Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לפני כשבוע המדחס של רכבי שבק חיים הרכב הוא פורד פוקוס 2002 מנוע 1.6.

שאלתי אלייכם היא לאחר שקיבלתי הצעות מחיר לגבי מדחס משופץ ומדחס מייבוא במה יותר עדיף לי לבחור?

עלותו של המדחס המשופץ גבוה יותר ולשניהם יש 3 חודשים אחריות.

ושאלה נוספת אחד המוסכים אמר לי שברגע שמחליפים מדחס צריכים להחליף גם מייבש האם זה מומלץ?

תודה ויום טוב לכולם!

פורסם

בפוד פוקוס אין מייבש אלה אקומולטור

ההבדל הוא שמייבש ושב על הקו של הלחץ הגבוה

ואקומולטור על הקו של ב

הלחץ הנמוך

המחיר של החלפת מדחס חדש הוא משהוא כמו 2000

שקלים חבל להשקיע במדחס משופץ ואקומולטור עולה 350

פורסם

המחיר של משופץ יותר יקר מייבוא/פירוק לפחות זה מה שהציעו לי.

המחיר כולל עבודה למדחס משופץ +מייבש (350 שקל) 2700שקל .

ולגבי מדחס מפירוק/ייבוא כולל עבודה1700 שקל.

 

מה יותר כדי לקנות עזבו כרגע את המחיר משופץ או מפירוק/ייבוא

*יש טענה שלפוקוס יש מחלה עם המדחסים האם זה נכון?? כי אם כן אז לדעתי שווה יותר להביא מדחס משופץ.

פורסם

יש מדחסים מפירוק שהם נצבעים בספריי, ונקראים מחודשים או משופצים,

לא כל בעלי המקצוע יודעים לשפץ , אם אתה מתכנן להשאר עם הרכב , הייתי מחליף בחדש דנדש.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...