Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדב - לא קראתי לך שקרן - שנינו יודעים מי מאכיל אותך בשקרים - ואליו הייתה הכוונה.

אתה ממשיך בדמגוגיה וכמו שאמרתי לך - לא אשקיע בהתנצחות איתך אנרגיה.

כפי שאמרו חז"ל הטועה ומטעה גרוע מן הטועה. ואתה טועה ומטעה.

לסיכום:

1. נהגי הראלי לא שולטים ולא קובעים וגם לא מעכבים את הספורט העממי.

2. לא מדוייק להגיד כי רק מועדון החמש מזיז דברים - אלמלא IRDA אף אחד מהכותבים פה לא היה עוסק בספורט מוטורי עוד שנים. כנראה גם כל מקבלי המשכורות ברשות לספורט מוטורי היו עושים משהו אחר.

3. אשמח לשמוע כמה נהגים פעילים (נניח, נהגו בשנה האחרונה באירוע תחרותי) ב"עמותת הראלי".

4.IRDA מתנהלת בשקיפות מלאה - אפרופו הערת הכותב ממועדון החמש - כולם מוזמנים להצטרף לישיבות ולעשייה.

אלון

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נדב

הכסף שהובטח מהרשות זו רעה חולה הזהרתי בעבר ואני חוזר על זה היום,התרעתי בפני הרשות עוד לפני 5 שנים ואינני חוזר בי היום

עמותות צריכות להתנהל לבד,להתארגן לבד לפעול לבד, הצעתי זאת לרשות, תנו לעמותות להתנהל כאילו הן התאחדויות לשנה אחת,

אח"כ תשכילו להבין מי קיקיוני\מי רציני\

הנה לכם ממה שיגורתי

כולם רבים עם כולם, כל השאר "מסחרה"

מועדונים שמעולם לא שמעתי עליהם,עמותות של איש אחד,עמותות של 4 וחצי נהגים, הכל בגלל כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אז תרשמו בפניכם עוד "נבואה"

ביום שתקום חברה כלכלית שתסכים לקחת על עצמה את הניהול הפיננסי של ההתאחדות (זו או אחרת) כולם ירגעו.

בינתיים אפשר לזרוק רפש אחד על השני, יש בארץ מקלחות

מירוצי מכוניות

פורסם

מספיק לראות מה כתבו כאן אנשי הראלי אחד לשני בכדי להבין בפשטות למה אותם אינטרסים טהורים וחסרי כוונות רווח עליהם מדבר ערן גומר,פשוט לא קורים...על זה בדיוק דיברתי..וזה ככה כבר שנים...אז מה הפלא שנמאס לכל מיני "דמגוגים" " שקרנים" "ובעלי אינטרסים" מהעמותות \המועדונים השונים והגדולים בארץ מצורת העשייה הזו? במה בדיוק אתם מאשימים אותם?

 

בכל מקום בעולם הספורט העממי והקארטינג(שהוא דרך אגב לא שם שני לחובבני) הוא מקפצה למקצועיות,לספונסרים ולצמיחה של הענף המוטורי כולו!

 

אז כן לדעתי הספורט העממי צריך לקבל עדיפות לאומית על פני הספורט "המקצועני" שלכם שתקנותיו המסובכות והיקרות כנראה רק מעכבות אותי כנהג ג'ימקנות מלעשות את מה שאני הכי אוהב...כי מה לעשות שתקנות בטיחות ובודקים טכניים של מכונית ראלי כנראה יתפרשו על 5000 עמודים בעוד שהמיאטה שחונה כאן בחוץ לא צריכה שום בדיקה טכנית בכדי לעלות למסלול!

 

חשוב לי להדגיש שאני לא מדבר בשם שום עמותה רשמית:

לא באתי לקלס ולשפוט את העשיה עד עכשיו ואם צריך אחזק וארומם אישית את כל ידי הנוגעים בדבר - -אבל חאלאס...נמאסתם כבר עם "דנילויגביסרוגוברוךשליטמישלגד'ז" שלכם.....תנו לעשות משהו חדש ונקי בלי חרא מאשקלון מלפני 30 שנה!!!!

