Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 V6 - סיכום לאחר חצי שנה.


XENON
שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום XENON

אם אפשר לשאול - האם שקלתם לרכוש C6, ובכלל האם יצא לך לנהוג על C6, וללמד על איזו השוואה מסויימת בינה לבין ה 5.

לנו במשפחה יש שיקול כעת להחליף את אחד הרכבים ובין ההתלבטויות אופציה של C6 יד II או C5 בנפח גדול יד I. כאשר אותו רכב שיוחלף הוא C5 שהחליף C5. לדעתי עם כל חוסר ההצלחה בזמנו של ה XM הבעייתית והמקוללת.... עדיין היא, בגירסותיה האחרונות היתה הרבה יותר נוחה ומרתקת לנסיעה מאשר C5 V6 עם מנוע חדשני הרבה יותר מאשר זה שהיה שתול ב XM, כך שאולי מכאן אפשר לקשור שיהיה עדיין פער בין ה C5 ל C6.

למרות שמבחינה עיצובית ה C5 החדשה מובילה בלא מעט נקודות של עיצוב עדכני בהשוואה ל 6.

 

האם בדגם זה נמנעו מאלמנטים אשר יוצרים בעיות עתידיות כמו הונטילים עם החיישנים+ החיישן בתוך הגלגל, חיישני CO שמודיעים על כל שטות...

האם לדעתך כיול המתלים שונה מהדגם עם המנוע הקטן.

 

בנוסף התרשמתי מכתיבתך ומהסימפטיה שלך ליצרן הנדון, ואם תרצה אוכל לתת לך לנהוג ולכתוב על סיטרואנים משנים אחרות אשר ברשותי ואולי גם ברכבים אשר ברשות חברים יקרים לי.

 

 

אילן

 

באילו עוד סיטרואנים אתה מחזיק?

 

אגב, לי הייתה ZX וולקן שהציגה שילוב מדהים של התנהגות ונוחות. כמעט ואין רכבים ספורטיביים כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

eyalzo

דווקא רעש זה חסרון.(שאתה קונה C5 שתשייט לך בשקט ובנינוחות)

אני אנסה להסביר.

בגלל שה 2.0 הוא מנוע "רגיל" בלי טורבו, אז המומנט זמין רק בסל"ד גבוה(5000)

ה1.6 הוא עם טורבו, אז המומנט זמין הרבה יותר מוקדם, אז יש הרבה כוח מוקדם מאוד.

ואז באמת המנוע מרגיש חי ובועט.

ועדיין התיבה מסרסת לו את הצורה(הביטוי הכי מתאים לתיבה AL4)

עם תיבת ששה הילוכים מודרנית, או עם תיבת DSG הביצועים היו הרבה יותר טובים.

 

בנוסף ה1.6T בפיקאסו הוא עם גיר ששה הילוכים, וזה אותו מנוע בדיוק כמו בC4 רק שבC4 הורידו לו את הספק

 

בפיקאסו יש תיבה רובוטית עם שישה הילוכים, האוטו' מגיעה ארצה עם 4.

מסכים עם שאר הדברים שאמרת, צודק בהחלט. קראתי כבר בכמה מקומות שהתיבה הזו עומדת על סף החלפה- משהו כמו עד סוף 2011 (אני חושב- לא זוכר מה היה כתוב בדיוק), היצרן אמור להפסיק להשתמש בתיבה הזו באופן מוחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיקאסו יש תיבה רובוטית עם שישה הילוכים, האוטו' מגיעה ארצה עם 4.

מסכים עם שאר הדברים שאמרת, צודק בהחלט. קראתי כבר בכמה מקומות שהתיבה הזו עומדת על סף החלפה- משהו כמו עד סוף 2011 (אני חושב- לא זוכר מה היה כתוב בדיוק), היצרן אמור להפסיק להשתמש בתיבה הזו באופן מוחלט.

 

התיבה הזאת סבירה בהחלט למכוניות במחיר נמוך(סביבות ה100K) אז יש היגיון שישאירו אותה עד סוף 2011

אבל בחיית, לC5? חדשה? AL4? למנועי טורבו חדשים, AL4? זה חבל, וזה מוריד מהמכירות.

 

אני יודע שהיום לא מייצרים את ה2.0L ואת הAL4.

אבל יכול ליהיות שמייצרים אותה למדינות כמו שלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, לפי אותן כתבות (אחפש אותן מחר) כנראה (זה לא אושר- הולכים לפי ההיגיון) הרכבים היקרים יקבלו את התיבה הזו ראשונים ואז יגיעו לדגמים הפשטוים (אלו שעולים סביב 100K).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באילו עוד סיטרואנים אתה מחזיק?

