Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב אני צריך מידע על מקום שבו אוכל לרכוש ממסר 4 קווים (מצ"ב תמונה, הימיני ביותר) ,

מה הקשר לאודיו אתם בטח שואלים?

בעבר בצעתי התקנה עם ממסר כזה שהגיע אליי מבחור שמתעסק בספינות ,

השימוש בו הוא לצורך חיבור של שתי מכשירי שמע על אותם 4 רמקולים מקוריים של רכב ,

בחיבור מצד אחד של הממסר X4 רמקולים (כל אחד בניפרד) לפין 30 ומצד שני 87 לHU אחד ו87A לHU שני ,

ובכך בלחיצת כפתור (פיקוד) זוג ממסרים כאלו מעבירים את השמע ממכשיר אחד למכשיר שני ,

חשוב לציין שרובם עובדים על 24V אבל אלו שהגעיו אלי בעבר היו 12V ועשו עבודה מצויינת ,

עוד חשוב אכות הממסר כי הוא אמור להעביר אודיו .

תודה לעוזרים .

*שוב הימיני ביותר

relay_ly_pic01_01oct2000.jpg

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם
לא יהיה פשוט יותר לרכוש 4 ממסרים איכותיים?

לא ,

עניין הנפח חשוב , שנית מדובר בשני ממסרים כאלו מה ששווה ל8 ממסרים רגילים ,

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

ממסרים איכותיים קשיים להשגה בארץ לכן אני ממליץ לך לבדוק באתר של חברת RS שיש להם נציגות בארץ האם קיים ממסר העונה על הדרישות שלך.

 

אני נוהג לבצע הזמנה אחת למספר חודשים מחברת ככה שעלות המשלוח נבלעת בהזמנה.

 

עלות משלוח עד הבית כ-50 שקלים ויש מינימום הזמנה.

 

http://il.rsdelivers.com/companyinfo/contactus.aspx

 

מצאתי באתר שלהם ממסר מתאים עבורך ראה קובץ מצורף.

0900766b80dbdc72.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה רבה מרק , באמת עושה רושם שהם אכותיים יותר מהקדמים שהיו לי.

אני חושב שיש לי כמה דברים נוספים להזמין מהם.

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

מאוד מעניין מה שאתה עושה,

למה אתה שם שתי מערכות? ואיך אתה שולט על הממסרים האלה?

 

לכל מי שגם רוצה לדעת מה הצורך שלי ב2 ממסרים כאלו

 

בעבר עשיתי את זה ברכב עם HU אחד שבמצב אחד 4 רמקולים מוגברים מהHU ובמצב שני (לחיצה על כפתור שנותן פיקוד רמוט ל2 מגברים ו2 ממסרים כאלו) כל ה4 רמקולים הופכים למוגברים + סאב שנדלק עם המגבר,

 

במקרה הנוחכי אני מתקין למשהו שני מכשירים , מכשיר DVD עם מסכים לילדים במשענות ראש וHU רגיל (שהוא לא מכון לוותר עליו) העניין הוא שיש לו דרישות מיוחדות , הוא רוצה שתהיה אפשרות לשמוע את הHU שלו מקדימה ואת הDVD מאחור (לילדים) ושתיהיה אפשרות בלחיצת כפתור לבחור מה בין 3 אפשרויות ,

1, לשמוע בכל ה4 רק את הHU

2, לשמוע בכל ה4 רק את הDVD

3, לשמוע מקדימה את הHU ומאחור את הDVD

לכן אני משתמש בשני ממסרים כאלו ושני מתגים לפיקוד ,

שאף מתג לא לחוץ שומעים רק את הHU ,

ששני מתגים לחוצים שומעים רק את הDVD,

שרק מתג אחד לחוץ שומעים את הHU מלפנים ואת הDVD מאחור,

 

זה רצונו וכך יהיה .

 

יכול להיות שפיקוד על ממסר הרמקולים האח' יגיע מהDVD וכך בהדלקה של הDVD הרמקולים האח' יעברו אוט' למצב DVD

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

תבדוק היטב לפני ההזמנה את הפרמטרים של הממסר בדפי הנתונים מכיוון שקיימים אותם ממסרים למתח עבודה AC או DC והמון קונפיגורציות של חיבור החיווט להדקי הממסר.

 

אתה צריך להרשם באתר של RS ואז תוכל לראות גם מחירים בשקלים במידה ואפשרות זו כבר עובדת אצלם.

 

בעיקרון חברת RS וגם פרנל מחזיקים רק ממסרים וחלקי אלקטרוניקה מספקים 'אמיתיים'.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה רבה מרק אני אבדוק גם איתם וגם עוד מקומות ,

אם עוד מישהו מכיר חנויות שיכול להיות שמחזיקות ממסרים כאלו (12V) אני אשמח

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

שכחתי....לאחר שתמצא את מבוקשך באתר של RS הקלד את המק"ט או את שם ייצרן הממסר ב-EBAY ייתכן ותמצא את הממסר לרכישה במחיר נוח ב-EBAY.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...