Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פארגו עונה 1 אכן מצויינת!

אני מחכה שעונה 2 תסתיים ואצפה בה מייד.

המליצו לי על gomorra מישהו ראה,ממליץ?

פורסם

מצפייה בכמה קטעים קצרים של "גומורה" מדובר על סדרה מעולה עם צוות שחקנים משובח

יש לי את כל העונה מוכנה, הבעיה שאין תרגומים בנמצא - כך שאני לא יכול לצפות בה.

הרבה זמן אני מחכה לתרגום. (אני מבין שהיא לא פשוטה לתרגום בגלל השפה)

פורסם

אחרי שסיימתי את "בתוך הבועה" (2 עונות מעולות, שלישית מאכזבת. מזל שהפזיקו אותה) ופאודה (מעולה! אמן ותהיה עונה שנייה),

החלטתי שמכל מבול הסדרות שמחכה לי, אני דוגם פרק ראשון כדי להחליט במה להמשיך לצפות.

כמה תהיות ותובנות:

 

* "מר רובוט" נראית סדרה מעולה, לפי 2 הפרקים הראשונים. החלטתי להמשיך.

*היה קשה לי להתחבר ל"הנותרים" לפי הפרק הראשון. נראה די מפוזר.. זה משתפר בהמשך או שחבל על הזמן?

 

*"פלאשפורוורד" - ממש אהבתי את הפרק הראשון, בדיוק הסגנון שאני אוהב! אבל באסה שהיא ירדה אחרי עונה אחת.. כדאי לצפות בעונה הראשונה (והיחידה) או שזה בזבוז זמן לאור זה שהורידו אותה אחרי עונה אחת?

 

*"האיש במצודה הרמה" (The Man in High Castle) - סדרה חדשה על-פי ספר של פיליפ ק. דיק אשר נותנת היסטוריה אלטרנטיבית לצפון אמריקה של פוסט-מלחה"ע ה-2 - מה היה קורה אילו הנאצים והיפנים היו מנצחים וכובשים אותה.

עפ"י הפרק הראשון נראה מעולה, נראה לי שאמשיך איתה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

Limitless נחמדה לאללה למי שאוהב קצת סדרות שונות. רק 8 פרקים אבל נחמדה.

 

היום התחלתי לראות קליפורנקיישן - גדול!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם (נערך)

מר שאנקי, רק שים לב למשהו: אם אתה אוהב 'סדרות עומק', דגימה על בסיס פרק ראשון זו הדגימה הכי פחות מוצלחת שאפשר. רובן המוחלט של סדרות עומק (כאלו המבוססות על עלילה / דמויות, לא על קליף הנגרס / אקשן / סטנד-אלון אפיסודס) לא עוברות את המבחן הזה.

 

דובר כאן על THE WIRE ע"י מס' אנשים בתגובות האחרון, בדגש על כאלו שדיברו על 'לא עברתי את פרק 2-4': אני רציתי לפרוש אחרי שני הפרקים הראשונים ואני מזכיר שזו (לעניות דעתי) הסדרה הכי טובה שנוצרה. סדרה שמתבססת על עומק ודמויות כמעט תמיד לא תהיה טובה אחרי הפרק הראשון - כי אין עדיין עומק ודמויות (יש יוצאות מהכלל: פארגו, משחקי הכס, אבל הן בגדר מיעוט).

 

מי שראה 5-7 פרקים ולא התחבר - סבבה, הסדרה לא בשבילו.

אבל מי שראה 2-4 פרקים ולא התחבר, אי אפשר לומר כלום.

מי שבסוף העונה הראשונה ממשיך רק בגלל אנרציה, ולא בגלל שהפורמט מעניין אותו - עדיף שיפסיק, בזבוז זמן כנראה. זו ממש לא סדרת אנרציה.

 

זוג חברים סיים שבוע שעבר את הסדרה, הבעל התחיל לראות לפני שנתיים אחרי שנדנדתי לו והפסיק (ראה את זה במטוס, זו ממש לא 'סדרת מטוס'!). קיצר הם סיימו שבוע שעבר ושניהם הסכימו שזו הסדרה הכי טובה שהם ראו. מבחינתי הסטטיסטיקה לא משקרת: רוב מי שאני מכיר שעבר את ההתחלה וראה את הסדרה עד הסוף אומר את זה (רוב, לא כל, אני מכיר 2 אנשים שסיימו ואמרו שזו רק סדרה טובה אבל לא הכי טובה..:)).

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

 

*"פלאשפורוורד" - ממש אהבתי את הפרק הראשון, בדיוק הסגנון שאני אוהב! אבל באסה שהיא ירדה אחרי עונה אחת.. כדאי לצפות בעונה הראשונה (והיחידה) או שזה בזבוז זמן לאור זה שהורידו אותה אחרי עונה אחת?

