Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני חדש פה ולצערי ההבנה שלי ברכבים לא נרחבת במיוחד. התחום שלי קשור יותר במחשבים ובאינטרנט.

 

יש לי סובארו ג'אסטי מודל 90 שאני לא מצליח להעברי טסט כבר 3 פעמים.

 

בהתחלה היו מספר לקויים, כרגע אני תקוע רק עם בעיה של עשן לבן.

 

אמרו לי לעשות החלפה במוסך של גומיות שסתומים, אבל אין לי כרגע 700 ש"ח מיותרים בשביל זה, לאור כל ההוצאות האחרונות ברכב.

 

שמתי תוסף לשמן של stp, לא יודע עד כמה זה עזר, כי כמו בחוקי מרפי כל פעם שאני מגיע לטסט רק אז אני, או יותר נכון הבוחנים, מבחינים בזה.

 

מה לדעתכם אפשר לעשות חוץ מהתיקון?

 

האם יש סיכוי שהתוסף יעזור? לא ניסיתי לגשת מאז שהוספתי אותו, עברו יומיים מאז.

 

תודה מראש על עזרתכם.

 

חג שמח

פורסם

שמת תוסף "דבש" לשמן ?

 

אם כן, זה יכול לעזור כי זה תוסף שמסמיך את השמן ואז הוא פחות יעבור במעברי השסתומים ויישרף לעשן לבן. מצד שני הוא גם פחות ישמן את המנוע ...

 

אני מקווה שברור לך שאתה רק דוחה את הקץ פה, לא מתקן שום בעייה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הרכב שלך שורף שמן.

הוא מסריח ומזהם את הסביבה, , גורם אי נוחות להמון אנשים שאתה נוהג לפניהם וכתוצאה מכל אלה הוא מסוכן לציבור .

 

אם 700 שקל עולה לך לתקן את זה , אז לטובת כולם ולטובתך תתקן את הבעיה שיכולה להתפתח לבעיה חמורה הרבה יותר.

פורסם

תיגש אל מחלקת האביזרים של המכון, תשאל אותם אם הם מוכרים תוסף לשמן למניעת עשן(99% שכן).

תראה איך באורח פלא עברת את הטסט :roll:

 

פתרון זה הוא זמני ביותר, הפתרון הטוב ביותר הוא הח' גומיות שסתומים במקרה הטוב או הח' טבעות בוכנה במקרה הגרוע.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ניראה לי שאתם טועים הוא אמר שיוצא עשן לבן ועשן לבן זה בכלל לא גומיות שסתומים אלה ראש מנוע

אז לך למכונאי ותאבחן את הבעיה

החתימה בשיפוצים!!!

פורסם

גומיות שסתומים 700 ש"ח!!!!!!!!

אחי בוא אני יגלה לך סוד ואל תיתן לאף אחד לעבוד עליך

כול גומיה עולה 16 שקל משהו כזה

ובמוסכים טובים יש להם מכשיר כזה שהם לא צריכים לפרק לא ראש ולא שסתומים

זה בערך 4 דקות של עבודה אני עשיתי את זה לפני חודש במוסך של פורד

עלה 100 שקל אל תתין לאנשים סתם לעבוד עליך...

בקשר לעשן החברה פה כבר נתנו לך את כול המידע שאתה צריך...

מקווה שעזרתי.

THEY CALL MY ICE `CAUSE WHEN I DRIVE A`M COLD AS ICE . I DRIVE SMOOTH,CLEAN,SHARPE AND NO MISTAKES... JUST ICE COLD

פורסם
ניראה לי שאתם טועים הוא אמר שיוצא עשן לבן ועשן לבן זה בכלל לא גומיות שסתומים אלה ראש מנוע

אז לך למכונאי ותאבחן את הבעיה

גומיות השסתומים נמצאות בראש המנוע.........

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
שלום לכולם!

 

אני חדש פה ולצערי ההבנה שלי ברכבים לא נרחבת במיוחד. התחום שלי קשור יותר במחשבים ובאינטרנט.

 

יש לי סובארו ג'אסטי מודל 90 שאני לא מצליח להעברי טסט כבר 3 פעמים.

 

בהתחלה היו מספר לקויים, כרגע אני תקוע רק עם בעיה של עשן לבן.

 

אמרו לי לעשות החלפה במוסך של גומיות שסתומים, אבל אין לי כרגע 700 ש"ח מיותרים בשביל זה, לאור כל ההוצאות האחרונות ברכב.

 

שמתי תוסף לשמן של stp, לא יודע עד כמה זה עזר, כי כמו בחוקי מרפי כל פעם שאני מגיע לטסט רק אז אני, או יותר נכון הבוחנים, מבחינים בזה.

 

מה לדעתכם אפשר לעשות חוץ מהתיקון?

 

האם יש סיכוי שהתוסף יעזור? לא ניסיתי לגשת מאז שהוספתי אותו, עברו יומיים מאז.

 

תודה מראש על עזרתכם.

 

חג שמח

אין לי מה להוסיף על דברי קודמי מלבד העובדה שהדבש לא תמיד יעיל אז אל תצפה לתוצאות משמעותיות.

בנוסף, הדבש יעיל רק כשהמנוע חם.

כלומר- תשים את הדבש מבעוד מועד ותגיע למכון הטסטים כאשר המנוע חם ועבד לפחות 25 דקות.

בהצלחה

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...