Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם זהו סאב טוב :?::?:

 

ואם משווים אותו ל - Rockford rfz3412 :?::?:

 

ואלו שיש להם את הסאב של פיוניר, אנא תנו דעתכם..........

 

:shock:

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תעשה חיפוש "305C" ותראה. אני אישית נתתי פה הרבה תגובות עליו

יש לי אותו ואני מאד מרוצה זה סאב טוב ששוה כל שקל.

לא שמעתי את הרוקפורד.

פורסם

אחלה סאב ממש חזק ואיכותיי באס טוב מאוד

 

לדעתי פיוניר ממש הצליחו בדגם הזה

 

שווה כול פרוטה

 

הכי חשוב זה לשים אותו בתיבה נכונה !

פורסם
דרך אגב ניתן לקנות תיבות יעודיות לסאב הזה ?

 

לדעתי אין משהו שנמכר בארץ כייעודי ע" י החברה .

אני בזמנו נתתי מידות למפעל קטן שמייצר תיבות לרמקולים באזור התעשייה של חולון ויצא לדעתי איכותי ביותר .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

סאב שמשתלם מבחינה כספית סאב חזק אך לא מדוייק

 

עם משווים אותו עם הרוקפורד שיש לי אותו כרגע הפיוניר יותר חזק הוא 400 לעומת 150 RMS למרות שזה עיניין של טעם קנה את מה שאתה אוהב לפי דעתי הרוקפורד נותן צליל איכותי וטוב אך לא חזק לטעמי (יש שיגידו שכן)

 

תלוי מה אתה מחפש עוצמה או איכות

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
אתה בטוח במה שאתה אומר??

שהפיוניר יותר חזק מהרוקפורד???

 

ברור שהפיוניר יותר חזק

 

אבל הוא באמת צודק שהסאב הזה לא ממש מדוייק ניראה לי בגלל שהוא יותר בכיוון SPL עוצמתי ופחות איכות!

 

אני אישית ממש מרוצה מימנו אבל אני מרגיש שאצלי הוא לא ממש מנוצל טוב(אני עובד על שיפור) :?

פורסם

אני גם מרגיש שאני לא מנצל את הסאב ( 305C ), כי אני לא מגיע לעוצמות שמע כאלו גבוהות ,

 

וכאשר אני בווליום נמוך יחסית אני מרגיש שהבס מתבדר ולא מדוייק.

 

יש פתרון לעניין :?:

 

הערה: יש לי אפשרות לשלוט על הסאב באמצעות הרדיו דיסק (רוקפורד 9120), והסאב נמצא בתיבה לא אטומה (יש פיר אחד), כאשר התיבה היא בנפח של 43 ליטר לערך...

פורסם

מה הפלא שהסאב שלך לא מנוצל בכלל זה בגלל התיבה אחי אני בניתי תיבה אטומה של 42 ליטר ויש הבדל גדול בין סאב כזה בתיבה אטומה לבין תיבה עם פורט

 

חבר שלי יש אותו סאב אבל עם פורט אז הוא חיבר את הסאב שלי למגבר שלו וניגנב מיהבדל הבאס של הסאב ורץ ליבנות את אותה תיבה!

פורסם

אי אפשר לסגור את הפורט בדרך כלשהי (בפשטות יחסית) ,

מבלי לפגוע באיכות הסאונד :?:

 

באמצעות איזה מגבר אתה מפעיל את הסאב, והאם גם בעוצמות נמוכות אתה שומע טוב ?


×
×
  • תוכן חדש...