פורסם

אז כן לדעתי הספורט העממי צריך לקבל עדיפות לאומית על פני הספורט "המקצועני" שלכם שתקנותיו המסובכות והיקרות כנראה רק מעכבות אותי כנהג ג'ימקנות מלעשות את מה שאני הכי אוהב...כי מה לעשות שתקנות בטיחות ובודקים טכניים של מכונית ראלי כנראה יתפרשו על 5000 עמודים בעוד שהמיאטה שחונה כאן בחוץ לא צריכה שום בדיקה טכנית בכדי לעלות למסלול!

 

!!!!

 

 

רוי שלום,

לצערי אתה טועה. לפי המצב החוקי היום ואיך שהתקנות נראות כרגע - יהיה הרבה יותר קשה להעלות מיאטה למסלול עממי מאשר להעלות רכב ראלי למסלול ספרינט סגור. חבל שזה כך...

אני מסכים עם כל מי שטוען שצריך להתחיל מהספורט העממי. אבל בדיוק בשביל זה יש ענף כזה בהתאחדות. ענף עצמאי - שקיבל הכרה ושום מלחמות נהגי ראלי לא אמור וגם לא משפיע בפועל עליו.

תירתמו כולכם לעזור לחבר'ה הבאמת נפלאים שיש ב PSI ו STI, תמנעו ממלחמות על הקמת עוד 1000 התאחדויות ספורט עממי, לכו כלכם ביחד - ותצליחו.

אלון

 

נ.ב.

גילוי נאות - בשנה האחרונה הייתי חבר (לא פעיל בשום תפקיד) בעמותת PSI.

אלון

פורסם

למה?

מדוע מכול דבר פשוט חייבים להוציא את כול ה"סחי" לרחוב, יצאתם מדעתכם? לזה התינוק (הספורט המוטורי) שעדין לא נולד אתם רוצים להיות "הורים" (התאחדות) אתם מאשימים את כול העולם ואחותו גם למה?

החוק קם כי אמרו לנו ש"אין ברירה, אתם רוצים מרוצים רק חוק יפתור את הבעייה", אין כאן אשמים, יש כאן אנשים שלקחו לידיהם דברים בכדי להזיז אותם, חלקנו נגענו בתחום המשפט חלק אחר לא, תמיד היינו סמוכים לשולחנם של עורכי דין ויועצים משפטיים, עם היד על הלב, כמה מכם הבינו בכלל מה כתוב בחוק? כמה מכם הבינו איפה ואיזה הערות יש להגיש? כמו שכתבתי אולי מספר אצבעות כף ידי השמאלית, כמה הערות כתבתם על התקנות? כמה פעמים עליתם למגדל השן (הרשות) לראות מה תיקנו?

כמה מכם נסעו לחו"ל על חשבונם בכדי לבדוק איך הדברים פועלים שם? כמה באמת כסף השקעתם לטובת ציבור הספורט המוטורי בכסף אמיתי? (סליחה עם החברים, אני לא כותב שמות)ואני לא מדבר על רכב המרוצים הפרטי שלכם אני מדבר לטובת הכלל.

מי שעשה ופעל בכול תחום לא עשה בשביל העיניים היפות שלכם! הוא ראה את עצמו כחלק מעתיד הספורט המוטורי בוא הוא משתלב ועושה גם לביתו, האם יש הדבר אינו לגיטימי?

ולעיניין ההתאחדויות, אני אישית לא מכיר מיליון התאחדויות, יש התאחדות לאופנועים, התאחדות לרכבים, התאחדות קארט, בחלק מהמדינות יש התאחדות לספורט עממי (אינו כולל דראג) אבל בגדול הספורט העממי לסוגיו יושב בד"כ מתחת להתאחדות הרלוונטית.

