Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש עדיפות להנעה אחורית או קדמית?

מי יותר עבירה, חיפושית עתיקה או יונדאי גטס השכרה? :wink:

 

השאלה נשאלת בעקבות נהיגה מטורפת בדיונות עם וולבו 245....

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אני לא מכיר מכונית שטח שכשהיא מעבירה ל 2X4 היא הנעה קידמית.

 

כולן הנעה אחורית.

 

דניאל.

- פרט מעניין אך לא בטוח שאקטואלי -

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

וניתן באופן ידני להעביר ל4X4, מה שדבר נחמד שהרכב מרגיש איבוד אחיזה הוא מחלק את הכח בארבעת הגלגלים באופן אוטומטי.....

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
דווקא כל הג'יפים החדשים שנהגתי עליהם עובדים על הנעה קידמיתוניתן באופן ידני להעביר ל4X4, מה שדבר נחמד שהרכב מרגיש איבוד אחיזה הוא מחלק את הכח בארבעת הגלגלים באופן אוטומטי.....

אין אף ג'יפ שנוסע הנעה קדמית.

אני לא הייתי קורא לטריוסים למינהם ג'יפ :mad::mad::mad:

בכל אופן לשטח עדיף הנעה אחורית.

 

 

נתי

פורסם

הקנגו או בגרסה החדשה הפורד של שלסר בראלי פריס דאקר היא הנעה אחורית בלבד.

רוב הג'יפים שלהם אין הנעה קבועה לארבעת הגלגלים דוגמת לאנד רובר יש הנעה אחורית ובלחיצת כפתור ההנעה הקידמית מצטרפת לחגיגה... טריוס הונדה CRV הם לא ממש ג'יפים

פורסם

אם היה רכב שטח בעל הנעה קדמית בלבד, בנעילת דפרנציאל הרכב היה ממשיך לסוע ישר...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
הקנגו או בגרסה החדשה הפורד של שלסר בראלי פריס דאקר היא הנעה אחורית בלבד.

רוב הג'יפים שלהם אין הנעה קבועה לארבעת הגלגלים דוגמת לאנד רובר יש הנעה אחורית ובלחיצת כפתור ההנעה הקידמית מצטרפת לחגיגה...[/quote

באמת....מוזר ,ואני דווקא זוכר שלנד רובר נוסע עם הנעה כפולה קבועה, אולי שינו את זה מאז הפעם האחרונה שבדקתי?????

הבאגי של שלסר מעצם ההגדרה שלו הוא הנעה אחורית (באגי.....)

הקנגו דווקא התחרה בגרסת 4*4.

בקיצור מה שאתה לא יודע -אל תכתוב.

טריוס הונדה CRV הם לא ממש ג'יפים]

"תראה אם אתה יכול לחזור על מה שכתבתי?"

:evil::evil:

פורסם
דווקא כל הג'יפים החדשים שנהגתי עליהם עובדים על הנעה קידמיתוניתן באופן ידני להעביר ל4X4, מה שדבר נחמד שהרכב מרגיש איבוד אחיזה הוא מחלק את הכח בארבעת הגלגלים באופן אוטומטי.....

אין אף ג'יפ שנוסע הנעה קדמית.

אני לא הייתי קורא לטריוסים למינהם ג'יפ :mad::mad::mad:

בכל אופן לשטח עדיף הנעה אחורית.

 

 

נתי

 

אחד החזקים והטובים שנסעתי עליהם לאחרונה-בקנדה-בקרוב לפי התכנון והשמועות שהוא יגיע גם לארץ-מנוע 3.2 שעושה את העבודה בגדול!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

איזה הנעה עדיף כמובן שאפשר גם הנעה קידמית,יש הרבה מכוניות ראלי שהם הנעה קידמית

 

 

ההבדל זה כמובן ההתנהגות של המכוניות בין ההנעות השונות.

 

 

אבל כמובן שבראלי אין כמו 4 על 4

פורסם
האם יש עדיפות להנעה אחורית או קדמית?

מי יותר עבירה, חיפושית עתיקה או יונדאי גטס השכרה? :wink:

 

השאלה נשאלת בעקבות נהיגה מטורפת בדיונות עם וולבו 245....

