Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפור גולף GTI 2002


שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

WB תמיד מחברים בכיוונים כדי להיות בטוחים שהאוטו לא עני מדי

 

הדאון פייפ מדהים, אסף כרגיל מספק את הסחורה,

אני בטוח שהבחור ייצא מרוצה והאוטו ייסע פגז

 

 

אגב, הגולף הזאת- אחת היפות!

 

 

בקשר לניהול - לא ממש יותר אפקטיבי, ובטח שלא יותר חסכוני בנסיעות מנהלתיות , דווקא להפך

על רכב דיילי לא שמים ניהול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה בטוח שאפשר להוציא רק 80% אחוז מצ'יפ ?זה מבעס שאתה יודע שאפשר להוציא עוד 20% ואין לך מה לעשות בנידון (חוץ מניהול כמובן). ממה זה נובע ממגבלות המחשב המקורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה ההמצאה הדבילילת הזאת

 

מי קבע איפה ה- 100% ? באיזה הספק ? האחוזים משתנים בהתאם למה ?

כאילו אם יש לך טורבו ל- 300 סוס אז עם צ'יפ תוציא רק 240 ? כי זה 80% ?

 

שטויות במיץ טורבו

 

 

או שאולי הכוונה היא שבSTAND ALONE אפשר לסחוט יותר , שזה כבר הגיוני אבל (ויש פה אבל גדול )

בפרויקט כזה STAND ALONE מכל סוג שהוא (אחד נורמלי כן ? ) כמעט ויכפיל את ההוצאות

ולרכב לא יהיו יותר את ההגנות מחשב שיש לו רגע, מה גם שבפרויקט כזה אין שום צורך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שניהול יותר מסובך להתקנה,לא מתאים לרכב דיילי וכו וכו...

אבל אם לא הייתם מחפשים לפתוח סתם ויכוח מיותר תשימו לב לשאלה שנשאלה ולתשובה שנתתי.

ואני באמת מתעקש שתראו מה jimbo שאל ומה עניתי.

לא צריך להיות יותר חכמים מאחרים,צריך רק לדעת מה השאלה ולתת תשובה נכונה וקולעת.

 

andernalin_junk יש לך טלפון של טיונור טוב מהארץ ? אם כן תשאל אותו לגבי האחוזים...

ואני גם מתעקש על זה.

האחוזים לא מתבטאים בסוסים,אלא בעקומה יותר יפה על המפה,יותר מדוייקת,וניצול הרבה יותר טוב של האויר דלק בכל הסל"ד.

ואני מתעקש גם שהרכב יהיה יותר חסכוני כי בניהולים טובים כמו האלטק יש לך חיבור לWB ויש לך אופציה של CLOSELOOP

אין לי כוח להתעמק בזה,אם תרצה תיכנס קצת לגוגל ותבדוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שיש לי טלפונים, אני מכיר את רובם אישית וטוב מכך

ואם הייתה לך טיפה הבנה מעמיקה בתחום , אז כן- יש שלב שבו הצ'יפ כבר לא יעשה את העבודה

אבל (!!!) שלא הולכים להשתגע בפרויקט (כמו פה, מנוע סגור וכל זה) אין טעם לבנות ניהול (ונתעלם כרגע מעלויות כן ? )

 

שבונים משהו על מנוע סגור, תמיד תעדיף שיהיו לך כמה שיותר הגנות מהמחשב המקורי בעוד שבניהול מעטות ההגנות הקיימות אם בכלל

 

 

אגב, אני חוזר שנייה לעניין הטיונרים

למיטב ידיעתי יש כרגע בארץ רק אחד שעושה כם צ'יפ טיוניג וגם טיוניג לניהול והוא תמיד יעדיף ללכת לכיוון של הניהול (נכון שי ? :lol:) כל השאר לא מתעסקים בשניהם לכן תמיד יעדיפו להמליץ לך על מוצר הבית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחוזים לא מתבטאים בסוסים,אלא בעקומה יותר יפה על המפה,יותר מדוייקת,וניצול הרבה יותר טוב של האויר דלק בכל הסל"ד.