בכול העולם ספורט מוטורי לא מנוהל על ידי הספורטאים כפי שנעשה הדבר בישראל הספורט מנוהל על ידי עסקנים, יותר מזה אין מקום בעולם שענפים בתחום מסויים נהפכים להתאחדות, החלטת החוק המוטורי ותקנות הקמת ההתאחדות הן אלו שקובעות לגבי מספר ההתאחדויות שיקומו, למה להכנס לדרך ללא מוצא? חסרים לנו בעיות? תנו לכוחות השוק לפעול וניראה מי עומד ביעדים, באתגר ההקמה, ביכולת הניהול ובוודאי ביכולת העשייה.

תנו לצאת לדרך ולראות איפה אנחנו בכלל עומדים או יושבים או בכלל לא זזים!

 

 

בנימה אישית: אני מאחל הצלחה לכול העוסקים בענף, לכו על ה"אנרגיות חיוביות".

 

ברוך

פורסם

 

תיפגשו, תשלימו. עשו זאת לטובת כולם.

 

כולם יהודים וכל כך נחמדים ,יהודים במאה אחוז

 

וכל ישראל חברים

 

אמן סלא

 

======================

רויקו

 

מבין אותך ומצדיק (בכאב) את התחושות שלך כלפי כל הנכתב כאן.

===============================

 

ערן גומר (האור בקצה המנהרה)

 

כל הכבוד על התגובה שלך אשר מפתיעה כאן בנוף שלנו!! בתקווה שזה יבהיר לכולם עד כמה עשייה ציבורית בדרך כלל גוררת כפיות טובה במקום פירגון ראוי!!

=========================================

 

כל מה שקורה וכל התסבוכת שנקלענו אליה הם כתוצאה מבעיה יסודית אחת (אותה כבר כתבתי מספר פעמים) - אין לנו שום גוף סמכותי ומקצועי שמוכר כמקובל בארצות הנאורות שבהם הספורט מוסדר ! (אולי בעוד עשור או יותר)

 

אני חושב שהשלושה הנ'ל הביעו עמדות אמיתיות שצריכות לזעזע את אלה ,שהספורט יקר להם, לפקוח עניים ולהציב סדר יום חדש לעשייה חיובית ומשותפת !!

 

מישל

פורסם

אני מסכים עם כל מי שטוען שצריך להתחיל מהספורט העממי. אבל בדיוק בשביל זה יש ענף כזה בהתאחדות. ענף עצמאי - שקיבל הכרה ושום מלחמות נהגי ראלי לא אמור וגם לא משפיע בפועל עליו.

תירתמו כולכם לעזור לחבר'ה הבאמת נפלאים שיש ב PSI ו STI, תמנעו ממלחמות על הקמת עוד 1000 התאחדויות ספורט עממי, לכו כלכם ביחד - ותצליחו.

אלון

 

נ.ב.

גילוי נאות - בשנה האחרונה הייתי חבר (לא פעיל בשום תפקיד) בעמותת PSI.

אלון

אלון - תסתכל בסמלון שלי...גם אני ישבתי בעמותת PSI שנים מאוד מוזר שלא נפגשנו.

בדיוק בגלל זה אני קם וכותב - כדי להבין למה מהלכים נעשו כמו שהם נעשו והאם יש בהם הגיון וצדק-לא בשביל לשפוט את מה שנעשה.

בדיוק בגלל זה קמו ראשי המועדונים ושאלו את עצמם איפה הם היו בשנים האחרונות כאשר STI ן PSI נבחרו לייצג את כולם?

הגיוני גם שכאשר כבר רואים את הסוף קמים אנשים ורוצים גם נתח מהעוגה - זה טבעי אבל זה לא אומר בכלל שיש עוגה...

לכן קמו כולם ולכן ההתענינות גדלה ואיתה גם המון שאלות ותהיות

אני לא רואה סיבה כרגע להקים משהו חדש כל עוד לא מוצו כל האפשרויות בהליך הנוכחי שהוא כאמור יחד עם ההתאחדות...

