Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות דיבורית בלוטוס שתתאים לאייפון

חשוב שתקבל הזנה מהרכב ושתתכבה ותידלק אוטומטית.

שתתחבר למערכת הרכב ושהיה אפשר לשמוע מוסיקה דרך האייפון.

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

תעשה חיפוש על דיבוריות של פארוט. לי יש את הMKI9000 אחלה דיבורית

יש את אותה דיבורית גם עם מסך נראה לי 9200 אם אני לא טועה.

אפשר לשמוע שירים דרך הבלוטוטס למערכת של הרכב וגם יש כבל לחיבור האיפון.

פורסם

קניתי דיבורית לאייפון והיא נהרסה לי אחרי שלושה ימים מסיבה לא ברורה.. כדאי להשקיע באחת כזו גם אם זה דורש עוד קצת כסף...

פורסם
למשהו יש ניסיון עם דיבוריות מחודשות?

 

parrot mki9200

http://olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22952932&af=2055&bid=true[/quo

 

 

הדיבורית בסדר גמור ,שנה אחריות , דילמה היחידה שאין אותם במלאי

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם
אני מוותר על שמיעת המוסיקה דרך הסלולארי.

יש המלצות יותר זולות?

 

איך parrot mki6100?

תודה לכל העוזרים.

אם אתה מוותר על שמיעת מוסיקה מהסלולרי לדיבורית

אז דיבורית של בורי הפשוטות שנותנים בסלקום ופלאפון בחינם (בעסקאות כאלו ואחרות)

או מוכרים בשוק ב-250 שקל, תעשה את העבודה

היא קבועה ברכב, יש לה יציאה ל-MUTE, והיא עובדת פיקס עם איפון

×
×
  • תוכן חדש...