Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסעתי במייבאך וב CL 600 + התמונות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

יש הבדל באמירה שההבדל היחיד בין ה62 ל57 זה יותר מקום לבין לומר של62 יש תוספות שנובעות מתוספת המקום אבל אני לא אהיה קטנוני לגבי זה :wink:

 

לגבי סעיף א' לא אמרתי ב2 השורות בהם ציטטת אותי שום דבר לרעת ה57 ולשאלתך, כן, ברגע האמת ישנן המוווון מכוניות אחרות שהייתי מעדיף על פני ה57 אם כי לא צריך לגזים ולומר שהייתי מעדיף פיאסטה 86 על המייבאך.

 

לגבי סעיף ב' אני בטוח שזה הדבר שישכנע רוכשים פוטנציאלים לותר על ה62 ולהתפשר ב57 :lol:

 

אז לפי מה שאני מבין, אתה אומר שהיית מעדיף מעדיך לקחת המווון מכוניות על פני ה 57, מעדיף לקחת לסיבוב (שים לב, לסיבוב! ולא שהיא תהיה בבעלותך!) מכונית מהירה יותר וחזקה יותר... ספורטיבית יותר, מהמייבאך 57 (שכן כמה מכוניות כבר קיימות שהן מפוארות יותר מה 57.. מלבד ה 62).

אתה מעדיף מכונית ביצועיסטית ולא מפוארת. זה כבר עניין של טעם (בלי קשר.. זה גם טעמי...).

אם כן, למה לעזאזל אתה מעדיף את המייבאך 62 שמחיר הפאר בה הוא זמן האצה איטי באופן די ניכר ומהירות מרבית נמוכה יותר?!??

 

כן, גם מבחינת סיבוב ישנן מכוניות אחרות שבהן הייתי מעדיף לקחת סיבוב לפני המייבאך 57. מה רע בזה?, האם המשמעות בכך היא שאני מזלזל ואו שאני לא אוהב את ה57?, לא.

 

לגבי למה אני מעדיף את ה62 על פני ה57 ובכן זה פשוט מאד:

 

1. לדעתי הרולס-רויס פאנטום המתחרה עדיפה על המייבאך 57 אך כאשר מדובר על הנוסע מאחור, למייבאך 62 יש יתרונות מסויימים על הפאנטום ובהחלט יש מקום לשקול את רכישתה.

 

2. עם כל הכבוד לזמן האצה ומהירות מירבית, המייבאך היא לא מכונית ספורט (וגם לא שואפת לכך) ואני בספק שהנוסעים ב62 מבקשים מהנהג שידפוק כל הזמן מיאוצים. בנוסף, עניין המהירות הסופית ממש לא רלוונטי ליום יום (זה פשוט עניין שולי).

 

נו באמת.. גם מערכת קול עם 600 וואט זה עניין שולי... מתי איש העסקים המחוספס שקנה את האוטו באמת ישתמש במלא העוצמה של המערכת..

המהירות המירבית הגבוהה מאוד היא לא בדיוק הדבר השולי היחיד שהופך את האוטו הזה למיוחד.

 

רק אני שמתי לב לעובדה שגם המייבאך 57 וגם המייבאך 62 מוגבלות אלקטרונית ל250 קמ"ש? ככה שההבדל היחיד הוא ב0.2 שניות בזמן ההאצה מ0-100? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

יש הבדל באמירה שההבדל היחיד בין ה62 ל57 זה יותר מקום לבין לומר של62 יש תוספות שנובעות מתוספת המקום אבל אני לא אהיה קטנוני לגבי זה :wink:

 

לגבי סעיף א' לא אמרתי ב2 השורות בהם ציטטת אותי שום דבר לרעת ה57 ולשאלתך, כן, ברגע האמת ישנן המוווון מכוניות אחרות שהייתי מעדיף על פני ה57 אם כי לא צריך לגזים ולומר שהייתי מעדיף פיאסטה 86 על המייבאך.

 

לגבי סעיף ב' אני בטוח שזה הדבר שישכנע רוכשים פוטנציאלים לותר על ה62 ולהתפשר ב57 :lol:

 

אז לפי מה שאני מבין, אתה אומר שהיית מעדיף מעדיך לקחת המווון מכוניות על פני ה 57, מעדיף לקחת לסיבוב (שים לב, לסיבוב! ולא שהיא תהיה בבעלותך!) מכונית מהירה יותר וחזקה יותר... ספורטיבית יותר, מהמייבאך 57 (שכן כמה מכוניות כבר קיימות שהן מפוארות יותר מה 57.. מלבד ה 62).

אתה מעדיף מכונית ביצועיסטית ולא מפוארת. זה כבר עניין של טעם (בלי קשר.. זה גם טעמי...).