פורסם
למה?

מדוע מכול דבר פשוט חייבים להוציא את כול ה"סחי" לרחוב, יצאתם מדעתכם? לזה התינוק (הספורט המוטורי) שעדין לא נולד אתם רוצים להיות "הורים" (התאחדות) אתם מאשימים את כול העולם ואחותו גם למה?

החוק קם כי אמרו לנו ש"אין ברירה, אתם רוצים מרוצים רק חוק יפתור את הבעייה", אין כאן אשמים, יש כאן אנשים שלקחו לידיהם דברים בכדי להזיז אותם, חלקנו נגענו בתחום המשפט חלק אחר לא, תמיד היינו סמוכים לשולחנם של עורכי דין ויועצים משפטיים, עם היד על הלב, כמה מכם הבינו בכלל מה כתוב בחוק? כמה מכם הבינו איפה ואיזה הערות יש להגיש? כמו שכתבתי אולי מספר אצבעות כף ידי השמאלית, כמה הערות כתבתם על התקנות? כמה פעמים עליתם למגדל השן (הרשות) לראות מה תיקנו?

כמה מכם נסעו לחו"ל על חשבונם בכדי לבדוק איך הדברים פועלים שם? כמה באמת כסף השקעתם לטובת ציבור הספורט המוטורי בכסף אמיתי? (סליחה עם החברים, אני לא כותב שמות)ואני לא מדבר על רכב המרוצים הפרטי שלכם אני מדבר לטובת הכלל.

מי שעשה ופעל בכול תחום לא עשה בשביל העיניים היפות שלכם! הוא ראה את עצמו כחלק מעתיד הספורט המוטורי בוא הוא משתלב ועושה גם לביתו, האם יש הדבר אינו לגיטימי?

ולעיניין ההתאחדויות, אני אישית לא מכיר מיליון התאחדויות, יש התאחדות לאופנועים, התאחדות לרכבים, התאחדות קארט, בחלק מהמדינות יש התאחדות לספורט עממי (אינו כולל דראג) אבל בגדול הספורט העממי לסוגיו יושב בד"כ מתחת להתאחדות הרלוונטית.

בכול העולם ספורט מוטורי לא מנוהל על ידי הספורטאים כפי שנעשה הדבר בישראל הספורט מנוהל על ידי עסקנים, יותר מזה אין מקום בעולם שענפים בתחום מסויים נהפכים להתאחדות, החלטת החוק המוטורי ותקנות הקמת ההתאחדות הן אלו שקובעות לגבי מספר ההתאחדויות שיקומו, למה להכנס לדרך ללא מוצא? חסרים לנו בעיות? תנו לכוחות השוק לפעול וניראה מי עומד ביעדים, באתגר ההקמה, ביכולת הניהול ובוודאי ביכולת העשייה.

תנו לצאת לדרך ולראות איפה אנחנו בכלל עומדים או יושבים או בכלל לא זזים!

 

 

בנימה אישית: אני מאחל הצלחה לכול העוסקים בענף, לכו על ה"אנרגיות חיוביות".

 

ברוך

 

כל מילה בסלע! אנחנו אנשים כפויי טובה ברוך. לוקח לנו זמן להכיר תודה.

אני משוכנע שיום יבוא ואתה תזכה להכרה על תרומתך. זה מגיע לך.

לפחות ממני - קבל תודה, בלי שמץ ציניות.

הרי גם אני ביקרתי אותך בעבר ובוודאי עוד יהיו חילוקי דעות ביננו בעתיד.

בדבר אחד אין לי ספק - גם אם יש לך אינטרסים נוספים (וזה לגיטימי) - לי אישית, אין ספק שטובת הספורט בעיניך והיא גרום עיקרי שמוביל אותך בעשייה - בכפרה זו - אני פורש מהשרשור.

בהצלחה באירוע הקרוב.

אלון

פורסם
אתם יודעים מה יפה כאן?