 

לצערי, לא כדאי לצפות (צפיתי, אני יודע). באמצע העונה זה נעשה מאוד איטי ומעייף והם צוברים תאוצה (שלא לומר ממריאים) בחמש דקות האחרונות של הפרק האחרון של העונה, מה שכמובן היה מאוחר מדי והשאיר כמות קליפהנגרז פשוט לא הגיונית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

תודה על האזהרה רוני! באסה :(

 

אור: סבבה, מקבל. אשקיע בנ"ל יותר מפרק-שניים.

פשוט יש יותר מידי סדרות לראות, ומעט מידי זמן :(

"הסמויה" גם כן ברשימה, כמובן. מאמין שאגיע אליה מתישהו.

לא מפחד מסדרות שמתפתחות לאט, גם "עמוק באדמה" היתה כזו ולדעתי זו אחת הסדרות הטובות שראיתי ever, ולבטח הסדרה עם הסיום הכי טוב (ואפילו מושלם).

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

* "מר רובוט" נראית סדרה מעולה, לפי 2 הפרקים הראשונים. החלטתי להמשיך.

*היה קשה לי להתחבר ל"הנותרים" לפי הפרק הראשון. נראה די מפוזר.. זה משתפר בהמשך או שחבל על הזמן?

.

 

תמשיך לצפות ב"מר רובוט" סדרה נפלאה משוחקת מעולה. גם אני בינתיים לא הצלחתי להתחבר לסדרה "הנותרים" כמו להרבה סדרות אחרות שניסיתי. יש סדרות שצריך לסיים לפחות עונה אחת בשביל להבין מה הכיוון. יש סדרות שכבר מהפרק הראשון תופסות אותך.(ריי דונובן או באנשי למשל) כתבתי על זה בעבר: לפעמים אנחנו מחפשים משהו קליל כי אין לנו את הזמן פנוי, ולא את הריכוז המתאים. לעיתים נחה עלינו מוזה חיובית/רגועה/זמן פנוי -אז אפשר לצפות בדברים מורכבים יותר. ככה זה אצלי בכל אופן.

 

סיימתי עונה ראשונה של touch. עלילה מעניינת רק חבל שלא מתפתחת מספיק. נראה כאילו זה תקוע ושבלוני. אבל מדובר על שחקנים טובים כמו קיפר סאת'רלנד והילד שלצידו שנותנים משחק מאוד משכנע.

נראה איך עונה שנייה תתפתח -מקווה שיהיו כיוונים נוספים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
מר שאנקי, רק שים לב למשהו: אם אתה אוהב 'סדרות עומק', דגימה על בסיס פרק ראשון זו הדגימה הכי פחות מוצלחת שאפשר. רובן המוחלט של סדרות עומק (כאלו המבוססות על עלילה / דמויות, לא על קליף הנגרס / אקשן / סטנד-אלון אפיסודס) לא עוברות את המבחן הזה.

 

דובר כאן על THE WIRE ע"י מס' אנשים בתגובות האחרון, בדגש על כאלו שדיברו על 'לא עברתי את פרק 2-4': אני רציתי לפרוש אחרי שני הפרקים הראשונים ואני מזכיר שזו (לעניות דעתי) הסדרה הכי טובה שנוצרה. סדרה שמתבססת על עומק ודמויות כמעט תמיד לא תהיה טובה אחרי הפרק הראשון - כי אין עדיין עומק ודמויות (יש יוצאות מהכלל: פארגו, משחקי הכס, אבל הן בגדר מיעוט).

 

מי שראה 5-7 פרקים ולא התחבר - סבבה, הסדרה לא בשבילו.

אבל מי שראה 2-4 פרקים ולא התחבר, אי אפשר לומר כלום.

מי שבסוף העונה הראשונה ממשיך רק בגלל אנרציה, ולא בגלל שהפורמט מעניין אותו - עדיף שיפסיק, בזבוז זמן כנראה. זו ממש לא סדרת אנרציה.

 

זוג חברים סיים שבוע שעבר את הסדרה, הבעל התחיל לראות לפני שנתיים אחרי שנדנדתי לו והפסיק (ראה את זה במטוס, זו ממש לא 'סדרת מטוס'!). קיצר הם סיימו שבוע שעבר ושניהם הסכימו שזו הסדרה הכי טובה שהם ראו. מבחינתי הסטטיסטיקה לא משקרת: רוב מי שאני מכיר שעבר את ההתחלה וראה את הסדרה עד הסוף אומר את זה (רוב, לא כל, אני מכיר 2 אנשים שסיימו ואמרו שזו רק סדרה טובה אבל לא הכי טובה..:)).