אם כן, למה לעזאזל אתה מעדיף את המייבאך 62 שמחיר הפאר בה הוא זמן האצה איטי באופן די ניכר ומהירות מרבית נמוכה יותר?!??

 

כן, גם מבחינת סיבוב ישנן מכוניות אחרות שבהן הייתי מעדיף לקחת סיבוב לפני המייבאך 57. מה רע בזה?, האם המשמעות בכך היא שאני מזלזל ואו שאני לא אוהב את ה57?, לא.

 

לגבי למה אני מעדיף את ה62 על פני ה57 ובכן זה פשוט מאד:

 

1. לדעתי הרולס-רויס פאנטום המתחרה עדיפה על המייבאך 57 אך כאשר מדובר על הנוסע מאחור, למייבאך 62 יש יתרונות מסויימים על הפאנטום ובהחלט יש מקום לשקול את רכישתה.

 

2. עם כל הכבוד לזמן האצה ומהירות מירבית, המייבאך היא לא מכונית ספורט (וגם לא שואפת לכך) ואני בספק שהנוסעים ב62 מבקשים מהנהג שידפוק כל הזמן מיאוצים. בנוסף, עניין המהירות הסופית ממש לא רלוונטי ליום יום (זה פשוט עניין שולי).

 

נו באמת.. גם מערכת קול עם 600 וואט זה עניין שולי... מתי איש העסקים המחוספס שקנה את האוטו באמת ישתמש במלא העוצמה של המערכת..

המהירות המירבית הגבוהה מאוד היא לא בדיוק הדבר השולי היחיד שהופך את האוטו הזה למיוחד.

 

רק אני שמתי לב לעובדה שגם המייבאך 57 וגם המייבאך 62 מוגבלות אלקטרונית ל250 קמ"ש? ככה שההבדל היחיד הוא ב0.2 שניות בזמן ההאצה מ0-100? :roll:

 

And???

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

יש הבדל באמירה שההבדל היחיד בין ה62 ל57 זה יותר מקום לבין לומר של62 יש תוספות שנובעות מתוספת המקום אבל אני לא אהיה קטנוני לגבי זה :wink:

 

לגבי סעיף א' לא אמרתי ב2 השורות בהם ציטטת אותי שום דבר לרעת ה57 ולשאלתך, כן, ברגע האמת ישנן המוווון מכוניות אחרות שהייתי מעדיף על פני ה57 אם כי לא צריך לגזים ולומר שהייתי מעדיף פיאסטה 86 על המייבאך.

 

לגבי סעיף ב' אני בטוח שזה הדבר שישכנע רוכשים פוטנציאלים לותר על ה62 ולהתפשר ב57 :lol:

 

אז לפי מה שאני מבין, אתה אומר שהיית מעדיף מעדיך לקחת המווון מכוניות על פני ה 57, מעדיף לקחת לסיבוב (שים לב, לסיבוב! ולא שהיא תהיה בבעלותך!) מכונית מהירה יותר וחזקה יותר... ספורטיבית יותר, מהמייבאך 57 (שכן כמה מכוניות כבר קיימות שהן מפוארות יותר מה 57.. מלבד ה 62).

אתה מעדיף מכונית ביצועיסטית ולא מפוארת. זה כבר עניין של טעם (בלי קשר.. זה גם טעמי...).

אם כן, למה לעזאזל אתה מעדיף את המייבאך 62 שמחיר הפאר בה הוא זמן האצה איטי באופן די ניכר ומהירות מרבית נמוכה יותר?!??

 

כן, גם מבחינת סיבוב ישנן מכוניות אחרות שבהן הייתי מעדיף לקחת סיבוב לפני המייבאך 57. מה רע בזה?, האם המשמעות בכך היא שאני מזלזל ואו שאני לא אוהב את ה57?, לא.

 

לגבי למה אני מעדיף את ה62 על פני ה57 ובכן זה פשוט מאד:

 

1. לדעתי הרולס-רויס פאנטום המתחרה עדיפה על המייבאך 57 אך כאשר מדובר על הנוסע מאחור, למייבאך 62 יש יתרונות מסויימים על הפאנטום ובהחלט יש מקום לשקול את רכישתה.

 

2. עם כל הכבוד לזמן האצה ומהירות מירבית, המייבאך היא לא מכונית ספורט (וגם לא שואפת לכך) ואני בספק שהנוסעים ב62 מבקשים מהנהג שידפוק כל הזמן מיאוצים. בנוסף, עניין המהירות הסופית ממש לא רלוונטי ליום יום (זה פשוט עניין שולי).

 

נו באמת.. גם מערכת קול עם 600 וואט זה עניין שולי... מתי איש העסקים המחוספס שקנה את האוטו באמת ישתמש במלא העוצמה של המערכת..

