Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני בעל פיאט פונטו גרנדה 2007, ורציתי לשפר את המערכת הקיימת באוטו.

המערכת היא המערכת שבאה עם האוטו ורציתי לשפר משהו קטן רק שישמעו יותר טוב לא צריך משהו בשמיים.

אני חדש בכל הנושא ולא מבין בזה כלום התקציב שלי הוא 2000 שקל כולל רדיו דיסק שאני מחפש אחד עם חיבור USB

קיוותי שתוכלו לייעץ לי איזה רמקולים,מגבר וסאב לקנות ומה הגודל של הרמקולים שאני צריך כי בנעוץ לא ראיתי מידות לדגם של הרכב שלי.

פורסם

התקציב שלך נמוך מידי בישביל מגבר,רדיו דיסק,סאב ורמקולים

בתור התחלה ההייתי קונה רק רדיו דיסק וקומפוננטים

ואחרי זה מגבר וסאב

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

כמו שאמרתי אני לא רוצה משהו בשמיים רק משהו שישפר את האיכות

מה אתה מציע בתקציב שלי? נגיד בלי מגבר וסאב

פורסם

הציעו לי את החלקים האלה לא כולל התקנה ב2000 שקל האם זה טוב?

מכשיר רדיו דיסק פיוניר דגם 1250MP

קומפוננט DLS דגם B6A או כל מידה אחרת

מגבר 4 ערוצים 1500 וואט דגם V-15

סאב "12 300 RMS סליל כפול HIFONICS

תיבת "12 MDF אטומה מקצועית לסאב



פורסם

הרכיבים טובים חוץ מהמגבר הסיני הזה

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

לא חושב שבתקציב הזה יכנס לך משהו איכותי

לדעתי שדרג את המגבר אחרי זה יש לך דיל די טוב

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

סליחה שאני מתפרץ לאשכול

אבל יש לי שאלה קטנה

מה השוני בין מגבר סיני למגבר של JBL וכו'. ?

יפני זה הכי אחי

פורסם

מעדיף שלא יד 2

והתקציב זה בערך מה שישאר מ2000 שקל עם כל החלקים האחרים האחרים שרשמתי מקודם

פורסם

אתה לא רשמת בכמה כסף אתה מביא את כל המוצרים אז יהיה קשה לחשב סכום של המגבר.

 

אורן-מה שנאמר +אורך חיים ואמינות של המוצר.

Scan Speak

פורסם

בעיקרון כל החלקים הם חבילת מבצע... אני לא יודע כמה זה כל חלק

אבל אני אשמח גם אם תוכל להרכיב לי גם חלקים עד 2000 שקל לא כולל התקנה וכולל רדיודיסק אם חיבור USB או AUX

×
×
  • תוכן חדש...