Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפור גולף GTI 2002


 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 3868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

לאחר שמוצו כל השיפורים האפשריים עם ה K-03 ,הוחלט לעלות לשלב הבא.

הרעיון היה ,להוציא את ההספק המירבי מהמנוע,תוך כדי שמירה על זמינותו לשימוש יום יומי.

בעצתו של אביחי ,רשימת הקניות סוכמה והרי היא לפניכם:

מגדש גארט GT28-RS עם AR 64

סעפת פליטה-יציקה

דאון פייפ ואינלט בבניה עצמית

מזרקים 440 CC

משאבת דלק וולברו 255

תוכנת ניהול מנוע CUSTUM-MADE

בכדי לא לקחת סיכונים מיותרים,הוחלט להחליף את המצמד המקורי במשופר (גלגל תנופה קל ומצמד מקורי של VR-6 ),אשר אמור להחזיק עד 400 כ"ס.

בימים הקרובים ,אשתדל ללות את הפרוייקט בכמה שיותר תמונות,ולשתף אתכם בחוויות.

הנה כמה "טייזרים קטנים"...

הגיר יורד:

dscn1820.th.jpg

 

הקלאץ החדש:

dscn1825l.th.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שהיה בהצלחה,זה בטוח יסע מצוין.

עם בא לך ללכת עוד יותר עמוק,תקנה קאמשפט יניקה.

וגם קיט מתאנול יבוא שם מצוין,ועם בא לך עוד קצת:-) תנסה לבדוק עם מצערת 70 מ"מ תיכנס לך לסעפת המקורית.

 

סתם זרקתי לך רעיונות לבזבז קצת כסף:wink:.

 

 

בהצלחה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעוניין בהספק של 300 כ"ס +- לא מעבר לזה אז אין צורך לחזק מנוע .(למרות שהטורבו תומך גם ב 350כ"ס)

 

 

 

big y

 

אני לא מחפש הספקים מטורפים וכדומה אז אין צורך בקמשפטים ומצערת 70mm מיותר אבל בכל אופן תודה על ההתענינות והעצה

 

היום יותר מאוחר או מחר בבוקר אני יעדכן בתמונות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר סיום הפרוייקט יעודכן המחיר אבל בגדול בסביבות ה15000 שח ויש לי 300 כ"ס ופונטנציל ל350 כ"ס !!!!!!!!!!

 

היה ברכב לפני כן צי'פ אפסולוט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את האוטו ביום שישי, אחת הגולפים היפות

אתה רוצה להגיד לי שאביחי שחרר אותך בלי קיט מתנאנול ?

 

שיהיה בהצלחה, אין ספק שאתה בידיים טובות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רשמת שמיצית את כל האפשרויות בטורבו המקורי.

אני מבין מדבריך שיש גם אינטרקולר חזית למרות שרשמת שהיה רק צ'יפ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סחתיין על הפרוייקט! תעדכן בתמונות.

אין ספק שאם הזכרת את אלי ואביחי מE&A.

אתה בהחלט בידיים טובות ומפנקות!:-)

תהנה ותביא לעם רשמים !

 

בהצלחה.

 

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1.תודה רבה על התגובות והחיזוקים

 

2.fish-לא מצאתי לנכון לפרט מה היה ברכב לפני מכיוון שזה לא קשור לפרויקט העדכני

 

3.אני יודע שאני נמצא בידים הכי טובות בכל מה שקשור ברכבי ואג וזה אי אנד אי את המחמאות והתודות אני אשמור לסוף הפרויקט

 

4.הקיט מתנול גם יגיע אני לא רוצה לחרוג מהתקציב

 

5.אני מבטיח לעדכן ולשתף אתכם בהמשך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מבצע חיזוקי מנוע?

אני יודע שאפילו במעבר לK04 מומלץ להחליף טלטלים ובמיוחד לטורבו שאתה מרכיב על האוטו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים.

 

הפרוייקט ממשיך והיום הורדנו את הסעפת והטורבו הישנים, לא תאמינו עד כמה ה ל-03 נראה קטן לעומת ה GT28.

לאחר התקנת הGT והסעפת המשופרת ,נתקין את האינטרקולר ,משאבת הדלק ושאר החמוצים.

 

לכל אלה ששאלו: כרגע,משיקולים תקציביים החלטנו לא לפתוח את המנוע להחליף טלתלים אלא להסתפק כרגע בגדישה נמוכה של 1-1.2 באר בלבד.

בשלב מאוחר יותר,נוסיף תלתלים ונעלה גדישה לכיוון ה 1.8 באר.....

בינתיים מצורפות מספר תמונות.

תא המנוע ללא הטורבו :

 

dscn1824e.th.jpg

 

טורבו ישן מול חדש:

dscn1822r.th.jpg

 

להשתמע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה בהצלחה!

 

לא הבנתי כל כך למה צ'יפ קאסטום (שזה דבר מבורך לכשלעצמו) כשיש צ'יפ מדף מוכן לאבסולוט לסטאפ הזה (GT28RS)

ובקשר לקולר חזית,מדובר בקיט קולר הסטנדרטי שנימכר בE&A? ועד כמה הוא תומך?

ושאלה אחרונה - מזרקים

מה המקורי ועד איזה הספק ניתן להסתפק? :-)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

E_M777

 

לטורבו כזה תמיד עדיף צי'פ קאסטום חוץ מזה אני סומך על אביחי שיענה על כל הדרישות שלי לגבי הצי'פ (ולדעתי האישית צי'פ קאסטום תמיד עדיף על צי'פ מדף)

 

כל החלקים כולל המזרקים והאינטרקולר נקנים E&A מה שעשיתי הוא דבר פשוט הלכתי לאביחי ואלי אמרתי להם אני רוצה בגולף בין 300 ל350 כ"ס מה אני צריך כמה זה עולה ומשם התקדמנו .

 

יש לציין שמי שעובד לי על הרכב זה בחור בשם ירון שמכיר את הרכב בצורה מפחידה כל בורג וסמפטום תודה לאביחי ואלי שהפנו אותי אליו בחור מקסים ומקצועי מומלץ בחום עוד מעט אני יעלה כמה תמונות חדשות( אני מת כבר לנסוע ברכב !!!!!!)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהיה עדיף לך לקחת את הGT28RS שיש לו AR פליטה 86 במקום 64.

 

היית שומר יותר על הטלטלים שלך ככה..8)

DSCF901111111105_resize1.jpg
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 3868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...