Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[לא הצלחתי למצוא משהו דומה בחיפוש]

 

 

חבר שלי מחפש רכב מסחרי

כאשר הדרישות שלו הן:

1)דיזל

2)מחיר - 30 אלף

3)כמה שיותר אמין (במסגרת התקציב)

 

תודה מראש , הראל.

וואלק אתתתתה

פורסם

OK שמתי לב שלא ביקשתי כלום

(וגם משום מה אי אפשר לערוך את ההודעה)

 

אני מחפש ייעוץ בקשר לאיזה מסחרית אתם ממליצים שעומדת בקריטריונים

 

 

מצטער על ההקפצה/אי הבהירות... :oops:

וואלק אתתתתה

פורסם

כל טנדר יפני יהיה אמין עד לעייפה(הכל כמובן תלוי בעברו).

האפשרויות הן:טויוטה, מיצובישי, איסוזו ומאזדה.

 

הטויוטה יהיה האמין ביותר, אך גם בעל השנתון הנמוך יותר מבין השלושה.

המאזדה יהיה בעל המנוע ה"עייף" יותר(חלשלוש משהו).

השניים האחרים הם "לא חלב ולא בשר".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
כל טנדר יפני יהיה אמין עד לעייפה(הכל כמובן תלוי בעברו).

האפשרויות הן:טויוטה, מיצובישי, איסוזו ומאזדה.

 

הטויוטה יהיה האמין ביותר, אך גם בעל השנתון הנמוך יותר מבין השלושה.

המאזדה יהיה בעל המנוע ה"עייף" יותר(חלשלוש משהו).

השניים האחרים הם "לא חלב ולא בשר".

 

עמית

 

הטויוטה לדעתי הוא העייף ביותר - וגם עדיף על המיצובישי.

הבחירה לדעתי צריכה להיות בין הטויוטה לאיסוזו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נראה שהביטוח של הכלים הגדולים יקר וצריכת הסולר שלהם לא קטנה...

 

ברלינגו 97/8, קנגו 98, הרנו אקספרס, סיטרואן C-15, פולקסווגן קאדי/סיאט אינקה

 

וסקודה וואן פלוס נראות לי אופציה עדיפה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים.

 

 

חבר שלי פשוט מעדיף רכבים דוגמת ברלינגו ואקספרס וכאלו (הייתה לו אקספרס שעברה טואטל לוסט...)

 

הבעיה היחידית איתן שהן מכוניות שאוהבות לתקשר עם המוסך בתדירות גבוהה ולי אין מושג מי מהן יחסית לשאר אמינה , או האם יש להן חלופה ביפן וכאלה

 

(וד"א אני מכיר כמה עם טנדרים יפניים ואלו שותים דלק בכמויותתתתתתתתת והוא צריך לנסוע המון גם במסגרת העבודה אז זה לא מתאים...)

 

בקיצור מה שאני שואל - מי הכי אמינה/חסכונית מהקבוצה המוזכרת לעיל?

 

תודה שוב , הראל.

וואלק אתתתתה

פורסם

מבחינת תמורה למחיר קשה לשבור את הסקודה ואן פלוס, וממילא זה מנוע SDI של פולקסווגן.

 

ישאר לו עוד כסף לתחזוקה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תודה רבה

 

יש לך אולי קצת פרטים על האוטו?

כל מה שהצלחתי למצוא זה תמונה שלו (והוא נראה קצת כמו רכב הלווית :lol: , ובאמת שחיפשתי מלא , זה פשוט שהכל בגרמנית או הולנדית או אחת מהשפות הרבות שאני לא מבין... :? )

 

 

 

חוץ מזה אני תמיד פתוח לעוד הצעות... :wink:

וואלק אתתתתה

×
×
  • תוכן חדש...