 

אני לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה אומר "עביר",אני מתאר לעצמי שאתה לא הולך לכבוש איזה פיסגה או משהו כזה עם רכב פרטי,אז אני משער שאתה מתכוון לנסיעה על חולות.

בחול עמוק,יהיה כמעט תמיד עדיפות לרכב עם הנעה אחורית,כי חלוקת המשקל היא שונה,הכח עובר אחורה,והוא דוחף אותך יותר טוב מאשר הנעה קדמית ששם יושב רוב המשקל ואתה תתחפר בקלות. בכל מקרה עדיף 4 על 4,אם זה לנהיגת ראלי,יש טכניקת נהיגה להנעה קדמית,להנעה כפולה ולהנעה אחורית,בראלי זה יותר התמקדות על העברות משקל,בכל סוגי ההנעות. אבל אופן הביצוע הוא שונה מבחינת קו נהיגה[האמת זה גם תלוי במסלול-עד כמה הוא טכני].

בכל מקרה לגבי גטס או חיפושית,די קשה לענות,כי המנוע של החיפושית יושב מאחורה,שווה לנסות ולראות,האמת שזה גם די [בעיקר] תלוי בנהג.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אוקי חברה יש לי בשבילכם שתי תאוריות מוכחות בשטח שרק יסבכו את המצב... :twisted:

 

1) למה הנעה קדמית טובה יותר: קחו עגלה של סופר לכו איתה למקום עם חול כמו הדיונה

או חוף הים תנסו לדחוף אותה קדימה כשאתם מאחוריה ואחר כך תנסו למשוך אותה מקדימה

כמובן שיותר קל למשוך

 

2) רכבי באגי תמיד באים בהנעה אחורית בלבד! ואלה רכבים שמיועדים במיוחד לחולות,

זה בגלל שככה יש היגוי טוב יותר ובמקרה שהרכב בסיבוב הגלגל החיצוני לא יתחפר בטעות

או משהוא בסגנון ומאבדים את ההגה וגם מפני שרוב משקל הרכב הוא מקדימה בגלל המנוע

ולכן יהיה יותר קל לגלגלים הקדמיים להתחפר מאשר לאחורים, אבל שימו לב שלרכבי באגי

מקצועיים יש גלגלים מקדימה צרים יחסית וגם הצמיגים שלהם חלקים ובנוסף אצלהם המנוע

הוא מאחור...

 

מסקנה: לא סתם עשו מהחיפושית באגי זאת מפני שרוב המשקל הינו מאחורה בגלל שמנוע

ממוקם מאחור ולכן יש היגוי טוב יותר וכל מה שצריך זה רק זוג גלגלים רחבים מאחור לשמור

על הרכב מעל החול, להוריד משקל וזהוא...

 

נ.ב.

נסיעה בשטח אפילו בקורקר עם קפיצות שבדרך כלל הרכב יעמוד בהן אבל הוא אינו בנוי להן

יגרמו לבלאי חריף בתושבות המנוע והגיר (בעיקר המנוע) וכמובן לבולמים ולקפיצים ולשאר חלקי המתלים שמחזיקים את הגלגל.

 

 

אהה דרך אגב הנעה של כל הגלגלים זה כמובן הכי טוב לכביש ולשטח...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אם היה רכב שטח בעל הנעה קדמית בלבד, בנעילת דפרנציאל הרכב היה ממשיך לסוע ישר...

אולי בכביש יבש, בשטח בונים על זה שגלגל יכול להחליק, אחרת גם נעילה אחורית או נעילת דיפרנציאל מרכזי לא היו עובדות, תקרא בג'יפ טריפ ותראה שיש מופרעים שהתקינו נעילה קדמית.

פורסם

הדוגמה של העגלה לא תופסת, בגלל שאתה לא מניע אותה באותה צורה. אתה צריך להשוות עגלה לפעולת חילוץ ולא להנעה עצמית.

 

הנעה אחורית תתן לך יותר ברוב המקרים בשטח שדורשים אחיזה - למשל - תאוצה ונסיעה בעליה - בשני המקרים העברת המשקל לאחור בעצם מונעת אחיזה מהגלגלים הקדמיים.

 

 

רשף - זה ממש לא טירוף להתקין נעילה קדמית.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

×
×
  • תוכן חדש...