Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסעתי במייבאך וב CL 600 + התמונות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיי אלוהים לא הייתי רוצה כזה רכב, סתם בהמה מכוערת.

ועוד לחשוב שהיא עולה כמו איזה שלוש GT2 ועודף .

 

הנה רשימה של רכבים שאפשר לקנות בסכום הזה :

 

1 . פורש GT2 - 2,163,000 (בשביל הרייסים)

2. ב.מ.וו 645 - 790000 (בשביל בקלאס)

3. בוקסטר אס - 596,000 (בגלל הגג)

4. סובארו STI - 255,000 (שיהיה לשבילי עפר)

5. ריינג' רובר - 666,000 (בשביל השטח)

6. 106 ראלי - 1000000 - (שיתפסו ממני בפורום)

אתם יודעים מה, התייאשתי, הגעתי ל 5470000 , אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון .

בשאר הכסף אני אקנה 18 מסכי פלזמה ,מיניבוס ומערכת קולנוע ביתי שתגרום למדונה לרצות שאני אהיה מופע חימום שלה.

 

 

שיקום הטמבל ויגיד לי שהוא מעדיף את המייבאיכס .

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדר"כ מי שקונה את המכוניות האלה אין לו דילמה האם לקנות מכונית אחת ב5 מיליון או 15 באותו סכום... למה להתלבט שאפשר לקחת הכל?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
בחיי אלוהים לא הייתי רוצה כזה רכב, סתם בהמה מכוערת.

ועוד לחשוב שהיא עולה כמו איזה שלוש GT2 ועודף .

 

הנה רשימה של רכבים שאפשר לקנות בסכום הזה :

 

1 . פורש GT2 - 2,163,000 (בשביל הרייסים)

2. ב.מ.וו 645 - 790000 (בשביל בקלאס)

3. בוקסטר אס - 596,000 (בגלל הגג)

4. סובארו STI - 255,000 (שיהיה לשבילי עפר)

5. ריינג' רובר - 666,000 (בשביל השטח)

6. 106 ראלי - 1000000 - (שיתפסו ממני בפורום)

אתם יודעים מה, התייאשתי, הגעתי ל 5470000 , אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון .

בשאר הכסף אני אקנה 18 מסכי פלזמה ,מיניבוס ומערכת קולנוע ביתי שתגרום למדונה לרצות שאני אהיה מופע חימום שלה.

 

 

שיקום הטמבל ויגיד לי שהוא מעדיף את המייבאיכס .

כמה שזה נכון,בארה"ב הריי ה-CL משמשת סוחרי סמים\ראפרים וסתם מפיונרים,בלי שום קשר וכמו שאמרתי על המייבאך,היא סתמית,היינו נוהגים לקרוא לה בארה"ב "המגושמת",ה-CL חסרת פרופורציות ונראית גדולה מידיי ובלי שום סקס אפיל,לעומתה ה-SL,אחחחחחח....

פורסם
בחיי אלוהים לא הייתי רוצה כזה רכב, סתם בהמה מכוערת.

ועוד לחשוב שהיא עולה כמו איזה שלוש GT2 ועודף .

 

הנה רשימה של רכבים שאפשר לקנות בסכום הזה :

 

1 . פורש GT2 - 2,163,000 (בשביל הרייסים)

2. ב.מ.וו 645 - 790000 (בשביל בקלאס)

3. בוקסטר אס - 596,000 (בגלל הגג)

4. סובארו STI - 255,000 (שיהיה לשבילי עפר)

5. ריינג' רובר - 666,000 (בשביל השטח)

6. 106 ראלי - 1000000 - (שיתפסו ממני בפורום)

אתם יודעים מה, התייאשתי, הגעתי ל 5470000 , אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון .

בשאר הכסף אני אקנה 18 מסכי פלזמה ,מיניבוס ומערכת קולנוע ביתי שתגרום למדונה לרצות שאני אהיה מופע חימום שלה.

 

 

שיקום הטמבל ויגיד לי שהוא מעדיף את המייבאיכס .

