Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה,

לאחר תקלות טכניות כאלה ואחרות שהסתדרו בין היתר בעזרתכם (תודה רבה),

הרכב נכנס למוסך פחחות בשעה טובה לצביעה כללית של הרכב.

 

עכשיו נשארו לי עוד כמה דברים בפרויקט הקטן שלי שצריך לסדר,ואני צריך את עזרתכם במציאת מקום שמתעסק בתיקונים כאלה.

 

1.תיקון מנגנון המושבים,ברגע שאני מרים את הידית כדי לזוז קדימה או אחורה ,אני צריך להלחם במושב כי הוא נתקע\נתפס,

היכן ניתן לתקן את זה?

 

2.דלת הנהג ''מתקתקת'' כאשר פותחים אותה וסוגרים,ברגע שפותחים שומעים 2 תיקים (תיק תיק :lol:) ,כאשר סוגרים נשמעים אותם צלילים,אמרו לי שצריך להחליף את הסטופר של הדלת,היכן ניתן לקנות כאלה וכמה הם עולים? + ההתקנה פשוטה או שצריך איש מקצוע?

 

אשמח לקבל המלצות,עם אפשר באיזור הצפון (קריות,חיפה,נהריה,עכו,נצרת)

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

תנסה למרוח וזלין על הצירים של הדלת.

 

במיוחד על הציר האמצעי שממנו יוצאת חתיכת מתכת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

לא עדיף לרסס WD40 על החיבורים ועל הצירים? אצלנו היו חריקות באוטו הישן אז זה עזר..

 

נ.ב.

ToSToS - אהבתי את החתימה! :-D

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

הבעיה עם WD-40 הוא שהוא מתנדף.

 

וזלין ישאר שם להרבה זמן.

 

דרך אגב הסיפור שבחתימה בוצע על רכב צרפתי (מן הסתם) השם ינקום דמם ואת הכוויות שלי ושל חברי רוני-שעד היום הולך עם צלקת בצורת סעפת פליטה של רנו קליאו 1400.

 

המנוולים הכניסו את הפילטר שמן בקיביני חושך. ממש אנטישמים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

חברים תודה על התגובות אבל אין חריקות ,כמו שאמרתי יש תיקתוקים,אין חלודה בכלל בוודאות.

 

יש לי תבעיה הזאת ב2 דלתות ,

דלת הנהג שיש תיקתוקים מעצבנים בפתיחה וסגירה

ובדלת שליד הנהג שאמרו לי שהסטופר שם שבור לגמרי.

 

לכן שאלתי איפה קונים וכמה עולה.

 

ומה לגבי הבעיה במושבים?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם
לגבי בעיית הזזת המושבים, ראה אם פחח הרכב יכול לטפל בזאת כי הרבה פעמים זאת מכניקה של המסילות.

בברכה - רפי לין

 

 

כן,שאלתי אותו עם הוא יכול לטפל בזה,הוא אמר שהוא לא מתעסק וגם לא ניסיתי לדרוש שיעשה עבודה מעבר לפחחות\צבע ,גם ככה הוא עושה לי עבודה רצינית במחיר ממש זול.

 

אולי אתה יכול להפנות אותי למוסך או כל מקום אחר שמתקנים תקלות כאלה?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

לגביי שאלה מספר 1,זאת מחלה ידועה אצל הרכבים הישנים של פולקסווגן כגון פולו וגולף,מסילות הכיסא מתקשות משום מה ואי אפשר להוזיז את הכיסא,מה גם שהכיסא עצמו לא יציב ועם תנועה קלה בידיים הוא ממש מתנענע במקומו.ההמלצה שלי שעזרה מאוד לאנשים שאני מכיר היא ריסוס נדיב של שמן WD על כל אזורי המסילה,נסה לרסס לאחר מכן איזה ריחן טוב שלא ישאר לך לתקופה ארוכה ברכב ריח חריג ולא נעים,זה אמור לעזור,אצל חבר שלי הדבר הזה החזיק עד מכירת הרכב,כמובן אחרי הריסוס תשחק טיפה עם הכסאות,קח כמה קיסמי אוזניים/שיניים ותעבור בחריצים של הלכלוך במסילות ותוציא כמה שיותר לכלוך לפניי הריסוס,סביר להניח שתתפלא מהכמויות שיצאו,בהצלחה מקווה שיעזור.

  • ספונסר פורום
פורסם

לגבי בעיה מס אחת ,הבעיה הזאת לא תיפתר עם שימון מאחר

והחורים של המסילה לא נימצאים ממול לפין הנעילה ולכן צריך "לכוון"מעט את הכסא

מעלה מטה כדי לפגוע בול

הבעיה נגרמת משחיקת תותב הסיליקון בחלק הקדמי של המסילה ועד העלמותו ,

תותב כזה מקורי עולה 75 שח וההחלפה דורשת מפתח אלן 5 ממ וחמש דקות

אם תקנה תותב כזה אני אסביר לך איך לבצע .

 

הבעיה השניה היא בחופש במגביל הפתיחה שנמצא באמצע הגובה שבין שני הצירים ,

הברגים שלו חופשים בדלת או שהבורג שמשמש ציר על הדופן משוחרר או שחוק .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שי תודה רבה על התגובה,אני סומך על המקצועיות והנסיון של רון ולכן אלך לפי ההמלצות שלו,

 

 

רון,תודה גם לך על התגובה,כמה שאלות,

 

בחנות חלפים אני מבקש תותב סיליקון למושבים? או שיש לזה שם מיוחד..

 

ולגבי הדלתות,אני אבדוק על הבוקר את הברגים ואנסה לחזק עם צריך.

 

שוב תודה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

  • ספונסר פורום
פורסם

זה פריט שתימצא אותו רק במוסכים של פולקסווגן ,

בחנות חלפים רגילה לא ידעו על מה אתה מדבר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
זה פריט שתימצא אותו רק במוסכים של פולקסווגן ,

בחנות חלפים רגילה לא ידעו על מה אתה מדבר .

 

 

ושוב נותר לי להתבאס שהמוסך שלך רחוק מידי.

 

יש לזה לפחות שם באנגלית שאוכל למצוא תמונה באינטרנט לדעת איך זה נראה?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

  • ספונסר פורום
פורסם
קוראים לזה מוליך, והמק"ט הוא 435881203a.

 

כן זהו אכן המקט של החלק הזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...