Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסעתי במייבאך וב CL 600 + התמונות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בחיי אלוהים לא הייתי רוצה כזה רכב, סתם בהמה מכוערת.

ועוד לחשוב שהיא עולה כמו איזה שלוש GT2 ועודף .

 

הנה רשימה של רכבים שאפשר לקנות בסכום הזה :

 

1 . פורש GT2 - 2,163,000 (בשביל הרייסים)

2. ב.מ.וו 645 - 790000 (בשביל בקלאס)

3. בוקסטר אס - 596,000 (בגלל הגג)

4. סובארו STI - 255,000 (שיהיה לשבילי עפר)

5. ריינג' רובר - 666,000 (בשביל השטח)

6. 106 ראלי - 1000000 - (שיתפסו ממני בפורום)

אתם יודעים מה, התייאשתי, הגעתי ל 5470000 , אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון .

בשאר הכסף אני אקנה 18 מסכי פלזמה ,מיניבוס ומערכת קולנוע ביתי שתגרום למדונה לרצות שאני אהיה מופע חימום שלה.

 

 

שיקום הטמבל ויגיד לי שהוא מעדיף את המייבאיכס .

 

 

או לחילופין-קאררה ג'י טי יפיפיההההה :inlove:

אבל אז אתה צריך לוותר על הפלזמה ו...על...עוד כמה דברים :roll:

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

טוב עכשיו שכנעת אותי. לפקודת מי לרשום ? 7 מיליון כן ? אכפת לך אם אני ארשום את זה ל-1 בחודש הבא ? פשוט שתיכנס קודם המשכורת, חבל סתם להיכנס למינוס ...

 

ו-Lorinser, אם 450K אירו, אז כפול 5.6, כפול 2 בשביל המיסים, נזניח קצת עלויות אחרות ועברנו את ה-5 מיליון באיזה שתי ראלי קטנות. בסכום הזה עדיין נכנסת הרשימה של שלומי ...

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

וואלה, צודק הילד. 5.2 למאה במקום 5.4. אחת 57 בשבילי בבקשה, ושילך להזדיין הגג הפנורמי!!

 

בבריטניה היא עולה 243780 פאונד (כזה מחיר ולא יכלו לתקוע משהו עגול? טוב שזה לא 782.5 פאונד :p ).

 

GT2 עולה 116180 ו-645CI עולה בערך 50000. כך שיחסית לסכומים שגיא (לורינסר) ציין, זה נשמע הגיוני.

 

בכל מקרה, אני משוכנע שהמאייבך 57 (שתימכר כאן בוודאי לציי רכב) תעלה פחות מ-7 מיליון שקלים חדשים. אם GT2 עולה בארץ שני מיליון, אפשר לומר ש-5 או 5.5 מיליון ל-57 יכול להיות סכום נאה. (אני רץ לחפש את פנקס הצ'קים :p )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

וואלה, צודק הילד. 5.2 למאה במקום 5.4. אחת 57 בשבילי בבקשה, ושילך להזדיין הגג הפנורמי!!

 

בבריטניה היא עולה 243780 פאונד (כזה מחיר ולא יכלו לתקוע משהו עגול? טוב שזה לא 782.5 פאונד :p ).

 

GT2 עולה 116180 ו-645CI עולה בערך 50000. כך שיחסית לסכומים שגיא (לורינסר) ציין, זה נשמע הגיוני.

 

בכל מקרה, אני משוכנע שהמאייבך 57 (שתימכר כאן בוודאי לציי רכב) תעלה פחות מ-7 מיליון שקלים חדשים. אם GT2 עולה בארץ שני מיליון, אפשר לומר ש-5 או 5.5 מיליון ל-57 יכול להיות סכום נאה. (אני רץ לחפש את פנקס הצ'קים :p )

 

רוני

 

קשה לי להאמין שהרכב יימכר לציי רכב, זה יגרום לירידה במעמד של המייבאך ולנפילה דרסטית של המחירים.. מה גם שתיגמר החניה במדינה בצורה מטורפת :wink:

הדבר החיובי היחיד שיצא מזה הוא הרבה מייבאך על הכבישים וחלקי חילוף :p8):lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בכל מקרה, אני משוכנע שהמאייבך 57 (שתימכר כאן בוודאי לציי רכב) תעלה פחות מ-7 מיליון שקלים חדשים. אם GT2 עולה בארץ שני מיליון, אפשר לומר ש-5 או 5.5 מיליון ל-57 יכול להיות סכום נאה. (אני רץ לחפש את פנקס הצ'קים :p )

 

רוני

 

מייבאך לכל עובד היי טק!

 

מאוד הצחקת את עם "המכירה לציי רכב". :lol:

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

יש הבדל באמירה שההבדל היחיד בין ה62 ל57 זה יותר מקום לבין לומר של62 יש תוספות שנובעות מתוספת המקום אבל אני לא אהיה קטנוני לגבי זה :wink:

 

לגבי סעיף א' לא אמרתי ב2 השורות בהם ציטטת אותי שום דבר לרעת ה57 ולשאלתך, כן, ברגע האמת ישנן המוווון מכוניות אחרות שהייתי מעדיף על פני ה57 אם כי לא צריך לגזים ולומר שהייתי מעדיף פיאסטה 86 על המייבאך.