 

Maybach doesn't cost 7 millions shekels. The price in Israel isn't correct, here (Ukraine) i see Maybach's more then once a day, and there are more then 10 only in Kiev, i also know some of the owners. In the Dealership the car costs something like 450K Euro to 530K. Even this price is high but here the 645Ci costs about 100K Euro and the GT2 About 200, the price in Israel is way to High and the price in Israel (if you import it by yourself) won't be higher then 4 Million. They just gave it crazy price that all the people will speak about it, anyway, no one will buy This car in Israel.

 

Maybach is a supercar and if you don't think so, it's your own problem.

 

Guy

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון

א. ידוע שראלי נסחרות מעל המחירון. אם היא שמורה או שיש לה ראם אייר, זה נשמע סביר לרכב אגדי כזה.

ב. בשאר הכסף הייתי במקומך מקים מוזיאון 106 ראלי על הגג של עזריאלי, ושם בו את הרכב כדי שבני תמותה יוכלו לבוא, להעריץ אותו, להדליק קטורות ולהקריב מנחות לכבודו תוך שהם ממלמלים מבחר ציטוטים מדברי ישי. :wink:

פורסם
אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון

א. ידוע שראלי נסחרות מעל המחירון. אם היא שמורה או שיש לה ראם אייר, זה נשמע סביר לרכב אגדי כזה.

ב. בשאר הכסף הייתי במקומך מקים מוזיאון 106 ראלי על הגג של עזריאלי, ושם בו את הרכב כדי שבני תמונה יוכלו לבוא, להעריץ אותו, להדליק קטורות ולהקריב מנחות לכבודו תוך שהם ממלמלים מבחר ציטוטים מדברי ישי. :wink:

 

You really need ISHPUZ.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון

א. ידוע שראלי נסחרות מעל המחירון. אם היא שמורה או שיש לה ראם אייר, זה נשמע סביר לרכב אגדי כזה.

ב. בשאר הכסף הייתי במקומך מקים מוזיאון 106 ראלי על הגג של עזריאלי, ושם בו את הרכב כדי שבני תמונה יוכלו לבוא, להעריץ אותו, להדליק קטורות ולהקריב מנחות לכבודו תוך שהם ממלמלים מבחר ציטוטים מדברי ישי. :wink:

בואנ'ה ניסיתה לעשות מזה קריירה ?!

 

ארגון ארועים וכדומה...

 

שלומי היא לא עד כדי כך מכוערת ... 8)

 

אם היה לי 7 מיליון להשקיע במכונית היה לי עוד 7 להשקיע בשאר הרשימה (הדלה) שלך.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
בחיי אלוהים לא הייתי רוצה כזה רכב, סתם בהמה מכוערת.

ועוד לחשוב שהיא עולה כמו איזה שלוש GT2 ועודף .

 

הנה רשימה של רכבים שאפשר לקנות בסכום הזה :

 

1 . פורש GT2 - 2,163,000 (בשביל הרייסים)

2. ב.מ.וו 645 - 790000 (בשביל בקלאס)

3. בוקסטר אס - 596,000 (בגלל הגג)

4. סובארו STI - 255,000 (שיהיה לשבילי עפר)

5. ריינג' רובר - 666,000 (בשביל השטח)

6. 106 ראלי - 1000000 - (שיתפסו ממני בפורום)

אתם יודעים מה, התייאשתי, הגעתי ל 5470000 , אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון .

בשאר הכסף אני אקנה 18 מסכי פלזמה ,מיניבוס ומערכת קולנוע ביתי שתגרום למדונה לרצות שאני אהיה מופע חימום שלה.

 

 

שיקום הטמבל ויגיד לי שהוא מעדיף את המייבאיכס .

 

תראה, מבחינה הגיונית אתה צודק, נתת דוגמא לרכב בכיר בכל קטגוריה שרק חושבים עליה....אני גם בדעה שלך, אבל תחשוב על אנשי עסקים כבדים שכלללל היום בנסיעות, זה בעצם מה שהם באמת צריכים, משרד נייד, ומאדדד מפואר.

ככה שמי שקונה את הרכב הזה זה בעיקר לצרכי עבודה ועסקים, ופחות כרכב יום יומי.