 

שמועדון STI ו- PSI כבר לפני כשלוש שנים (בערך) החליטו להצטרף ל- IRDA על מנת שבסוף התהליך יוכלו כל אותם חובבי ספורט מוטורי עממי כמונו לנהוג.

זה כל מה שרצינו - לנהוג.

 

פתאום עכשיו כשקמה התאחדות קיבלו כל שאר המועדונים "אומץ" והחליטו לבוא בטענות.

למה לא עשינו ככה, למה לא ככה ולמה לא ככה.

איפה היו כל אותם מועדונים עד היום ?

ותעשו לנו טובה - רק אל תגידו לא ידענו, כי איך אנחנו ידענו - זה פשוט עניין אותנו, אתכם מעניין רק הכסף שיגיע !

אני לא רוצה לנקוב בשמות אבל כל מי שקשור לספורט העממי יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים.

פתאום קמים מועדונים ומנסים להבין מה נעשה עם הכסף שאמור להגיע לנו, איך הוא יחולק, מי יקבל וכמה.

 

בניגוד לכל אלו את מועדון STI ו- PSI לא עניין כמה כסף נקבל - עניין אותנו לבוא עם הרכבים ולנהוג ! כמה פשוט !

 

מעל במה זו אני אומר לכם ואני מדבר כמובן רק לגבי מועדון STI - אין לי שום בעיה לתת את המושכות לכל מועדון אחר - בואו תחליפו את מועדון STI בהתאחדות IRDA - תעשו אתם את מה שצריך, תשלמו אתם מה שצריך, תתרגמו ותכתבו אתם תקנונים ורק תגידו לנו מתי אפשר לבוא ולנהוג.

 

ככה פשוט - זה הכל !

 

לצערי הכסף הצליח לסנוור את כולכם, והרוע שיוצא מכם הוא פשוט ברמות שגדולות עליי.

 

אז בקיצור רק תגידו לנו איפה לחתום על הוויתור - ותאמינו לי אנו נחתום !

 

ערן גומר

יו"ר מועדון STI

 

ערן, אתה יודע כמה אני מעריך אישית את פועלך ואת התרומה של מועדון STI לספורט המוטורי העממי, ולכן אין כל סיבה "לחתום על ויתור".

לדעתי הספורט העממי צריך להיות מיוצג על ידי נציגי כל העוסקים בו ולא רק על ידי חלק. בנוסף הספורט המוטורי העממי צריך לקבל נתח רציני בחשיבותו בהתאחדות ולא להיות - by-product.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

מישל כתב

 

כל הכבוד על התגובה שלך אשר מפתיעה כאן בנוף שלנו!! בתקווה שזה יבהיר לכולם עד כמה עשייה ציבורית בדרך כלל גוררת כפיות טובה במקום פירגון ראוי!!

 

וואללה מילים כדורבנות,תגיד מישל למי התכוונת? אני רוצה לפרגן :-P:-P:-P

מירוצי מכוניות

פורסם
ערן, אתה יודע כמה אני מעריך אישית את פועלך ואת התרומה של מועדון STI לספורט המוטורי העממי, ולכן אין כל סיבה "לחתום על ויתור".

לדעתי הספורט העממי צריך להיות מיוצג על ידי נציגי כל העוסקים בו ולא רק על ידי חלק. בנוסף הספורט המוטורי העממי צריך לקבל נתח רציני בחשיבותו בהתאחדות ולא להיות - by-product.

 

ראובן שלום,

רצית נתח משמעותי לספורט העממי אז,

רציתי להביא לידיעתך, כי תהליכי הקמת ההתאחדות הנדרשים כוללים בשלב ראשון:

שכירת עו"ד

שכירת רו"ח

הקמת מוסדות (מישהו הקים על חשבונו את העמותה המשמשת בהתאחדות)

הקמת אתר אינטרנט

מתן מענה קבע ושעות קבלה להתאחדות - דהיינו - משרד.

