Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר חדש Pulse Audio


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר חדש של אודיו פולס 1000 וואט 240 רמס מבית Toshiba יפן.

מגבר חדש נקנה לפני כחודשיים וכמעט ולא היה בשימוש,אחריות לעוד 10 חודשים של ניופאן.

נמכר עקב קבלת מגבר חדש טוב יותר במתנה.

מחיר:350 ש"ח.

* לא גמיש במחיר זה מחיר אחרון בכוונה לא כותב במחיר 450 שקל כמו אנשים אחרים.(נקנה ב550 ש"ח).

(מבין כל המגברים הזולים בטווח מחירים עד 600 ש"ח הוא המגבר הכי טוב והכי אמין-כל בן אדם שמבין יגיד זאת).

קצת פרטים על המגבר:

 

מגבר PULSE AUDIO 4 יציאות מקצועי 250WX4

חיבור סטיראו או חיבור מונו BRIDGE עד 1000W OUTPUT

טווח תדרים של 20Hz עד 20KHz .

כולל אופציה של super bass לחידוד הבסים 3 דרגות .

כולל אופציה לגשר - BRIDGE להכפלת ההספק היוצא לסאב .

קרוס אובר דגיטלי מלא .

מאורר פנימי לקירור.

כולל פילטר מיוחד להורדת רעשי מנוע .

4 כניסות כסופות קדם מגבר RCA

2 יציאות כסופות קדם מגבר RCA נוספות לשירשור מגבר נוסף .

ניתן לחבר בקלות 4 זיגות רמקולים או זוג רמקולים וסאב .

בעזרת הקרוס אובר המשכולל ניתן לחתוך את הרמקולים ככה שלא יוציאו באס (HPF) ביכלל

ולווסת שכל הבאסים יצאו רק מהסאב(LPF ),

מה שיקנה צליל נכון ואיכותי ויאריך את חיי הרמקולים והסאב כאשר כל אלמנט ינגן את הצלילי המיועד לו .

ניתנת האפשרות לווסת את הרמקולים כך שיוציאו את כל התדרים כולל באסים(FULL RANGE )

מיועד בעיקר למי שאין סאב ברכב ורוצה לנצל את הבאסים באיכות מקסימלית

מערכת חדשנית של מד טמפרטורה פנימי בתוך המגבר

×
×
  • תוכן חדש...