Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שאני מתניע את הרכב, וכשהוא קר, מופיעות רעידות והעברה קשה להילוך שני.

האם הדבר נורמלי או שעלי להיות מודאג?

 

מרצדס C200 2005

פורסם

זו תופעה חדשה? פרט קצת על הרכב (יד, קילומטרז',טיפולים רלוונטיים וכו')

 

-מניסיוני ברכב שלי, עד שנוזל הקירור לא עובר את ה 60 כל ההילוכים עוברים בסל"ד גבוה יותר.

 

-אני סובל מבעייה דומה של רעידות (מעט מאוד אבל גם שהמנוע חם) וגיליתי בחיבור למחשב כי היא נובעת מחוסר "חלקות". האם צריכת הדלק עלתה? אתה מרגיש בחוסר כח? נדמה לי כי בדגמי 2005 מופיעה נורת "בדוק מנוע" בלוח המחוונים ותופעה כזו אמורה להדליק אותה. בכל מקרה, לך למוסך עם סורק מרצדס ובקש קריאת שגיאות ובדיקה בזמן אמת.

פורסם

היי חיים תודה על התגובה.

הרכב הא מונית לשעבר של אבי, 406 אלף קילומטר ויד ראשונה, ברב הוחלפולא מעט דברם מטבע הדברם, ולאחר שהחלפנו גיר אני חושש מאוד - ממש טראמה.

הוא מטופל בקביעות במוסך מורשה של מרצדס.

התופעה תמיד הייתה קיימת רק שלאחרונה(תקופת החורף) הפכה אלימה יותר. אני מתכוון בעיקר לקטע של הקפיצה במעבר ל 2.

הרכב נבדק כמה פעמים במוסך עם סורק וגם יחסית לאחרונה (כאשר התופעה הייתה קיימת) ולא דיווחו לי על משהו חריג אף על פי ששאלתי.

אבי אומר שתמיד היה לו קצת מקרטע כשקר, אבל זה נראה לי משהו יותר מזה .

 

לא מופיעות נורות אזהרה.

אין אינדיקציה אמיתית לגבי צרכית הדלק היות ואנו לא בודקים זאת.

ומבחינת כוח גם אני לא יכול להגיד יותר מידי היות והרכב שלי בקביעות רק כחצי שנה בעוד אבי נהג עליו 4 שנים כמעט...

פורסם

מרצדס C200 2005 דיזל... מצטער, שלי בנזין.

 

בנוגע לתיב"ה, למיטב הבנתי הבעייה נעוצה בה. האם שיפצתם או החלפתם את התיב"ה? לפני כמה זמן? בזמנו שאלתי כאן שאלה בנוגע לתיבות של מרצדס ורפי לין המליץ על מכון גירים המתמחה בהן. אני לא מצליח למצוא כרגע את הפוסט הזה כך שרצוי שתפנה אילו כדי לקבל פרטים, למיטב זיכרוני, רפי לין אמר כי יש למכון זה את כל הציוד הדרוש לבדיקה/תיקון תיבות של מרצדס.

 

בנוגע לרעידות. נדמה לי כי דיזל תמיד רועד יותר מבנזין. אני לא יודע לאיזה מוסך מורשה של מרצדס אתה הולך אבל:

-מניסיוני, מכונאי טוב יכול לזהות באופן ראשוני את מקור הרעידות (תושבות מנוע גמורות מפיקות צליל שונה ממזרקים לא מאוזנים/מאופסים וכדומה) כך שאולי כדאי ללכת לבדיקה במוסך נוסף.

-לך למוסך אחר שמצויד בסורק מאושר של מרצדס ובקש בדיקה בזמן אמת של המנוע בזמן שהתקלה מופיעה.

פורסם

תודה חיים.

אני אפנה ואבדוק.

מדובר בתיבה יד שניה, עברה כ 80 אלף מאז ההחלפה והייתה אמורה להיות עם כ 150.

התיבה המקורית הלכה ב330.

 

ביקשתי שיבדקו את התושבות פעמיים ובדקו ומצאו שהם תקינות.

אשמח אם תעזור לי במציאת הפוסט ואני בהחלט אגש לשם. החלפת תיבה זה אחד התהליכים הכי מעצבנים שעברתי.

פורסם

-מצטער, חיפשתי את הפוסט ולא מצאתי אותו, כנראה שקראתי אותו בחיפוש אחרי משהו אחר. בכל מקרה, פנה לרפי (כאן או בהודעה פרטית) ובקש ממנו הפנייה.

 

אאל"ט פולי קראנק הוא מיסב גל זיזים, למה אתה שואל עליו?

 

מדובר בתיבה יד שניה, עברה כ 80 אלף מאז ההחלפה והייתה אמורה להיות עם כ 150.

התיבה המקורית הלכה ב330.

 

פנית למכון שביצע את ההחלפה לבדיקת תקינות תיב"ה? יש עדיין אחריות? (לטעמי, הייתי מעדיף לבצע שיפוץ מלא לתיב"ה הישנה מאשר לרכוש תיב"ה מפירוק)

 

ביקשתי שיבדקו את התושבות פעמיים ובדקו ומצאו שהם תקינות.

תושבות גיר+מנוע? מתי הן הוחלפו בפעם האחרונה? האם הוחלפו בתושבות מקוריות של מרצדס?

פורסם

אני שואל לגבי הפולי קראנק היות ואמרו לי במוסך שהוא לא תקין, הרצועה שיושבת עליו לא קיימת, אך אמרו שזה לא מאוד דחוף ובשל העלות הגבוהה דחינו את זה.

 

בדקו את התיבה במוסך, האחריות נגמרה מזמן.

במקור התיבה המקורית נשארה במוסך והיינו אמורים לקחת אותה, היא הייתה במצב טוב, רק שההילוך ה 3 והמיסב הלכו, אבל שאר ההילוכים, המוח והעוד חלק שאני לא זוכר את שמו היו בסדר.

המוסך זרקו לנו את התיבה בטעות, אבל פיצו בטיפול גדול לרכב חינם.

הסיבה שבגללה רכשנו משושמת ולא שיפצנו היא שהרכב היה מונית בזמנו, שבועיים של חוסר עבודה = הפסד כספי עצום ולא יכולנו להרשות זאת.

 

בדקו תושבות מנוע ותשובות גיר, מקוריות של מרצדס, הגיר כלל לא רועד, גם האוטו לא רועד רק כשהוא מאוד קר הוא מקרטע וקופץ לשני.

פורסם

העברה לא חלקה למשעי בין הילוך 1 ל-2 זה משהו שהוא די אופייני לרכב ולא מעיד בהכרח על תקלה. אם המעבר מורגש וגס מאוד, קרוב לוודאי שמדובר במוח גיר. באיזה מוסך הייית? אם אתה מאזור המרכז, אוכל להמליץ לך על מוסך.

פורסם

סליחה על הדאבל.

 

מישהו יכול להסביר לי מה חשיבותו של הפולי קראנק ומה עלול להיגרם כתוצאה מהעדרות הגומיה?

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...