Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחדל שהיה כך היה.

הרכב היה במוסך. כשחזר משם שמתי לב שיש בגג של הרכב (מבפנים) סימן של בדל של סיגריה.

אין כבר ואקום שמחזיק את הכיסוי של הגג של האוטו מבפנים.

מאז זה צנח יותר ויותר ונפתח מין בטן כזה והאוטו מבפנים נראה כמו מצנח - מה שמפריע לשדה הראייה

איך אפשר לסדר את זה?

דבק דו צדדי לא תופס כי הגג של האוטו ללא הכיסוי הוא הוא מין תערובת של ספוג וחומר דמוי חול שמתפורר.

לשדך? זה לא נראה טוב. לא עכשיו ולא אם נרצה למכור את האוטו

האם מישהו מכיר דרך להחזיר את המצב לקדמותו?

 

תודה רבה

פורסם

גם לנו יש אופל היום והייתה אופל בעבר וקרה דבר דומה. פשוט אנחנו לא מעשנים באוטו. גם בגלל הריח, וגם בגלל התופעות לוואי (כתמים ודברים שאתה מתאר)

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

יש כאן מלא מדריכים בעניין פשוט תחפש אם אתה רוצה לעשות את זה לבד,אם לא אז כמו שרשמו לפני תסע לרפד רכב הוא יתקן לך עבודה של 500 שח פלוס מינוס.

פורסם
מחדל שהיה כך היה.

הרכב היה במוסך. כשחזר משם שמתי לב שיש בגג של הרכב (מבפנים) סימן של בדל של סיגריה.

אין כבר ואקום שמחזיק את הכיסוי של הגג של האוטו מבפנים.

מאז זה צנח יותר ויותר ונפתח מין בטן כזה והאוטו מבפנים נראה כמו מצנח - מה שמפריע לשדה הראייה

איך אפשר לסדר את זה?

דבק דו צדדי לא תופס כי הגג של האוטו ללא הכיסוי הוא הוא מין תערובת של ספוג וחומר דמוי חול שמתפורר.

לשדך? זה לא נראה טוב. לא עכשיו ולא אם נרצה למכור את האוטו

האם מישהו מכיר דרך להחזיר את המצב לקדמותו?

 

תודה רבה

 

בוקר טוב

ד"א זה לא ואקום, זה הדבקה.

בלי קרש לסיגריה, תופעה די מוכרת באופל.

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

תודה רבה - עזרתם לי מאוד..

לתומי חשבתי שזה ואקום בגלל שהחור של הסיגריה גרם לזה...

זה בהחלט מאתגר לתקן את זה לבד

רק נשאלת השאלה אם התוצאה תראה חובבנית לעומת עבודה של רפד...

×
×
  • תוכן חדש...