המהירות המירבית הגבוהה מאוד היא לא בדיוק הדבר השולי היחיד שהופך את האוטו הזה למיוחד.

 

רק אני שמתי לב לעובדה שגם המייבאך 57 וגם המייבאך 62 מוגבלות אלקטרונית ל250 קמ"ש? ככה שההבדל היחיד הוא ב0.2 שניות בזמן ההאצה מ0-100? :roll:

 

כמעט כל מכונית מהירה שיוצאת לשוק היא מוגבלת אלקטרונית... זה לא שבארץ אתה תשתמש ביותר מ200 -210 קמ"ש בכל מקרה..

אז אני שוב אומר: אתה תשתמש בכל 300 הקמ"שים של ה57 כמו שתשתמש בכל 600 הוואטים של מערכת הסאונד שלה.

מה שאני מנסה להגיד זה שה 57 היא יותר ספורטיבית ופחות באוינג 747'אית מאשר ה 62.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
תזכור שההבדל היחיד בין ה -57 ל- 62 זה קצת אורך... אה וקצת מקום לרגליים... טוב אולי יותר מקצת... אבל זה באמת ההבדל היחיד.

 

בזזזזזזזזזז עצבני.

מקום לרגליים זה רק הבדל אחד. מה לגבי הגג?, הכסאות החשמליים עם ההדומים שניתן כמעט לשכב בהם?, כפתור סגירת הדלת האחורית מבפנים, חוצץ בין הנהג ותא הנוסעים, יותר רמקולים (אם אינני טועה), יותר מקומות אכסון ועוד כמה דברים קטנים.

 

דברים קטנים מאוד אמנם אבל אתה צודק ברובם.. חוץ מהמערכת קול שהיא זהה בשתי הגרסאות (בזה אני בטוח..). אה וההדומים זה פונקציה של מקום בכל זאת.

אז בעצם מה שאמרת כאן זה שההבדל ביניהן זה הגג הפנורמי ודלת שנפתחת לבד.

א) אני לא בטוח שזה הופך את ה 57 למגעילה.. או מה שאמרת שם.. למרות הכל אני לא בטוח שברגע האמת היית מעדיף לקחת סיבוב על פיאסטה 86 (או על כמעט כל מכונית אחרת שקיימת עלי אדמות...) על גבי המייבאך 57

ב) תזכור שה 57 מכפרת במהירות מירבית גבוהה יותר ובזמן האצה גבוה יותר באופן משמעותי על גבי הגג הפנורמי והדלת האוטומטית של ה 62.

 

יש הבדל באמירה שההבדל היחיד בין ה62 ל57 זה יותר מקום לבין לומר של62 יש תוספות שנובעות מתוספת המקום אבל אני לא אהיה קטנוני לגבי זה :wink:

 

לגבי סעיף א' לא אמרתי ב2 השורות בהם ציטטת אותי שום דבר לרעת ה57 ולשאלתך, כן, ברגע האמת ישנן המוווון מכוניות אחרות שהייתי מעדיף על פני ה57 אם כי לא צריך לגזים ולומר שהייתי מעדיף פיאסטה 86 על המייבאך.

 

לגבי סעיף ב' אני בטוח שזה הדבר שישכנע רוכשים פוטנציאלים לותר על ה62 ולהתפשר ב57 :lol:

 

אז לפי מה שאני מבין, אתה אומר שהיית מעדיף מעדיך לקחת המווון מכוניות על פני ה 57, מעדיף לקחת לסיבוב (שים לב, לסיבוב! ולא שהיא תהיה בבעלותך!) מכונית מהירה יותר וחזקה יותר... ספורטיבית יותר, מהמייבאך 57 (שכן כמה מכוניות כבר קיימות שהן מפוארות יותר מה 57.. מלבד ה 62).

אתה מעדיף מכונית ביצועיסטית ולא מפוארת. זה כבר עניין של טעם (בלי קשר.. זה גם טעמי...).

אם כן, למה לעזאזל אתה מעדיף את המייבאך 62 שמחיר הפאר בה הוא זמן האצה איטי באופן די ניכר ומהירות מרבית נמוכה יותר?!??

 

כן, גם מבחינת סיבוב ישנן מכוניות אחרות שבהן הייתי מעדיף לקחת סיבוב לפני המייבאך 57. מה רע בזה?, האם המשמעות בכך היא שאני מזלזל ואו שאני לא אוהב את ה57?, לא.

 

לגבי למה אני מעדיף את ה62 על פני ה57 ובכן זה פשוט מאד:

 

1. לדעתי הרולס-רויס פאנטום המתחרה עדיפה על המייבאך 57 אך כאשר מדובר על הנוסע מאחור, למייבאך 62 יש יתרונות מסויימים על הפאנטום ובהחלט יש מקום לשקול את רכישתה.

