Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוורר לא תקין בכרטיס מסך geforce 9500gt


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי כבר שנה כרטיס מסך של nvidia - geforce fx9500gt.

לאחרונה המאוורר לא מסתובב כמו שצריך,הוא מסתובב לאט וכל 2-3 סיבובים יש סיבוב צולע מלווה ברעש ,כתוצאה החום על הכרטיס עולה. הטמפ' כרגע היא 60-64 מעלות צלזיוס.

 

פרקתי את המאוורר וניסיתי לנקות אותו עם ספרי מגעים ולשמן עם wd40 - ללא הועיל. יש חופש אנכי בציר של המאוורר

שמתי לב שאם אני מפעיל לחץ קל על בסיס המאוורר יש שיפור והוא מסתובב כראוי.

לא הצלחתי למצוא מאוורר חלופי לקנות ב ebay .

 

עצות ?

 

תודה יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

או לקנות מאוור ולהחליף אותו (אם תעלה תמונה וגודל נוכל לתת חוות דעת יותר רצינית) - שאם תמצא אחד מתאים אז המחיר הוא בן 20-50 ש"ח

או לקנות כרטיס מסך אחר - פשוט בסביבות ה200 ש"ח (עם בערך אותם ביצועים)

 

להבא - כלל אצבע קטן - פעם בחצי שנה פתח את המחשב ונקה אותו עם לחץ אוויר.

וWD40 לא עוזר למיסבים האלו, סתם מלכלך ותופס אבק. זה לא ציר של דלת, זה מיסב (שרובם סגורים בכלל) ומנוע שנחלש כבר רוב הסיכויים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היי,

 

הנה התמונה :

הבעייה שהמאוורר שמצאתי באיבי שמתאים כביכול לדגם הזה קטן מידי (הם מציעים 55 מ"מ ) שלי ככל הנראה 80 מ"מ.

המרחק בין 2 החורים האלכסוניים (בסיס המאוורר יושב ב 4 חורים) הוא 6.2 ס"מ.

IMG_2142[1].jpg

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אם אתה לא מחפש פתרון נקי במיוחד, קח סתם מאוורר 80 מילמטר רגיל, תחתוך את התקע שלו ותחבר לתקע של המאוורר הקיים, ככה שהקיים יהיה מנותק, תנסה להוציא משמה את הישן אם אפשר. תשים את המאוורר החדש שמה מעל הגוף קירור בעזרת ברגים/אזיקונים/גומיות או כל דבר אחר, וזה יקרר את הכרטיס מסך מספיק טוב.

תבקש מאוורר שיחסית מהיר ולא אחד איטי במיוחד (יש כאלה איטיים בשביל יותר שקט)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

זה דווקא רעיון לא רע, אני אנסה את זה עם מאוורר שזרוק לי בבית ונראה מה התוצאה,

השאלה האם יש חשיבות למגע ישיר של בסיס המאוורר עם גוף הקירור או שאם אני מדביק אותו עם אפוקסי זה יתן את אותו אפקט ?

 

 

בכל מקרה מצאתי באיבי מאוור עם גוף קירור שמתאים למידות שלי מאוורר , הוא עולה (כולל משלוח ) 70 ש"ח. לא יודע אם זה שווה את ההשקעה.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

קולרים שונים יש בלי סוף שיתאימו גם לשלך , אני לא הייתי משקיע.

 

הפתרון עם המאוורר מעל (עדיף לקחת 12 של מארז אם מלמעלה , ואם במקום המקורי - אז תנסה להתאים אותו לאותה מובלעת).

 

מה שחשוב שישאר במגע הוא הגוף קירור עם הצ'יפים.

המאוורר עם הגוף קירור - לא ממש חשוב.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

השאלה האם עדיף מאוורר גדול יותר מלמעלה או קטן יותר שישב במובלעת הקיימת ?

המגע של גוף הקירור עם המעבד אתה מתכוון ,לא ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

הייתה לי בעיה דומה עם כרטיס של אותה חברה (לא זוכר את מספר הדגם). פרקתי את הכרטיס הלכתי לחנות (מעבדת) מחשבים הקרובה לביתי ותמורת עשרים ש"ח הם החליפו לי את המאוורר.

חבל לחפש פתרונות מסובכים כשהפתרון פשוט ולא יקר.

פורסם
שלום,

 

יש לי כבר שנה כרטיס מסך של nvidia - geforce fx9500gt.

לאחרונה המאוורר לא מסתובב כמו שצריך,הוא מסתובב לאט וכל 2-3 סיבובים יש סיבוב צולע מלווה ברעש ,כתוצאה החום על הכרטיס עולה. הטמפ' כרגע היא 60-64 מעלות צלזיוס.

 

פרקתי את המאוורר וניסיתי לנקות אותו עם ספרי מגעים ולשמן עם wd40 - ללא הועיל. יש חופש אנכי בציר של המאוורר

שמתי לב שאם אני מפעיל לחץ קל על בסיס המאוורר יש שיפור והוא מסתובב כראוי.

לא הצלחתי למצוא מאוורר חלופי לקנות ב ebay .

 

עצות ?

 

תודה יוסי

 

 

יש המון פתרונות קירור לכרטיסי מסך שמיצורים במיוחד לקירור מאסיבי כאשר עושים OVER CLOCK לכרטיס המסך.

אתה יכול לבחור ממגוון המאווררים הללו שיתאימו לכרטיס המסך שלך.

הנה דוגמא:

http://www.noacomp.co.il/Category.aspx?CatCode=297

פורסם

אני לא מתכוון להשקיע 100 ש"ח ומעלה על קירור לכרטיס שעולה 250 ש"ח.בכל מקרה השימוש שלי בו הוא קל מאד.

 

כרגע שמתי מאוורר שהיה לי על גוף הקירור והטמפ' סבבה למרות שהוא קצת מקרטע ומסתובב לאט,היום אני אקפוץ לקנות מאוורר חדש ואשאל שם במעבדה על מאוורר חלופי לדם הזה.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

עידכון :

 

התקנתי את המאוורר 8 ס"מ שהיה של המארז וזה עובד נהדר !

קניתי מאוורר 12 ס"מ למארז ב 25 ש"ח וזהו.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

×
×
  • תוכן חדש...