Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל לזה התכוונתי.

 

אני זוכר שפירקתי את הסאב מוראל היה לו ריסון אחד והסאב יחסית חלש 300WRMS

 

ולקליפורניה 900W 450WRMS שפירקתי היה לו ריסון כפול.

 

כול סאב עם הספק גבוה שיצא לי לראות הוא בא עם ריסון כפול אז מעניין אותי

 

אם מישהו יודע אם הסאב הזה גם כזה.

 

בדרך כלל לא רואים את השני אבל שפירקתי ראיתי.

 

ובסאב אחד בתערוכה של אלפליין ראיתי והיה לו ריסון כפול כי המרווח בינהם היה על ידי רשת. אז רואים את הריסון השני. וזה היה סאב ממש חזק

11.JPG

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
אז תפרק אחד ותבדוק... :)

נראה לי שבלי פירוק אי אפשר לדעת, אלא אם כן תשלח מייל לחברה לבדיקה...לא?

 

כן אה......חבל שאין לי שקלים מיותרים.

 

אולי למשהו נאמס מימנו בעט בצורה שלו וכול הקיצ'קא שלו יצא החוצה ויכול להגיד לי :wink: אם אין לו ריסון כפול אני בחששות להביא כאילו כי אני מתכוון להאכיל אותם ב300W RMS

כי הקליפורניה הוא יעמוד 100% אני בדקתי את זה.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

בינתיים אני מיבא רק את הלנזר. ואת הקליפורניה תולש לו החוצה את כול הרכיבים שהוספתי

ומחזיר אותו ל4 ערוצים רגיל.

 

בקשר לסאב אני חושב קשות אם להחליף את כול הקליפורניה ב4 פיוניר

בתחרות הסאב עבד שליש מהעוצמה שלו כי המגבר חלש. אני יכול להפיק מימנו הרבה יותר עוצמה אבל מתחיל לתסכל אותי כול העניין של קליפורניה בום זה חרא. ואני יודע שהסאב הזה חזק מאוד כי היו לו עוד 4 לפני שנה וחצי

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אה אוקיי, דיברתם על הSPIDER.

 

בכל מקרה לא שמעתי על השוואה לפי הספיידר, תשווה לפי XMAX שזה המהלך של הסאב והוא מה שקובע אם סאב 12" אחד יהיה בעל עוצמה גבוהה מאחר. הבעיה היא כידוע שאתה לא יודע את הXMAX של הקליפורניה שלך אבל ממה שראיתי בתחרות הוא קטן.

פורסם

אז הX MAX של פיוניר הזה ממש נמוך.

יש לי שאלה הXMAX זה מה0. או שזה מקצה לקצה

 

כי עדיין הריסון (XMAX) של סאב 304 הוא 11MM !!

וה305 לפי נתונים של החברה הוא 8.2MM פחות מהדגם ה304 600W

 

ולפי הבדיקה של הסאב שלי הXMAX שלו הוא 14-12MM בערך.

 

והסאב ה2000W של פיוניר tsw-121SPL הוא 12.7MM

אז מה סתם הטבעת נראת גדולה?? והטבעת קטנה טיפה פחות מהקליפורניה בום 304

והוא 11MM !

 

אז מה נסגר פה??

נתונים על 305

http://www.pioneeraus.com.au/car_entertainment/subwoofers/tsw305c/index.html

 

נתונים על 304 לקחתי

http://www.pioneerelectronics.com/Pioneer/Files/ts-w304c_spec_20011241032353030.pdf

 

וJLAUDIO סאב 13W7 הוא 31.8MM.שזה נראה לי מאוד הגיוני כי הטבעת גדולה.

 

אז הסאב שלי זז הרבה יותר מפיוניר 305.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

איך זה יכול להיות שמהלך של הפיוניר 305C הוא 9.2 ממ וההספק המוזהר שהוא יכול לקבל הוא 400 וואט RMS

והסאב שלי - פלאנט אודיו P112 שהמהלך שלו הוא 14.5 ממ וההספק המוזהר שהוא יכול לקבל הוא 180 וואט RMS

Scooby WRX


×
×
  • תוכן חדש...