Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלות S.DRIVE במידה 205/50/17.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

היום מישהו נכנס באבי ברכב,עקב קח יש צורך בהחלפת הצמיגים,כל הרביעיה(איפרזה 4X4).

הוא שאל אותי מה מומלץ(מישלין יקר מידי) לכן חשבתי על הS DRIVE שאני היתי מאוד מרוצה מהם באיביזה,ידוע למישהו אם קיימת המידה הנ"ל וכמה אמורה לעלות רביעיה +-?

 

בן.

Got To love It

פורסם

במידה הזאת לא קיים, S.DRIVE

יש C.DRIVE , בסביבות ה 690 שקל לצמיג, (לא משתלם לפי דעתי)

 

יש את ה TOYO TR1 , בסביבות ה 530 שקל לצמיג,

 

לפי דעתי עדייף ללכת על ה TOYO, הצמיג נותן תמורה טובה למחיר,

אבל תחכה למומחים יותר ,ולעוד תגובות אולי ימליצו לך משהו יותר טוב,

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

זה רק אני או שמנסים לתחמן את שני ההורים שלי?!

מישהו חתך היום את אבי בכביש ככה שהוא היה לברוח לשוליים,עקב הבריחה צמיג אחד התפוצץ ואחד קיבל מכה והתנפח בדופן.

הפנצ'ר מכר אמר לו שהוא יכול לשים לו 215/45/17 (המידה המקורית היא 205/50/17). אבא שלי נענה להצעה בלי לדעת אם יש חוקיות בדבר(אני משער שכן אבל זה מעצבן עכשיו לגשת לאשר זאת).

Got To love It

פורסם

מעצבן ללכת לאשר את זה?

אז בשביל מה אביך אישר לפנצ'רמכר להחליף מידה :idea::roll::?:

אם אני לא טועה באוטודאטא המידה אכן מאושרת, ככה שרק תצטרך ללכת לעמדה מספר 1 ...

פורסם

לפנצ'ר מכר לא היה את המידה המקורית והוא אמר לאבי שהמידה מותרת.

אבי לא מבין גדול בעניין האישורים והחוקיות של הדברים הללו.

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...