Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו X3 - מבקש מעט סדר בדגמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברור לי שלא מדובר ברכב שטח אלא בסוג של אנדרוגינוס.

יש דגמי 2.5 ליטר ודגמי 3.0 ליטר?

ראיתי מכוניות כאלה עם פגוש פלסטיק שחור ופשוט (כמו שהיו פעם על רכבי השכרה או ליסינג), ויש כאלה עם פגושים בצבע המרכב.

בקיצור, אם מישהו מהגרופי'S של ב.מ.וו מוכן לעשות לי סדר, כולל בדגמים שהגיעו לארץ.

תודה,

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

למיטב ידיעתי הגיע לכאן ב-2004, דגמי 2007 הם אחרי מתיחת פנים. יש בנזין 2.5 ו-3.0 ויש דיזל 3.0 שהוא העדיף. בגדול כרכב חדש הוא ממש לא מומלץ, כמשומש יכול להיות אופציה מעניינת אם המחיר זול משמעותית מה-X5 המקביל.

לא יודע בנוגע לרמות הגימור, אבל לכל רכב ממילא תוספות משלו...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני תודה. אני מכוון בעיקר לשנים 2005-2006.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אוקיי. זכור שהוא ממש לא מיועד לשטח. יכולת הכביש שלו, אגב, מצוינת (כמעט ברמה של סדרה 3). גם הביצועים מעולים, מרווח הפנים טוב מאוד ואיכות הפנים לא רעה, אבל רמת האבזור הבסיסית לא מרשימה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אם זה עדיין רלוונטי, אז קודם כל, הרכב לא הצליח בארץ, ולכו המחירון שלו נמוך בהרבה

מה X5 למשל.

הוא נמכר בד"כ גם מתחת למחירון באופן משמעותי, כי אין לו שוק.

לדעתי הוא גם מכוער, אבל זה עניין של טעם.

בזמנו עשיתי עליו סיבוב, והוא פחות נוח מה X5, וקטן ממנו לדעתי בהרבה.

מנוע ה 2.5 מספיק לו, אבל מנועי ה 3.0 בנזין/דיזל, כמובן עדיפים.

לגבי רמות גימור, זה לא קיים ב BMW, ותלוי בעיקר בתוספות שבעליו הראשונים

הזמינו מקמור. הרכב בעיקרון מגיע ברמת אבזור בסיסית מאוד נמוכה, ואולי ראית

רכב כזה, אבל בד"כ זה לא המקרה, כי מוסיפים הרבה דברים ברכב.

דעתי האישית, אם כבר, קנה X5, מרווח יותר, נוח יותר, ועם שוק הרבה יותר טוב.

מבחינת אחזקה, יעלה לך דומה. צריכת דלק תהיה דומה, כך גם הביטוח, והטיפולים/תיקונים.

נכון שהמחיר שלו קורץ, כי הוא נמוך משמעותית מה X5, אבל קח בחשבון שלמכור אותו

לא יהיה לך קל.

פורסם

תודה רבה, זה מסביר הרבה בנושא הגימור.

כעיקרון, הרכב מיועד לאישתי, בתור רכב שני, שיעשה מקסימום 8000 ק"מ בשנה. X5 זה יותר מידי בשבילי, התדמית...

 

כמובן שיש דילמה בין רכישת רכב פרימיום כזה, בן 5 שנים, לבין רכב חדש "סטנדרטי" (כמו סיד סטיישן או I30SW) עם אחריות ושקט, ומקדם פוזה נמוך בהרבה אך באותו המחיר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תיקנה את X5 פעם בשבוע תשים כובע נייק לבן/שחור,תעשה השחרה לחלונות ואני מבטיח לך שאף אחד לא יתקרב לאשתך/בנים/בנות/בית שלך בחיים :lol::lol:,הX5 אוטו מפנק מרווח חזק אני אישית עם הפרוטה היתה בכיסי הייתי לוקח X3 הכי חדש שתצמצא במסגרת התקציב.

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

שמע, את התדמית תקבל גם עם X3, אולי קצת פחות.

אין מה לעשות, בכל מקום יסתכלו על זה שיש לך BMW.

לא משנה שהרכב עולה כמו רכב מנהלים חדש, יחשבו שאתה

לפחות הנכד של רוטשילד...

לגבי השיקול מה לקנות, זה שני דברים שונים לחלוטין.

רכב יוקרה, ו X3 בארצנו נחשב כזה, זה משהו שונה.

גם בהנאה מהרכב, בבטיחות שלו, ובפאר, אבל גם באחזקה שלו.

זה לא עולה קצת יותר, אלא הרבה יותר, בייחוד אם יש תיקון גדול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...