 

אגב, לי הייתה ZX וולקן שהציגה שילוב מדהים של התנהגות ונוחות. כמעט ואין רכבים ספורטיביים כאלה.

C5 3000 V6

C5 2000

CX 2400 carb

CX 2500 Turbo

DS 21

DS 23

SM בקרוב בארץ

C6 - תוך שנה לכל היותר

וזה לפני שמוסיפים רכבים של חברים כגון טרקסיון, DS 19, איקס אם על דגמיו, GS, דה-שבו, DIAN

מצטער שאני עונה רק עכשיו, צבא.

 

לא שקלנו לרכוש C6, אולי נשקול קנייה שלה אחרי זכייה בלוטו.

העלתי בפני אבא שלי את הנקודה של C6 משומשת, אבל הוא לא מוכן לשמוע על רכב משומש.

נהיגה ב-C6? כמעט ונהגתי בה, אבל כמובן שכמעט זה לא מספיק.

כשהייתי עם אבא שלי בתערוכת פרנקפורט 07 הזמנו נסיעת מבחן עליה, לי לא להסכימו לנהוג עליה עקב היותי בזמנו נהג מאוד חדש בן 18.

אבא שלי נהנה ממנה מאוד, אני התרשמתי ממנה לטובה מהמושב האחורי.

העיצוב החיצוני שלה מהמם אותי כל פעם מחדש, מבפנים היא גם מיוחדת אבל דיי הפריע לי הקונסולה המרכזית שזהה לזאת שב-407 וב-C5 היוצאת.

 

בדגם זה של ה-C5 לא נמנעו מחיישני לחץ אוויר בגלגלים. הבנתי שהם היו דיי קפריזים ב-C5 הראשונה, בנוכחית אין בעיות איתם.

לא נהגתי בדגם ה-2 ליטר של ה-C5 החדשה, ככה שאיני יודע אם יש הבדל בכיול המתלים. אני נוטה להאמין שאין שום הבדל.

 

אשמח לתאם איתך נהיגות על סיטרואנים לכל אורך הדורות, אך איני מבטיח דבר בנוגע לכתיבה. המאמר הזה נכתב ברגע של פרץ יצירתיות שבד"כ אין לי.

 

 

 

100 קמ"ש - 2000 סל"ד.

130 קמ"ש- 2500 סל"ד.

160 קמ"ש (בכביש 6)- 3000 סל"ד בשקט מופתי.

 

בהילוך שישי, כן?

הי XENON

תודה על תשובותיך.

קשה לבחון מערכות, אלא לאחר פרק זמן או קילומטרים שהרכב עובר.

הונטילים ב C5V6 למשל החליטו לקבל "נשמה" משלהם רק ב 60000 ק'מ.

חבל שהמאמר הינו חד פעמי. אם יותר מאחד רומז לך בהתלהבות על כתיבת המאמר, קבל זאת באהבה וחשוב על עתיד כזה או אחר הקשור לכך. יכולת ההבעה בכתב היא מתנה. אכן לא כל אחד נולד להיות סופר ולכתוב כתיבה יוצרת, אך בין להיות סופר מפורסם לבין לאלתר בבינוניות לבנטינית, כפי שקורה בשנים האחרונות בעיתונות המוטורית, יש פער מאוד נרחב, בו כדאי לדמויות חדשות להשתלב ולרענן את השורות המדשדשות.

בקיצור כשם שדמויות מפורסמות מחפשות להן מישהו שיכתוב את תולדות חייהם ויעלה זאת על הכתב אנסה לנסות לאיטי לאתר מישהו שירים הכפפה לתעד רכבים של היצרן המטופש והגאון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מברוק וסע בזהירות,אהבתי את הסקירה על הסיטרואן החדשה עוד אני יחשוב שאתה סוכן מכירות של לובינסקי.:wink:

אחת המכוניות שממש אהבתי בקטגוריה של רכב מנהלים עוד שהייתה בפירסומות בטלביזיה וממש קשה להוריד ממנה עיניים כשהיא עומדת מולך.:crazyeyes

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לדעת מה הסל"ד של הC4 טורבו ב100 קמ"ש/120קמ"ש/130קמ"ש

 

גם אני אשמח לדעת. אי אפשר לקרוא את זה! המד-סלד זה המחוון היחיד ברכב שהוא יותר גרוע ממד-המהירות. אתה יכול לדעת רק באיזה רבעון של 1000 אתה נמצא, ואני אפילו לא יודע אם הם מעגלים למעלה או למטה, כך שבתכלס אני יכול לתת לך מספרים כמו "3000 עד 3500 סלד". כשיהיה לי ברכב מחשב עם תוכנה מתאימה אדע ואפרסם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...