Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפור גולף GTI 2002


שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים יקרים

 

גלשתם עמוק מדי לנושא

 

בוא נגיד שלסט אפ הנוכחי על הגולף ציפ טוב יעשה את העבודה בצורה טובה מאד אני מניח שאביחי מכיר את העבודה

שלו טוב מאד והבחור יהיה מבסוט.

 

לגבי מה טוב יותר ומה פחות

 

אם נתעלם מכל ההבטים של יתרונות וחסרונות ונסתכל על ניצול מקסימלי של הוצאת הספק וכיו"ב

ניהול יהיה טוב יותר חד משמעית!!! ניתן לסחוט יותר וזה בגלל אלף ואחד פרמטרים. ואנחנו עושים את שניהם(ציפים וניהולים).

 

כמובן שיש צדדים אפלים לכל דבר:

 

בניהול מקורי תמיד

סרק טוב יותר

שליטה על מזגן מצויינת

נסיעה בעיר תרגיש טוב יותר

ועוד......

בל לא נשכח היצרן יותר חכם מכולנו והשקיע אלפי שעות בפיתוח המוצר לזה אין תחרות.

 

כמבון שעוברים לסט אפ מורכב יותר שדורש החלפת מזרקים גדולים מהרגיל

או החלפת חיישן מאף למשהו בעל קוטר גדול יותר

יוצר בעייתיות מורכבת שניהול ידע להתמודד איתה טוב יותר.

בסופו של דבר בניהול עצמאי ככל שהטיונר טוב יותר ככה התוצאה תהיה טובה יותר.

 

כמובן שכל אחד יעשה את הבחירה שלו בהתאם ליכולות שלו

ולמה שהוא מחפש מהרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הפרוייקט כמעט והסתיים.

צילמנו תמונות נוספות ממהלך העבודה (הקשה...) היום.

הרכב נכנס לעבודה:

dscn1863s.jpg

 

 

הפגוש הקדמי מפורק מהרכב:

dscn1853s.jpg

 

 

האינטרקולר מורכב:

 

dscn1861.jpg

 

האינלט והפילטר מורכבים:

 

]dscn1865fc.jpg

תא המנוע לאחר ההשתלה

dscn1867g.jpg

 

הפגוש מותקן בחזרה

dscn1870m.jpg

 

מתקינים תוכנה:

 

dscn1875.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נראה בהחלט מרשים, תוספות בטוב טעם.

האינטרקולר נותן מראה קרבי מאד :twisted:

אני מקווה שאצליח לארגן מספיק כסף בפסח,

אם אמצא את האפיקומן אבקש GT28 :)

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרוייקט מתקדם כמתוכנן.

הרכב גודש כרגע 1.2 באר ,עם תוכנת "מדף " של חברת אפסולוט ,כאשר ה "פול בוסט" מגיע כבר ב 3400 סל"ד ומחזיק גדישה יציבה עד 7200 סל"ד.

ההבדל בין ה GT-28 לבין הטורבויים הסטנדרטים,הוא שהכח לא "נגמר" כבר ב 5000 סל"ד אלא ממשיך ,בועט ומפרפר עד לאיזור ה 130-140 קמ"ש וזאת למרות שהרכב נועל ג'אנטים 18" ומידת צמיגים של 225-40-18 ולכן:

השלב הבא מתחיל כבר מחר,כאשר התכנון הוא לשפר את אחיזת הרכב ולאפשר את הורדת הכח לכביש.

לצורך כך, נבחרו רבעיית קויילאוברים מתוצרת V-MAXX .(תמונות מחר....)ובהמשך,יוחלפו הצמיגים הפשוטים (לינגלונג....)בצמיגים של TOYO R1 או בצמיגי DZ-101 של דנלופ.

נמשיך לצלם ולעדכן.

חג שמח לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...