Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שני הרכבים שניהם שנת 2002 פרטים :

 

ידני

יד 2 ק"מ 135,000 1,400

 

אוטומט

יד 3 ק"מ 94,000 1,400

 

חייב תשובה בדחיפות, האם ההבדל בק"מ שווה את הגיר האוטומט (שלפי הבנתי פחות טוב).

פורסם

לא הייתי נוגע בגיר האוטומט מתוך נסיון שיש לי עם הרכב הזה לפי דעתי הקליאו עם הגיר הידני הוא אחלה אוטו מכל הבחינות.

פורסם
לעניות דעתי, בכל אופן, תמיד עדיף גיר ידני - הן מבחינת אמינות, כח והנאה מנהיגה. תיזהר מאוטומטיות צרפתיות...

 

 

ידוע לי על הבעיות אבל כמעט בכל דגם עדיף ידני על הילוכים השאלה האם במקרה הזה יש עדיפות בגלל ההבדלים

בקילומטרצ' בנוסף בנוגע למחיר אחרי דיבורים ראשונים המחיר שלהם יוצא זהה 20,000.

פורסם

הנתונים היבשים לא יגידו לך שום דבר. בשביל לדעת איזה רכב נמצא במצב טוב יותר צריך לקחת לבדיקה. יכול להיות לדוגמא שלרכב עם היד והק"מ הנמוך תהיה תאונת שלדה ואז לא יהיה שווה לקנות אותו.

כן צריך לשים לב לנתונים יבשים (יד וק"מ) אבל לא צריך להתייחס אליהם כתורה מסיני אלא לבדוק את הרכב טוב טוב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

היתה לי קליאו אוטומטית (99) במשך 3 שנים וזכור לי שהתקלות בגיר היו מאוד יקרות.

פעמיים היו לי בעיות עם חישנים וכל תיקון הסתכם ב 1500 - 2000 ש"ח.

פורסם

גיר ידני - שורד יותר טוב את הזמן. גיר אוטומטי צפוי יותר לבעיות (עקב בלאי ומורכבות).

מנסיוני (שאינו מעיד על הכלל) - תתרחק מרנו קליאו עם גיר אוטומטי.

 

אבל כמו שכבר כתבו לך - גם הרכב עם הגיר הידני טעון בדיקה (ע"מ לוודא שלדה תקינה לכל הפחות).

alfa 156 2.5.

פורסם

בגדול אני מעוניין לקנות אחת מהם נגיד השאלה איזה עדיף לקחת קודם לבדיקה?

כי במקרה ולקחתי את הראשונה לבדיקה והיא יצאה תקינה אני מעוניין לקנות אותה

אז לאיזה מהם לתת עדיפות ולבדוק ראשונה.

 

זה נכון כל השמועות על הגיר אוטומט של רנו?

אני אישית שונא שמועות ומקשיב רק לאנשים כמו ידידנו הטוב שהגיב למעלה (לא שאני לא מאמין לכם "אין חכם כבעל ניסיון").

×
×
  • תוכן חדש...