 

נ.ב

היית חייבת להרוס את הרשימה הנ"ל עם החיידק הצרפתי הזה? :mad:

 

 

אלעד.

שלא מת על צרפתיות..... :D

פורסם
בחיי אלוהים לא הייתי רוצה כזה רכב, סתם בהמה מכוערת.

ועוד לחשוב שהיא עולה כמו איזה שלוש GT2 ועודף .

 

הנה רשימה של רכבים שאפשר לקנות בסכום הזה :

 

1 . פורש GT2 - 2,163,000 (בשביל הרייסים)

2. ב.מ.וו 645 - 790000 (בשביל בקלאס)

3. בוקסטר אס - 596,000 (בגלל הגג)

4. סובארו STI - 255,000 (שיהיה לשבילי עפר)

5. ריינג' רובר - 666,000 (בשביל השטח)

6. 106 ראלי - 1000000 - (שיתפסו ממני בפורום)

אתם יודעים מה, התייאשתי, הגעתי ל 5470000 , אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון .

בשאר הכסף אני אקנה 18 מסכי פלזמה ,מיניבוס ומערכת קולנוע ביתי שתגרום למדונה לרצות שאני אהיה מופע חימום שלה.

 

 

שיקום הטמבל ויגיד לי שהוא מעדיף את המייבאיכס .

הרגת אותי מצחוק, קצת יקרה הראלי, אבל נשאר קצת כסף ליישור קו :lol:

פורסם
בחיי אלוהים לא הייתי רוצה כזה רכב, סתם בהמה מכוערת.

ועוד לחשוב שהיא עולה כמו איזה שלוש GT2 ועודף .

 

הנה רשימה של רכבים שאפשר לקנות בסכום הזה :

 

1 . פורש GT2 - 2,163,000 (בשביל הרייסים)

2. ב.מ.וו 645 - 790000 (בשביל בקלאס)

3. בוקסטר אס - 596,000 (בגלל הגג)

4. סובארו STI - 255,000 (שיהיה לשבילי עפר)

5. ריינג' רובר - 666,000 (בשביל השטח)

6. 106 ראלי - 1000000 - (שיתפסו ממני בפורום)

אתם יודעים מה, התייאשתי, הגעתי ל 5470000 , אחרי ששילמתי על ראלי 970000 אלף שקל מעל המחירון .

בשאר הכסף אני אקנה 18 מסכי פלזמה ,מיניבוס ומערכת קולנוע ביתי שתגרום למדונה לרצות שאני אהיה מופע חימום שלה.

 

 

שיקום הטמבל ויגיד לי שהוא מעדיף את המייבאיכס .

 

במספר 5 הייתי משנה את הריינג' רובר להאמר H1 פ33תי :wink:

זה גם יעזור בהתקרבות למחיר המייבאך וגם נותן יכולת שטח טובה יותר :twisted:

 

המייבאך המדוברת שמספר אנשים פה נסעו עליה אני הבאתי.

 

היא הייתה ברשותי (לא אני נהגתי... ) לכמה שעות ואחר כך גם הייתה ברשותי(גם לא אני נהגתי... ) מרצדס CL 600...

 

אז אממ... הנה התמונות!

 

 

http://MustardMan.pic.co.il

 

טחח.. תת רמה.. כולה מייבאך 57.. לא מבין מה אתם עושים ביג-דיל.. מילא הייתה ה62 :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

פששש

סחטיין....

על ה-CL נסעתי מלא(מכל הסוגים והשנים...)

מייבאך לא יצא לי...;):roll:

 

שאלה:

המייבאך תופיע במגזין "רכב"?

וגם ה-CL600?

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

אז אתה הנוכל שעושה פרפורים עם מאיבך בכיכר בגלילות???

 

עד כמה שזה אוטו ענק מפלצתי ומגושם לחיצה נדיבה על הדוושה והיא נשמעת מפחיד, וגם מפרפרת.

לא חשבו לשים בקרת אחיזה במכונית של 5 מליון שקל????? :?:D

I don't drive fast, I fly low

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...