 

לגבי סעיף ב' אני בטוח שזה הדבר שישכנע רוכשים פוטנציאלים לותר על ה62 ולהתפשר ב57 :lol:

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

יש הבדל באמירה שההבדל היחיד בין ה62 ל57 זה יותר מקום לבין לומר של62 יש תוספות שנובעות מתוספת המקום אבל אני לא אהיה קטנוני לגבי זה :wink:

 

לגבי סעיף א' לא אמרתי ב2 השורות בהם ציטטת אותי שום דבר לרעת ה57 ולשאלתך, כן, ברגע האמת ישנן המוווון מכוניות אחרות שהייתי מעדיף על פני ה57 אם כי לא צריך לגזים ולומר שהייתי מעדיף פיאסטה 86 על המייבאך.

 

לגבי סעיף ב' אני בטוח שזה הדבר שישכנע רוכשים פוטנציאלים לותר על ה62 ולהתפשר ב57 :lol:

 

אז לפי מה שאני מבין, אתה אומר שהיית מעדיף מעדיך לקחת המווון מכוניות על פני ה 57, מעדיף לקחת לסיבוב (שים לב, לסיבוב! ולא שהיא תהיה בבעלותך!) מכונית מהירה יותר וחזקה יותר... ספורטיבית יותר, מהמייבאך 57 (שכן כמה מכוניות כבר קיימות שהן מפוארות יותר מה 57.. מלבד ה 62).

אתה מעדיף מכונית ביצועיסטית ולא מפוארת. זה כבר עניין של טעם (בלי קשר.. זה גם טעמי...).

אם כן, למה לעזאזל אתה מעדיף את המייבאך 62 שמחיר הפאר בה הוא זמן האצה איטי באופן די ניכר ומהירות מרבית נמוכה יותר?!??

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אם כן, למה לעזאזל אתה מעדיף את המייבאך 62 שמחיר הפאר בה הוא זמן האצה איטי באופן די ניכר ומהירות מרבית נמוכה יותר?!??

וואלה, צודק הילד. 5.2 למאה במקום 5.4

 

 

:shock::shock::shock::shock::shock:

 

הפאר יבוא על חשבון תאוצה ומהירות?

 

או בואו נגיד ככה:

 

את ה-57 יהיה יותר קל להחנות, כי היא יותר קצרה ובגלל זה היא מועדפת!!!! :roll::shock:8):p

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

יש הבדל באמירה שההבדל היחיד בין ה62 ל57 זה יותר מקום לבין לומר של62 יש תוספות שנובעות מתוספת המקום אבל אני לא אהיה קטנוני לגבי זה :wink:

 

לגבי סעיף א' לא אמרתי ב2 השורות בהם ציטטת אותי שום דבר לרעת ה57 ולשאלתך, כן, ברגע האמת ישנן המוווון מכוניות אחרות שהייתי מעדיף על פני ה57 אם כי לא צריך לגזים ולומר שהייתי מעדיף פיאסטה 86 על המייבאך.

 

לגבי סעיף ב' אני בטוח שזה הדבר שישכנע רוכשים פוטנציאלים לותר על ה62 ולהתפשר ב57 :lol:

 

אז לפי מה שאני מבין, אתה אומר שהיית מעדיף מעדיך לקחת המווון מכוניות על פני ה 57, מעדיף לקחת לסיבוב (שים לב, לסיבוב! ולא שהיא תהיה בבעלותך!) מכונית מהירה יותר וחזקה יותר... ספורטיבית יותר, מהמייבאך 57 (שכן כמה מכוניות כבר קיימות שהן מפוארות יותר מה 57.. מלבד ה 62).

אתה מעדיף מכונית ביצועיסטית ולא מפוארת. זה כבר עניין של טעם (בלי קשר.. זה גם טעמי...).

אם כן, למה לעזאזל אתה מעדיף את המייבאך 62 שמחיר הפאר בה הוא זמן האצה איטי באופן די ניכר ומהירות מרבית נמוכה יותר?!??

 

כן, גם מבחינת סיבוב ישנן מכוניות אחרות שבהן הייתי מעדיף לקחת סיבוב לפני המייבאך 57. מה רע בזה?, האם המשמעות בכך היא שאני מזלזל ואו שאני לא אוהב את ה57?, לא.

 

לגבי למה אני מעדיף את ה62 על פני ה57 ובכן זה פשוט מאד:

 

1. לדעתי הרולס-רויס פאנטום המתחרה עדיפה על המייבאך 57 אך כאשר מדובר על הנוסע מאחור, למייבאך 62 יש יתרונות מסויימים על הפאנטום ובהחלט יש מקום לשקול את רכישתה.