ואני מתעקש גם שהרכב יהיה יותר חסכוני כי בניהולים טובים כמו האלטק יש לך חיבור לWB ויש לך אופציה של CLOSELOOP

אין לי כוח להתעמק בזה,אם תרצה תיכנס קצת לגוגל ותבדוק

 

 

 

ראית לאחרונה גרפים של צ'יפים ? ראית לאיזה רמה מטורפת מגיעים בימינו ? גרפים יפים בידיוק כמו בניהול

האלטק, מוטק,מגהשפריץ,AEM וכו', לכולם יש חיבור לWB ולכולם תהיה אופציה לCLOSE LOOP ועדיין,

הרכב עם הניהול המקורי יהיה יותר חסכוני

 

שלא תבין אותי לא נכון, ביום שיהיה אצלי טורבו גדול יהיה גם ניהול (אבל זה גם יהיה היום שיהיה עוד רכב )

אין לי ספק שניהול יהיה יותר מדויק מבחינת ניצול של A/F לכל אורך המפה (תלוי בטיונר כן ? )

אבל ב- 80% מהפרויקטים אין צורך בניהול, בטח ובטח שלא בפרויקט הנ"ל

 

 

עכשיו אתה לך קצת לגוגל, חפש פרויקטים כמו הפרויקט המדובר ותספר כמה מהם נוסעים עם STAND ALONE וכמה לא סבבה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התרד הזה נועד לשתף אתכם באינפורמציה וללמד אתכם ואותנו על הנושא האהוב שנקרא מכוניות ספורט.

אנחנו לא מתווכחים מי חכם יותר ולמי יש גדול יותר,אלא,מנסים ללמוד מנסיונם של אחרים שחוו זאת על בשרם.

התוצאות שתקבל (במקרה הזה) מהתקנת ניהול מנוע עצמאי ,שכוון ע"י טובי הטיונרים ,יהיו זהות לצ'יפ שנעשה ספציפית לרכב(קאסטום) ע"י טובי הטיונרים.

אבל,וזה "אבל" גדול מאוד:

מחשב ניהול מנוע סטנדרטי,ידע להתמודד ולשמור על המנוע ,גם אם הטמפרטורות בחוץ עלו ל 32 מעלות (והצ'יפ נעשה בטמפרטורה חיצונית של 15 מעלות בלבד.)

מחשב ניהול מנוע סטנדרטי,ידע גם להתמודד עם דלק באיכות נמוכה ולאחר את ההצתה ,בכדי לשמור על המנוע.-זאת בניגוד לניהול מנוע עצמאי פשוט.

שמישהו רוצה את הרכב לשימוש יום-יומי ,הוא לוקח בחשבון את הסיבות שמניתי למעלה.

לכן ,גם במקרה הזה ,רצוי וגם מומלץ להשאר עם המחשב המקורי ועדיין להשיג את אותו ההספק של ניהול עצמאי,ומבלי לוותר על מנגנוני ההגנה המקוריים של הרכב.

לילה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לוקח את הויכוח שלנו למקום שלא צריך להגיע אליו

עלתה פה שאלה לגבי ניהול VS צ'יפ י,ועניתי ואני מצטט שוב :

 

שאלה:

"מבחינת כיוונים בצ'יפ האם אפשר להוציא קרוב ל100% מהסט אפ הנ''ל כמו בניהול עצמאי או פחות?"

תשובה:

"תמיד ניהול יהיה יותר אפקטיבי,יוציא יותר ביצועים ויהיה יותר חסכוני בדלק בנסיעות מנהלתיות.

jimbo התשובה לשאלה שלך היא שלא ניתן להוציא 100% עם צ'יפ,יותר בכיוון של 80%"

 

ברור לי לך וכולם פה שבניהול כסטנדרט לא יהיה חיישן נקישות,יהיה יותר יקר להתקין,יותר מסובך,יותר יקר וכל מה שציינתם ואני מסכים איתכם,שציפ במקרה הספציפי הזה הוא עדיף,חוסך הרבה כסף ויותר מזה,ייתן את התמורה הכי טובה לכסף ביחס לניהול.