+1. צריך לראות יותר מ3-4 פרקים כדי להעריך את טיבה של The Wire. יש לי איתה בעיה אחת: אחרי שצפיתי בה, קשה לי מאוד למצוא סידרה ליהנות ממנה אחרי שרף האיכות והעומק עלה כ"כ. ניסיתי לצפות בסופרונוס(בכח המשכתי לעונה שניה ובאמצע פרשתי) והיא לא מתקרבת אפילו, למרות שמשווים ביניהן הרבה.

Mazda 2 2013

פורסם

סיימתי עונה ראשונה של touch. עלילה מעניינת רק חבל שלא מתפתחת מספיק. נראה כאילו זה תקוע ושבלוני. אבל מדובר על שחקנים טובים כמו קיפר סאת'רלנד והילד שלצידו שנותנים משחק מאוד משכנע.

נראה איך עונה שנייה תתפתח -מקווה שיהיו כיוונים נוספים.

 

מצטער לאכזב אותך אבל הסדרה הופסקה אחרי העונה השנייה, מה שמבחינתי לפחות אומר שאני לא מתכנן לצפות בה (בעיקר כי להבנתי היא הסתיימה עם קליפהנגרז רציניים).

 

+1. צריך לראות יותר מ3-4 פרקים כדי להעריך את טיבה של The Wire. יש לי איתה בעיה אחת: אחרי שצפיתי בה, קשה לי מאוד למצוא סידרה ליהנות ממנה אחרי שרף האיכות והעומק עלה כ"כ. ניסיתי לצפות בסופרונוס(בכח המשכתי לעונה שניה ובאמצע פרשתי) והיא לא מתקרבת אפילו, למרות שמשווים ביניהן הרבה.

 

לא נראה לי שמשווים ביניהן מבחינת סוג הסדרה כי מדובר בדברים שונים בתכלית, אבל כן מבחינת האיכות, ולדעתי היא לא נופלת. לא רק שסיפור המסגרת מאוד מעניין ומותח, יש בה גם מספר פרקי מופת בכל עונה ורמת המשחק, הבימוי והתסריט גבוהה מאוד ועקבית מאוד. באמת שקשה לי לבחור בין השתיים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני יודע "שמגע" הופסקה בעונה 2

האמת לאחר צפייה ב 4 פרקים רצופים של עונה שנייה, זו לא אבדה גדולה. (כמו שאמרתי למעלה,לא מתפתח) מעט אכזבה. (אולי אסיים אותה מכורח ההמשכיות)

 

צפיתי בהנאה גדולה אני חייב לציין ב Houdini

מיני סדרה בת 2 פרקים שתקיף את חיו של הודיני מילדותו והעוני הקשה שהוא חווה

ועד הפיכתו לכוכב בין לאומי שמוכר בכל פינה בעולם.

אדריאן ברודי הנפלא נותן משחק משובח שגורם לך להזדהות מלאה עם הדמות

מרתק,מצולם נפלא,אווירה עם תלבושות יפות. מיני סדרה מצוינת.

כמובן לא פוסחים על הצד היהודי שלו.

פורסם

צפיתי אתמול בפרק ה 1 של הודיני ומאד נהנתי,לא ידעתי

את מוצאו היהודי בכלל,ברודי שחקן מצויין,מקצועי מאד,

במקרה(או לא) ראיתי לפני גם את הסרט ''הכפר'' גם

משחק מצויין של ברודי,

מחכה כבר לראות את הפרק השני של הודיני.

 

הכרתי בזכותך את שמאלאן קראתי עליו רבות,בכלל לא ידעתי

שעושה גם סדרות.רשמתי לפני ''וויוורד פיינס''.

פורסם

יופי, שמח שאני קולע לטעמך.

 

לגבי שאמאלאן. אפשר לומר עליו הכל -פסיכי,מטורף,לא ברור או גאון ( האיש שכולם אוהבים לשנוא?)

להתעלם מהיצירות שלו, לא ניתן לעשות.

 

הסרט שנתן לו את הדחיפה הגדולה ביותר היה כמובן "החוש השישי"

"הכפר" גם סרט טוב לדעתי.אבל מעבר לברודי ששיחק שם היה שחקן בעל שיעור קומה - חאוקין פיניקס.

גם את "נערה במים" אהבתי למרות שהיה הזוי במיוחד, כמו רוב הסרטים שלו.

"ביום שזה יקרה" גם היה נחמד עד כמה שאני זוכר. (אולי בגלל שהיה חלש? אני לא זוכר במדויק)

 

אבל מה שנתן לי את הדחיפה הגדולה ביותר לראות את כל מה שהוא עושה? היה למעשה

"בלתי שביר". אחרי הסרט הנ"ל החלטתי שאני חייב לראות את כל מה שהוא שותף לו.

וככה היה. היו סרטים טובים וטובים פחות. בשנים האחרונות הוא לא מצליח לשחזר את הצלחות העבר.

נראה מה יהיה גורלו של "הביקור" סרטו אחרון.


×
×
  • תוכן חדש...