Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיויק שלי למכירה\החלפה(תציעו)

 

 

פרטים:

הונדה סיויק 1994

סדאן(4 דל')

דגם EX המפואר

מנוע VTEC 1.6 16V,

127 כ"ס D16Z9

אוטומט

קילומטראז' : 220K (כ13K בשנה)

יד 4

 

4 חלונות חשמל,הגה כח,מראות חשמל,נעילה מרכזית,בקרת שיוט,2 כריות אוויר,מרים חלונות(4).

 

מכאני:

טופל בשמנים הטובים שיש,ובמים ירוקים כמובן.

לא אוכל מים ולא אוכל שמן.

מצב הרכב מצוין,

גיר במצב מצויין.

לפני פחות משנה הוחלף מנוע , מנוע נקנה מפירוק ארצי(אך ורק בגלל הידיעה שטיפלו פיקס במנוע), המנוע עבר כ100K! בלבד, מאושר ברישיון כמובן.

רדיאטור חדש מלפני שנה.

משולשים הוחלפו לפני חודש

מצבר מלפני שנה(כולל נעלי מצבר מיוחדים שהוזמנו לחו"ל בכדי להתאים את היציאות לכבלי המערכת)

חוטי הצתה 10MM מחול, מיוצרים בארה"ב בני כשנה(בצבע אדום אם זה משנה)

כיסוי אלומיניום לפיוזים

ריליי ראשי הוחלף לפני כחודש לחדש (מחלה בהונדה)

סטרטר משופץ עקב זה שהישן נתפס בן מס' חודשים.

קיט יניקת אוויר מלא , לא עושה רעש כלל.

מזגן\חימום עובדים פיקס ללא נזילות וכו'.

טיימינג נעשה לפני פחות משנה כולל משאבת מים כמובן.

הוחלפה גומיית ציריה לפני שבוע.

כיוון פרונט וכיוון גלגלים יעשו בימים הקרובים עקב החלפת המשולשים וצמיגים.

מחזירי שמן ואטמים הוחלפו בעת החלפת המנוע.

כוהל הוחלף.

 

פנימי:

הרכב כחדש מבפנים,אין פלסטיקה שבורה,קרקושרים וכו'.

כיסוי לדשבורד תפור.

מושבים ללא קרעים וכו'

שטיחים מברזל יהלום(עם גומי מסביב)

לוח שעונים לבן מחו"ל(בלילה כחול).

כל המנורות,כפתורים עובדים.

כיסוי הגה מעור אמיתי,תפור על ההגה מיוחד.

כל הפלסטיקים שהיו חסרים\שבורים הוחלפו בחדשים.

כיסויי דלתות ללא קרעים מכות .

חיצוני:

הרכב במצב חיצוני טוב מאוד,תוכננה צביעה אך כרגע לא יצאה לפועל.

מכת חניה בצד ימין בכנף וצבע שרוף במכסה מנוע.

פנסי JDM כתומים(איתותים קידמיים) הוזמנו במיוחד מחו"ל

פנסי JDM יורו (חצי לבן חצי אדום ,לא שקופים ולא נעליים) כנ"ל מחו"ל

איתותים(צד) מקוריים ופנסי חזית מקוריים

מראות קרבון ,Mסטייל, מראה כחולה (פחות מסתנוורת)

סמל אחורי קרבון אמיתי שהוזמן מחו"ל, הונדה TYPE R.

וישרים AERO כמו ברכבים החדשים.

 

אודיו:

בניה בקורות כולל טויטרים MT23 של מורל!.

בניה בדלתות לוופר 6.5"

איטום כ4 שכבות בדלתות הקידמיות DYNAMAT

איטום 2 שכבות פלטה אחורית DYNAMAT

איטום מכסה באגז' DYNAMAT

הכנה למגברים מוסתרים מאחורה,פלטת MDF מצופה לבד.

מועברים כבלים בשווי של כ2K!, כבלים מהרמות הכי גבוהות

(2G מהמצבר (+|-) , 2 מפצלים מתפצלים ל4 של 4G)

2 זוגות RCA מבית MONSTER, וזוג CADENCE לסאב)

פלטה אחורית תחתונה שונתה בבגז' בכדי למנוע רעשים של הסאב.

 

תוספות מהתקופה האחרונה :

*אזעקת ביפר רב בריח דגם 625 הידועה

*דיבורית BlueTooth קבועה של Bury דגם 9040cc

*סטרט בר קדמי עליון

*שעונים - A\F, לחץ שמן מבית Autogauge.

*גומיית ציריה הוחלפה

*משולשים

ג'נטים מגנזיום OZ יפיפיים חדשים 15" כולל צמיגים : (מידה : 195\50\15)

קידמיים : Dunlop Sp9000 דנדשים בני שבועיים

אחוריים : Toyo Proxes4

(רק הסט של הג'נטים+צמיגים, שווה כ5K).

סופית אגזוז ( בגלל שהמקורית הרעישה ), לא ענקית ומכוערת או משהו.

כבל RCA למערכת בשווי של כ400 שקל!

פנסי ערפל

קיט יניקה חדש כולל הפרדה מהמנוע, כולל פילטר סימוטה 3" חדש.

* פלאגים NGK אירידיום חדשים.

* מכסה שסתומים חדש שעדיין לא הורכב, יורכב השבוע.

* נורות לבנות איכותיות מאוד מבית ORSAM גרמניה, בעלות תו תקן.

המחיר: 19K או החלפה - פתוח להצעות (מחפש בעיקר ידני אבל אוטומט גם יבוא בחשבון).

 

בבקשה לרציניים בלבד, הרכב מלוקק ומושקע בטעם טוב. לא עוד הונדה ערסמוביל.

 

/dscf5513n.jpg

לעוד תמונות : http://img707.imageshack.us/g/10062010009.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה :),

 

חברים המחיר יורד ל18,000 בלבד!, כלום לעומת ההשקעה. (עדיין ישנה אפשרות החלפה).

 

אז מה היה לנו השבוע :

הותקן שעון A\F מבית אוטוגייג'.

הרכב התחדש בסטרטר משופץ אחרי שהישן (בן כ6-7 חודש) שבק חיים, הסטרטר עם אחריות חצי שנה!.

 

לינק מתוקן לתמונות :

 

http://img707.imageshack.us/g/10062010009.jpg/

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב התחדש כפי שנאמר בהודעה הקודמת :

 

*סט 3WAY מקצועי , בשווי של כ-2800 שקל.

*בולם מקורי צד ימין בגלל חשש לבולם לא תקין.

* ברקסים קידמיים - BREMBO חדשים.

 

מחיר חזר ל20K.

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...