 

אבל איך שלא יהיה ניהול עדיין יהיה יותר אפקטיבי ויניב ביצועים טובים יותר,ובפרוייקט הספציפי הזה גם אני לא רואה צורך להתקין ניהול חיצוני....\

אתה עדיין מנסה להיתווכח ולהראות שאתה יותר חכם,אבל אין פה ויכוח...

אמרתי שניהול יותר אפקטיבי מצ'יפ וגם אתה הסכמת על זה אז על מה כל השורות של לך תפתח גוגל או תראה כמה מכוניות נוסעות עם ניהול לעומת צ'יפ ?

אני מקווה שיישרנו פה קו

 

לגבי הטיונינג,ראיתי מלא גרפים ואין לך מושג כמה ובוא נגיד שאתה ראית 1 יותר ומבין יותר

אבל אל תשכח שכל הגרפים שראינו הם בחו"ל,ושם יושבים יותר זמן על דיינו,ולטיונרים יש יותר ניסיון על הדיינו ועם תוכנות ספיציפיות לאותו מנוע ספציפי.

וטיונר אחד שאני יכול להשוות אותו כרגע לצורך העניין(לא פרילינג כי הוא לא מי יודע מה פעיל בארץ)

הוא שי מויאל כמו שאמרת ולפי דעתי אין שני לו עדיין בארץ.

והוא תותח ושולט בכל הניהולים ובכל הרכבים וגם הוא מבלה המון זמן על הדיינו,אבל אני בטוח שאם תשאל אותו

איפה הוא יוציא יותר ביצועים מצ'יפ או ניהול (בדיוק כמו שjimbo שאל)

אז הוא ייתן לך את התשובה שאני נתתי:

ניהול יותר טוב

ועזוב בצד את העדיף,משתלם,מסובך,יקר וכל זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידיעה כללית

יש מנועי 1.8T עם ניהול מקורי ומעל ל800כ"ס

אין שום סיבה בעולם להחליף מחשב ניהול מתקדם עם WIDEBAND מובנה חיישן EGT חישן נקישות ואפשרות המחשב "ללמוד"

למערכת ניהול עצמאית שלא מהווה יתרון ואין בה את ההגנות שמעניק הניהול המקורי

פה גם על EVO וWRX/STI ממהרים לשים ניהול למרות שניתן להישתש במחשב ניהול מנוע הקורי גם ל500+ כ"ס

לסיום שאלת תם לגבי רכבי VAG

כמה אנשים שברו מנועים אפילו במהלך הכיוונים עם ניהול עצמאי? המון!

כמה עם ניהול מקורי?אני לא מכיר!

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BILLABONG

לפני קצת יותר משנתיים איביזה עם ציפ מעפן של פרילינג,שבנו אותו לפני 5 שנים עם GT28RS,עשתה בית ספר לאיביזה אחרת עם ניהול עצמאי וטורבו 2871 ועוד יותר משופרת.

 

בהספקים האלו אין יעלות יתר לניהול!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AVIHAITOPOR אנחנו מדברים על הגולף הספציפית הזאת שבפרויקט,יש לה חיישן WB ? ו EGT ?

הפרויקטים של ה800 כח,הם על אותו המחשב שיש בגולף הזאת ? לא נראה לי

אני שואל משהו אחד ואתם עונים לי משהו אחר

בוא נגיד שבאמת אפשר להוציא 800 כח מסטאפ מסויים עם המחשב המקורי...אתה לא חושב שעם ניהול טוב יהיה אפשר להוציא יותר ? יהיו כיוונים מדוייקים יותר ?

 

 

ולסיום שאלת השאלות שאני חושב שכולם יסכימו על אותה תשובה,וזאת השאלה שנשאלה מההתחלה:

אם תתנו לאותו טיונר את אותו הרכב אם אותו הסטאפ,לאחד יעשו לו צ'יפ על מחשב מקורי והשני יהיה עם ניהול

איזה אחד יסע יותר טוב ?

זה עם ניהול או זה עם צ'יפ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד תלוי למה בידיוק אתה קורא "ייסע טוב"

 

יותר חזק, כנראה שהניהול (בהתייחסות לרכב הספיציפי , לא WB ולא MAPעם EGT חיצוני)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...