קווי טלפון

הוצאות שוטפות - נסיעות וכו' של גורמי מקצוע - ושכרם.

יו"ר מקצועי

 

בשלב ראשוני - אני מעריך שההתחייבויות של התתאחדות בחודשים הקרובים יהיו בין 40,000 ל - 50,000 ש"ח.

נא עדכן אותי איזה נתח אתה מעוניין לקחת. אציין כי כרגע הכל על הגב של ספורטאי הראלי של IRDA - והרשות אינה מקצה ולו שקל עבור נושאים אלו.

 

ויותר ברצינות - אתה מוזמן להרתם לעושים במלאכה - גם אני מוכן להעביר את המושכות.

אלון

פורסם

אלון,

הכיוון שלך לא נכון...לא לגבי מה שיעצור אותנו ולא לגבי עניין ה"כפויי טובה"

400 נהגים כל אחד שם 100 שקל בשביל להקים התאחדות? זה מה שעוצר אותנו?

ובאותה נימה - מי זה שיקבע כמה ישלם נהג ב STI שלה נציג בוועדה לעומת נהג שירצה להכנס בשבוע הבא והוא מגיע ממועדון אלפא רומיאו?

נהגי עמותה מסויימת התבקשו לשלם כ4000 שקל דמי כניסה ל"התאחדות" הזו שאתה מתאר...ולכן הקימו קול צעקה...

אני מסכים שהמקום הוא לא קיבוץ אבל דמוקרטיה ושיוויון חייבים להיות וגם בפיקוח אחרת יש לזה טעם אחר...במיוחד בהקמה של הכל..

פורסם

אלון,

 

קודם כשדיברתי על חוסר שוויון קראת לי "שקרן שנשאר שקרן". ולצורך העניין לצטט אותי ולרשום שקרן מתחת לא משתמע לשתי פנים.

עכשיו אתה מצדיק את אותו חוסר שוויון שאני הצבעתי עליו בתחשיבים כלכליים על סכומים שעוד לא שולמו.

 

כל הזמן אני שומע טענות שהמריבות מעכבות את הספורט המוטרי, אני וחברי אחראים למריבות ולכן אין ספורט מוטורי באשמתינו. אולי במקום לריב, להילחם בשיניים על מה שכבר וויתרתם עליו (הראלי) ולהשמיץ כל היום תעבדו על תקנונים כפי שמתחייב מקבלת ההתאחדות? (למשל לפרסם תקנונים תוך חודשיים?)

 

שמתם לב שחצי שנה היה שקט בעולם הראלי? אירועים (שני אימונים קצרים לא תחרותיים) משותפים מחמאות הדדיות וכדומה. מתי זה נפסק? ביום שבו יו"ר אירדה במקום להתמקד בתחומים שכן קיבל החליט להתמקד בתחום שלא קיבל, שהעמותה השנייה עתידה לקבל, ושוויתר עליו מראש כדי לקבל התאחדות.

 

אם אתם כל כך צודקים, טובים, רואים את העתיד ומהווים את המפתח לספורט מוטרי, עממי, מקצועני, דראג, מסלול וראלי, כלומר כל מה שדומה למכונית, אז תשקיעו קצת בפיתוח הענפים במקום להילחם בלי סוף. הרי אם אירדה תעשה הכל כל כך טוב, יהיה לה ביטוח תוציא אירועים חוקיים ומסודרים, ובו בזמן עמותת הראלי תיכשל (לפי איך שאתם מציגים אותה אין שום אופציה אחרת) הרי ברור שהכל יעבור לאירדה.

 

פיצול כוחות יכול להיות לטובה, יותר אנשים פועלים במלאכה, העול מתחלק, פחות מריבות ועוד.

 

הבעייה היא שחלק גדול מהמתווכחים רואים את הכל במונחים של משחק סכום אפס וזה העיקרון המנחה אותם. לדעתי זה שורש הבעייה.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)


×
×
  • תוכן חדש...