Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא סיויק 2002.

הרדיודיסק הוא אלפיין די חדיש ופשוט, עם יציאה אחת למגבר.

 

מקדימה:

קומפוננט פולס או טמפו.

זה משנה? יש הבדל ביניהם?

הטמפו עולים עוד 100+ ש"ח, ואת הפולס די קשה למצוא כבר.

בעיקרון אחרי שמיעה של הרבה רמקולים די סגורים על המורל.

 

מגבר:

JBL 1004 או פיניקס גולד אוקטןR 8.4.

כנראה ה-JBL עקב היותו חזק יותר ונפוץ יותר.

אלא אם כן מישהו יגיד אחרת.

 

סאב:

התלבטות בין ה-P2 של רוקפורד לסרויין HED12.

ה-P2 זול יותר, אך מגיע ללא תיבה (לא נורא אפשר לבנות).

ה-HED12 נדיר...

המלצות אחרות? חשוב מאוד - תיבה קטנה!

 

בקיצור, המטרה היא לסגור הכל הכי קרוב ל-2,500 כולל התקנה, שאפשר לזלוג לכיוון ה-3 גג עם התקנה.

אם לוקחים במקרה למעלה את הטמפו, JBL וHED12 שהיא האופציה היקרה, אז מגיעים ל-2,300 בערך, מה שמשאיר רק 700 להתקנה - דחוק אך אפשרי.

 

ציוד יד שנייה לא אופציה במקרה הזה.

 

תודה.

פורסם

נחמד לא יותר מזה מה שאתה הולך לבנות באוטו..התקציב שלך די נמוך..הייתי ממליץ ל ךעל קומפוננט אכותי מקדימה

מגבר 4 יציאות וסאב השקעה של 4 אלף תסדר אותך

A3

K04 Inside

פורסם

קומפוננט איכותי מקדימה, סאב ומגבר זה בדיוק הכיוון.

 

אין 4 אלף.

גם אין 3.

 

יש הצעות נוספות?

עצות?

 

איזה מקומפוננטים/מגברים/סאבים עדיף?

פורסם

לדעתי תלך על הטמפו,לגבי סאב לא שמעתי אף אחד מהם..

ניראה לי על מה שאתה הולך צריך להיות לא רע בכלל.. :arrow: :arrow:

פורסם

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

 

היה לי בעבר את הקומפוננט הזה, לדעתי המגבר הזה לא ייתן לו את מה שהוא צריך.

כמו כן המחיר של החבילה קצת יקר, לא משאיר מספיק בצד להתקנה.

 

אני נוטה יותר לכיוון הטמפולס/JBL1004/רוקפורדP2 - לדעתי מאוזן יותר.

פורסם

עדיף לך להוסיף את ה200-300 שקל האלה ולקנות כבר את הדוטק כי לפי דעתי אתה סתם תתבעס אם תביא רמקול שלא תנצל רבע מהגיין במגבר והוא כבר יתחיל לחרוק

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

תשמע, אתה צודק בעיקרון.

 

הבעיה היא שזה לא מערכת בשבילי ופשוט אין לבחור שום כוונה להשקיע יותר מ-2500 כולל התקנה, וב-3 אני כבר ממש מותח את הגבול. (זה התחיל מ-2000 כולל התקנה שזה כלום).

 

תמיד אפשר להוסיף עוד טיפה ולקבל משהו יותר טוב, מצד שני צריך ללמוד לשים גבולות.

 

בכל מקרה אני חושב שהחבילה די מאוזנת ובבוא היום אם יהיה בכך צורך הפולס יעברו אחורה וסט חדש יחליף אותו.

פורסם

מבין שלושת האלמנטים ,הדבר האחרון שהיייתי מתפשר עליו זה הקומפוננט

 

אתה יכול ללכת על :

מורל דוטק אוביישן= 880

קיקר C12+תיבה =500

JBL 1004 =1100

----------------------

2480 שח

 

520 שח נישאר להתקנה בסיסית.

פורסם

דווקא על התקנה אין מקום להתפשרות, מניסיון רכיבים זבל עם התקנה זהב נשמעים הרבה יותר טוב מרכיבים זהב עם התקנה זבל.

 

520 לא מספיק להתקנה כמו שצריך, אצל מתקין איכותי.

 

המורל דוטק אוביישן עולה 990 ש"ח ולא 880.

והמגבר עוד 1100

 

אז הגענו ל-2100.

 

נלך על ה-P2 שהוא יותר זול. נגיד 600. אז זה 2700.

(C12 לא ברמה של ה-HED ו-P2).

 

אופציה נוספת, דעתכם בבקשה:

קומפוננט הרץ אנרג'י במקום המורל דוטק/פולס.

×
×
  • תוכן חדש...