 

2. עם כל הכבוד לזמן האצה ומהירות מירבית, המייבאך היא לא מכונית ספורט (וגם לא שואפת לכך) ואני בספק שהנוסעים ב62 מבקשים מהנהג שידפוק כל הזמן מיאוצים. בנוסף, עניין המהירות הסופית ממש לא רלוונטי ליום יום (זה פשוט עניין שולי).

פורסם

אני מכיר תמקום של הצילומים!!!

זה כפר ערבי בגולן כבר נסעתי משם הרבה פעמים אבל איך לעזאל הגיעה לשם מאייבך ומי הדפוק שנוסע איתה בתוך שבילים??!?!?!

פורסם
אני מכיר תמקום של הצילומים!!!

זה כפר ערבי בגולן כבר נסעתי משם הרבה פעמים אבל איך לעזאל הגיעה לשם מאייבך ומי הדפוק שנוסע איתה בתוך שבילים??!?!?!

 

טעית. נסענו הרבה אבל לגולן לא הגענו.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
אני משוכנע שהמאייבך 57 (שתימכר כאן בוודאי לציי רכב) תעלה פחות מ-7 מיליון שקלים חדשים.

הדגם לציי רכב מתוכנן להיות דגם מעט אחר, ללא חלונות חשמל מאחור ועם מזגן מהתקנה מקומית. אחרת חישוב שווי שימוש יהפוך אותו ללא כדאי.

והקטע של תמחור של 7 מליון ש"ח הוא קטע בעייתי וידוע - יבואנים שקורצים בעיקר לשוק הליסינג, מתמחרים את המכוניות לצרכן הפרטי בצורה מופרזת וגבוהה הרבה יותר מלציי הרכב, כדי שמחירן כמשומשות יקרוץ לחברות הליסינג, שערך הגרט מחושב אצלן בחישוב כדאיות הצעת הרכב ללקוחות. :evil: ואת זה עושים יותר ממה שאתם חושבים.

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

יש הבדל באמירה שההבדל היחיד בין ה62 ל57 זה יותר מקום לבין לומר של62 יש תוספות שנובעות מתוספת המקום אבל אני לא אהיה קטנוני לגבי זה :wink:

 

לגבי סעיף א' לא אמרתי ב2 השורות בהם ציטטת אותי שום דבר לרעת ה57 ולשאלתך, כן, ברגע האמת ישנן המוווון מכוניות אחרות שהייתי מעדיף על פני ה57 אם כי לא צריך לגזים ולומר שהייתי מעדיף פיאסטה 86 על המייבאך.

 

לגבי סעיף ב' אני בטוח שזה הדבר שישכנע רוכשים פוטנציאלים לותר על ה62 ולהתפשר ב57 :lol:

 

אז לפי מה שאני מבין, אתה אומר שהיית מעדיף מעדיך לקחת המווון מכוניות על פני ה 57, מעדיף לקחת לסיבוב (שים לב, לסיבוב! ולא שהיא תהיה בבעלותך!) מכונית מהירה יותר וחזקה יותר... ספורטיבית יותר, מהמייבאך 57 (שכן כמה מכוניות כבר קיימות שהן מפוארות יותר מה 57.. מלבד ה 62).

אתה מעדיף מכונית ביצועיסטית ולא מפוארת. זה כבר עניין של טעם (בלי קשר.. זה גם טעמי...).

אם כן, למה לעזאזל אתה מעדיף את המייבאך 62 שמחיר הפאר בה הוא זמן האצה איטי באופן די ניכר ומהירות מרבית נמוכה יותר?!??

 

כן, גם מבחינת סיבוב ישנן מכוניות אחרות שבהן הייתי מעדיף לקחת סיבוב לפני המייבאך 57. מה רע בזה?, האם המשמעות בכך היא שאני מזלזל ואו שאני לא אוהב את ה57?, לא.

 

לגבי למה אני מעדיף את ה62 על פני ה57 ובכן זה פשוט מאד:

 

1. לדעתי הרולס-רויס פאנטום המתחרה עדיפה על המייבאך 57 אך כאשר מדובר על הנוסע מאחור, למייבאך 62 יש יתרונות מסויימים על הפאנטום ובהחלט יש מקום לשקול את רכישתה.

 

2. עם כל הכבוד לזמן האצה ומהירות מירבית, המייבאך היא לא מכונית ספורט (וגם לא שואפת לכך) ואני בספק שהנוסעים ב62 מבקשים מהנהג שידפוק כל הזמן מיאוצים. בנוסף, עניין המהירות הסופית ממש לא רלוונטי ליום יום (זה פשוט עניין שולי).

 

נו באמת.. גם מערכת קול עם 600 וואט זה עניין שולי... מתי איש העסקים המחוספס שקנה את האוטו באמת ישתמש במלא העוצמה של המערכת..

המהירות המירבית הגבוהה מאוד היא לא בדיוק הדבר השולי היחיד שהופך את האוטו הזה למיוחד.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...