 

2. עם כל הכבוד לזמן האצה ומהירות מירבית, המייבאך היא לא מכונית ספורט (וגם לא שואפת לכך) ואני בספק שהנוסעים ב62 מבקשים מהנהג שידפוק כל הזמן מיאוצים. בנוסף, עניין המהירות הסופית ממש לא רלוונטי ליום יום (זה פשוט עניין שולי).

 

נו באמת.. גם מערכת קול עם 600 וואט זה עניין שולי... מתי איש העסקים המחוספס שקנה את האוטו באמת ישתמש במלא העוצמה של המערכת..

המהירות המירבית הגבוהה מאוד היא לא בדיוק הדבר השולי היחיד שהופך את האוטו הזה למיוחד.

 

רק אני שמתי לב לעובדה שגם המייבאך 57 וגם המייבאך 62 מוגבלות אלקטרונית ל250 קמ"ש? ככה שההבדל היחיד הוא ב0.2 שניות בזמן ההאצה מ0-100? :roll:

 

כמעט כל מכונית מהירה שיוצאת לשוק היא מוגבלת אלקטרונית... זה לא שבארץ אתה תשתמש ביותר מ200 -210 קמ"ש בכל מקרה..

אז אני שוב אומר: אתה תשתמש בכל 300 הקמ"שים של ה57 כמו שתשתמש בכל 600 הוואטים של מערכת הסאונד שלה.

מה שאני מנסה להגיד זה שה 57 היא יותר ספורטיבית ופחות באוינג 747'אית מאשר ה 62.

 

 

שאני יבין דבר אחד

אתם חושבים שמרגישים את ה-0.2 שניות פחות בתאוצה?ל-א!

וכאילו שתגיעו או שתנהגו במכונית הזאת(בארץ) מעל 250 קמ"ש שמוגבלים!

אני מעדיף את ה-62 במיליון אחוז על גבי ה-57(ואני חושב שאתם מסכימים איתי)

אז אני יאיץ למאה ב-ס.2 יותר ביג דיל...זה עדיין מהר~!!

וב-62 יש הרבה יותר אפשרויות ממרווח,כורסאות אמריקאיות,וגג פנומרי..ממה שיש ב-57

בוא נגיד ככה

שב-62 אתה יכול להשכיר יועץ שיעזור לך בעיצוב הרכב..כי יש יותר מלאאא דברים...;)

ואתה יכול לשים בה כמעט כל דבר שאתה רוצה...

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם
שאלה ממש לא קשורה אני מבין שרכב כזה עולה 7 מליון

הלבורגיני הכי יקרה שיש כמה תעלה פה ?

זה באמת מעניין אותי...

מצטער שזה לא קשור ....

 

מורסילאגו שכרגע היא הכי יקרה של למבורגיני תעלה לך כ 3.5 מיליון שקל במצב הרע לייבא אותה לארץ עם מכס ומיסים ומה שלא יהיה במצב הטוב היא תעלה לך 3 מיליון ואני יקח אותה במקום המאייבך במאה אחוז !!

ואם קונים מאייבך אז או מאייבך 62 עם כל התוספות או שלא תיקח מאייבך בכלל.

פורסם

וואלה 3 מליון שקל זהו ???

חשבתי הרבה יותר אני אישית הייתי לוקח למבורגיני ולא את המאייבך

למרות שאין בכלל מה להשוות ביניהם זה עולמות שונים

מכונית הספורט המהירה בעולפ מול אחד המכוניות הכי מפוארת שיש..

אם היו נותנים לי תקציב של 7 מליון קונה פורשה קררה ב 1.5

בית ענק ב2.5 נות לו ריהוט ב עוד 0.5 מליון בצד לביזבוזים וכול השאר משקיע באיזה חברה או משהו...

למרות שמי שיש לו את הכסף הזה ממש לא חושב על דברים כאלה....

פורסם
וואלה 3 מליון שקל זהו ???

חשבתי הרבה יותר אני אישית הייתי לוקח למבורגיני ולא את המאייבך

למרות שאין בכלל מה להשוות ביניהם זה עולמות שונים

מכונית הספורט המהירה בעולפ מול אחד המכוניות הכי מפוארת שיש..

אם היו נותנים לי תקציב של 7 מליון קונה פורשה קררה ב 1.5

בית ענק ב2.5 נות לו ריהוט ב עוד 0.5 מליון בצד לביזבוזים וכול השאר משקיע באיזה חברה או משהו...

למרות שמי שיש לו את הכסף הזה ממש לא חושב על דברים כאלה....

 

בדיוק הפוך ממה שאמרת: אחת המכוניות הכי מהירות (לא הכי מהירה)

מול המכונית הכי מפוארת בעולם. נקודה. (ה62 כמובן).

בכל זאת מדובר בפרטים חשובים.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...