Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הזה מאוד משך את תשמות ליבי.. ולאחר חיפוש שעשיתי בפורום לא מצאתי משו עדכני בקשר לרכב שעונה על שאלותיי.

ולכן פתחתי אשכול חדש

אז ככה

 

 

קודם כל יש לי שאלות..

למשל אני רואה בשנתון הנל ישנם מספר דגמים לרכב..

2000 סמ"ק אוט'

או 1600 ידני

3 דלתות...5 דלתות...

ונהייה לי קצת סלט בראש...

אז אני מעוניין שתפרטו איזה מבין הדגמים הוא האיכותי יותר

מבחינת תקלות ועלות תיקונם וצריכת דלק וכו'... ומה ההבדלים הנוספים פרט לנפח מנוע ומספר הדלתות..

 

ובכללי הייתי רוצה שמישו שמבין או שהיה בבעלותו או כרגע בבעלותו רכב מהסוג הזה שיפרט על החוויה מהרכב

ומעלות תחזוקתו..

 

וגם באיזה טווח מכירים הרכב הזה אמור לנוע... כמובן מיד ראשונה או גג יד שניה...

 

אה וד"א נכון לעכשיו אני בעל רנו מגאן 2001 RXT 1600 אוט'

 

 

תודה רבה רבה מראש....

פורסם

2 ליטר אוטומטי זה בעצם סלספיד, רובוטי (בצע חיפוש). הוא חזק משמעותית מה-1.6 הידני עם ה-105 כ"ס. יש גם את ה-1.6 עם 120 כ"ס שהוא נמרץ מעט יותר. 3 ו-5 דלתות זה חסר משמעות. ה-105 הכי פשוט מבחינת אבזור, ה-120 יותר מאובזר וה-150, לא במפתיע, הכי מאובזר (אבל גם יקר משמעותית). תקלות וכדומה - חכה לתשובות של בעלי ניסיון ארוך טווח עם הרכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ה-105 הכי פשוט מבחינת אבזור, ה-120 יותר מאובזר וה-150, לא במפתיע, הכי מאובזר (אבל גם יקר משמעותית)

 

הבעייה שבאתר יד 2 למשל לא מצויין הכ"ס..ואז רק בטלפון ניתן לברר כמה כ"ס?

וכביכול ככל שיש יותר כ"ס ברכב ככה הוא מאובזר יותר?

פורסם

היו המון דיונים בעניין הרכב, גם פה.

בעקרון - גרסאת 120 כ"ס - לבדוק טוב מאוד, רוב אלה שעל הכביש היו שייכות לחברת השכרה.

גרסאת 150 כ"ס (2 ליטר)- יש מעט מאוד מכוניות עם גיר ידני. לטעמי - שווה לחכות ולצוד אחת.

 

רמות האבזור בגרסאת 2 ליטר משתנות בין מכונית למכונית.

שים לב לתחזוקה בידי הבעלים הקודמים, זה ייתן לך רעיון לגבי טיב הרכב.

ממליץ על חיפוש של מידע נוסף ב- http://www.iaroc.org.il , זה מועדון אלפא רומאו והנושא נטחן שם כל יום.  

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

ת'אמת אני דיי ננעלתי על ה147

 

וגם לא בטוח שאני רוצה את ה2 ליטר

 

כי אני גם מחפש רכב כזה שאני לא אצתרך תחת דלק ליד הבית...

 

ולכן אני עדין מחכה לאנשים שיגיבו על צריכת הדלק ועל עלות הטיפולים והתיקונים..

וגם מה"המחלות" של הרכב הנל....

פורסם

האמת שאני לא כל כך מתחבר לתחשיבי הדלק לפי מנוע.

מנסיוני, בהנתן משקל הרכב ומקדם הגרר שלו צריכת הדלק תלויה בעיקר באופי הנהיגה (כמובן שאני מחריג הבדלי הנעה 4*4 או הבדלי טכנולוגיה אדירים בין מנועים).

ככל ש"תלחץ" יותר ותגרום לתאוצות חזקות יותר מתצרוך יותר דלק.

מנוע חזק אמנם יכול להאיץ יותר אבל רק אם תבקש.

אישית אני מעדיף תמיד אבל תמיד מנוע גדול וחזק יותר.

פורסם

חבר עם ה120 כ"ס הידנית מדווח על צריכה של 1:8.5 בחיפה (נסיעה עירונית של 90% על מיכל) עם רגל כבדה.

לדעתי סביר בהחלט+.

מה התקציב לרכישה?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ניתן גם למצוא 120 משנתון 01 ועוד יישאר קצת עודף.

בכבישים משוריים, גם אם ערוניים וקצת התחשבות ברגל הימנית ניתן להגיע לממוצע עירוני של 1:10.

באם הרכב תקין כמובן.

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

147 נמכרה בארץ לראשונה כמודל 2002

 

בתור בעלים של מגאן גם הגרסה הבסיסית 105 כ"ס תראה לך מאובזרת מספיק. אמנם אין לה שטויות אלקטרוניות אבל באיטלקיה בת 9 זה בעצם יתרון ובכל מקרה איכות החומרים מעולה ולא תרגיש שהתקמצנו עליך גם בגרסה הבסיסית.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

בסופו של דבר החלטתי שאני בכל זאת אלך עם הדגם 1.6 ידני, מכייון שה2.0 לא לתקציב שלי,וגם החלטתי להתרחק מהגיר הסלספיד.

למרות שבקשר לכ"ס אני עדיין מתלבט.

הכוונה היא האם להתפשר על ה105 , או שכדאי "לצוד" (כי לפחות לפי יד 2 אין הרבה) 120 כ"ס למכירה?

 

וגם האם יש פה מישו יודע כמה נזק(בשקלים) יוצא טיפול 10000 לרכב הנל? הכוונה לפילטרים+ שמנים+בדיקות של של מערכת הבלמים וההיגוי וכו'.

(כמובן שמודבר על עשיית טיפול או אצל איציק בבית דגן או בת"א במוסך המרכזי)

 

 

תודה רבה מראש

 

(וסליחה על התגובות הקודמות שאינן היו כתובות כראוי)

×
×
  • תוכן חדש...