Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני לייבא רכב. ההתלבטות היא בין ה- SLK350 שנת 2009 שעולה באירופה כ- 37,000 יורו ללא המיסים במדינה,

לבין Z4 30 שנת 2010 שעולה כ- 45K בארה"ב.

וגם מה העלויות המשוערות לייבא כולל המיסים, מכס וכו'?

 

אשמח לעזרתכם. תודה...

פורסם

113% פחות 1% עבור כל חודש שרכב על הכביש עד 24 חודשים. כאשר קונים בגרמניה למשל אז כדי לפנות לדילר שיכול לעשות החזר מע"מ כי אצלם זה 19%. אפשר דרך אותו דילר לפנות לחברת שילוח או או לארגן לוחיות רישוי transit ולעשות דרך לבד (ספינה מהמבורג 500 יורו אם אני לא טועה). תגיש בקשה לקבלת רישיון יבוא (עדיף לפני שרכב מגיע לארץ) ואז משרד רישוי ומכס.

פורסם
113% פחות 1% עבור כל חודש שרכב על הכביש עד 24 חודשים. כאשר קונים בגרמניה למשל אז כדי לפנות לדילר שיכול לעשות החזר מע"מ כי אצלם זה 19%. אפשר דרך אותו דילר לפנות לחברת שילוח או או לארגן לוחיות רישוי transit ולעשות דרך לבד (ספינה מהמבורג 500 יורו אם אני לא טועה). תגיש בקשה לקבלת רישיון יבוא (עדיף לפני שרכב מגיע לארץ) ואז משרד רישוי ומכס.

 

תוכל להסביר על ידי דוגמא?

נניח ואני רוכש רכב כבן שנתיים בגרמניה בעלות של 30 אלף יורו אז המכס הוא 89%?

ואם מנכים לי 19% על ידי דילר, אני משלם את המכס על הסכום (30,000) בניכוי ההחזר(19%)?

פורסם

אני גם לא הבנתי. מס זה 83%, מע"מ- 15% ומכס זה 7% ולפי מה שהבנתי מכמה מאמרים על רכב מארה"ב או אירופה לא משלמים מכס.

אז איך הגיעו ל 113%?

פורסם

חגיגת Z4 מארה"ב נגמרה, שכן הZ4 האחרונה שיוצרה בארה"ב יוצרה בסוף אוגוסט 2008. משרד התחבורה דורש כי הרכב יהיה בן 21 חודשים לכל היותר, מרווח ביטחון, כדי שלא יווצר מצב שמגיע לכאן רכב בן יותר מ24 חודשים (לוקח בחשבון את זמן השילוח וכו). בנוסף, מדובר בדגם הישן שהוחלף לא מכבר על ידי הZ4 החדשה (E89) המיוצרת בגרמניה בלבד.

×
×
  • תוכן חדש...