Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בזיהוי רכב לפי תיאור.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפג'ואים למיניהם (SW) נפתחים עם בוכנות , פורד גלאקסי לא נפתחת עם בוכנות 100% היום עבדתי על אחת כזאת .

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם
כמה גלגלים היו לו ?

 

ענק!

 

אגב,אולי כדאי שתיגש למשטרה עם המספרים האלה אולי יכולים להריץ חיפוש במחשב או משהו ,רוב הסיכוי שזה רכב מאותו איזור,קיים סיכוי שתעלה עליו,שווה לנסות לפחות.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אין מצלמות בתחנת דלק?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
אין מצלמות בתחנת דלק?

 

עד כמה שידוע לפי התחנה שאני עבדתי בה אין מצלמה על השירות המלא, על על השירות עצמי

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אני מתערב שזה קאיה קרניבל יש מכוניות שבעיליהן פשוט עם אופי מסויים.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

לא הבנתי מה קרה בתחנת הדלק, מישהו מוכן להסביר לי ?

למה כל הרמיזות האלה?

מה זה, כתב חידה?

 

לא מספיק שיש בעיה עם מספר רישוי חלקי, גם את העלילה צריך לנחש? :shock:

פורסם

נתחיל מהכותרת המשעשעת:

 

nncea זה "ממבקש", יעני "מבקש עזרה בזיהוי רכב..." - כנראה שהבחור היה נסער בעת כתיבת ההודעה.

וזה לא מפתיע, משום שככל הנראה זמן קצר לפני זה, מישהו תדלק בתחנה בה הוא עובד וברח בלי לשלם.

עכשיו בעל הבית רוצה להוציא את זה מהכיס שלו.

 

אז מה בעצם יש לנו:

  • עובד רשלן שבודק שמן-מים עם מנוע חם (ע"ע התגובה שלי ושל מאזדה)
  • עובד רשלן ששכח לתעד את מספר הרכב לפני שהתחיל לתדלק (ע"ע נושא השרשור)
  • עובד שלא מודע לזכויותיו (ולכן אינו יודע שלבעל הבית אין זכות להוציא את הסכום מכיסו)
  • לא פחות מחמישה חברי פורום שמסתלבטים עליו.
  • כנראה קיה קרניבל שבעליה ברח בלי לשלם.

עכשיו יותר ברור? :rolleyes:

פורסם
נתחיל מהכותרת המשעשעת:

 

nncea זה "ממבקש", יעני "מבקש עזרה בזיהוי רכב..." - כנראה שהבחור היה נסער בעת כתיבת ההודעה.

וזה לא מפתיע, משום שככל הנראה זמן קצר לפני זה, מישהו תדלק בתחנה בה הוא עובד וברח בלי לשלם.

עכשיו בעל הבית רוצה להוציא את זה מהכיס שלו.

 

אז מה בעצם יש לנו:

  • עובד רשלן שבודק שמן-מים עם מנוע חם (ע"ע התגובה שלי ושל מאזדה)
  • עובד רשלן ששכח לתעד את מספר הרכב לפני שהתחיל לתדלק (ע"ע נושא השרשור)
  • עובד שלא מודע לזכויותיו (ולכן אינו יודע שלבעל הבית אין זכות להוציא את הסכום מכיסו)
  • לא פחות מחמישה חברי פורום שמסתלבטים עליו.
  • כנראה קיה קרניבל שבעליה ברח בלי לשלם.

עכשיו יותר ברור? :rolleyes:

 

חזק ביותר, רק שכחת את כל שאר ה500 שיושבים על הת'רד ופשוט צוחקים בלי להתערב.

מאזדה - תגובה מעניינת, מה היית אומר על בעלי טאטא?:wink:

Confidence In Motion

פורסם

צחקתי, מביע נוכחות :wink:.

ידע כללי בשביל המתדלק שלנו, אסור לבעלים לנקות לך מהמשכורת, למשל מלצר שנפלה לו צלחת לא יחוייב וכד'...

אם אתה מתעקש אני יחפש לך את הנוסח המדוייק של זה [בדיוק מסיים בגרות באזרחות].

פורסם

בתור מתדלק שעושה מועדפת..

אפשר לבדוק שמן ומים גם שהמנוע חם! כל עוד המנוע כבוי ונותנים לשמן לרדת דקה אז אפשר לבדוק

התוצאה לגבי השמן לא הכי מדוייקת אבל סטייה של 15% עדיין תיתן אינדיקציה!

יש אנשים שפשוט לא מבינים למה נדלקה להם נורה ובבדיקה מהירה המדיד יוצא יבש לחלוטין.

נראה לכם שיש לבחור היה שמן?! וגם אם המנוע חם או קר זאת תהייה אותה התוצאה! - שאין שמן!

לגבי מים?? אנחנו לא פותחים רדיאטורים, אבל אפשר למלא מים במיכל של הרדיאטור.

תפסיקו את השטויות! לא נזק ולא נעליים, לא שפכתי מים קרים לרדיאטור רותח!

 

לגבי המתדלק שלנו, יש מצלמות בתחנה, שהמנהל ישבור את הראש!

אם אין מצלמות אז שעדיין הוא ישבור את הראש.

 

דבר נוסף שראיתי שכתבו פה.. "המתדלק המרושל שלא תיעד את המספר של האוטו בתדלוק.."

אנחנו לא כותבים מספרי מכוניות!! רק אם הלקוח מבקש כי הוא צריך את המספר רכב בקבלה.

אם לא ביקש הוא לא יקבל, אנחנו כותבים בעיקר כשמבקשים מאיתנו "מזומן, מלא" ויש לחץ בתחנה, רק אז אנחנו כותבים כדי שלא יברח לנו אם התעסקנו עם אוטו אחר.

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

×
×
  • תוכן חדש...