Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי סיבוב קצת חזק (עם תת היגוי וחריקות צמיגים) המכונית התחילה למשוך לי שמאלה בשביל לנסוע ישר ההגה קצת מכוון לימין...

ומבחוץ אפשר לראות שההגה ישר שהגלגלים נוטים יותר לצד השמאלי יש לציין שבדקתי לחץ בצמיגים.

ואני לא מבין כבר מה עשיתי טיפה סיבוב עם תת היגוי זה מה שגרם לזה

יש לציין שלפני כן לא היה זכר לדבר...מדובר על הפיג'ו שבחתימה.

מה עלי להגיד למוסך המרכזי במקרה כזה?

והאם זה כלול באחריות?

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

פורסם

פגעת במשהו במהלך הסיבוב? נשמע מוזר שרק מסיבוב עם תת היגוי האוטו פתאום מושך באופן חזק.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
פגעת במשהו במהלך הסיבוב? נשמע מוזר שרק מסיבוב עם תת היגוי האוטו פתאום מושך באופן חזק.

לא פגעתי בכלום.

האוטו לא מושך חזק פשוט בשביל לנסוע ישר צריך לכוון את ההגה טיפ טיפה ימינה ולרוב מורגש מעל 60 קמ"ש אבל עדיין זה משהו שלא היה ודי מציק.

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

פורסם

למיטב ידיעתי האחריות אינה כוללת "בדיקות וכוונים שיגרתיים המהווים חלק מהטיפול השוטף ברכב, כגון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל: איזון גלגלים, כוון סרנים..."

אני מצטט מכתב האחריות של לובינסקי טרייד לגבי רכב משומש אך נראה לי שהנוסח הזה אינו שונה לגבי רכב חדש.

 

האחריות גם אינה מכסה בלאי של חלקים כמו גומיות של משולשים ובולמי זעזועים הנובע משימוש רגיל או מוגבר. אם ברכבך אין תקלה מהותית, אני מניח שתצטרך לשלם עבור הכוון.

פורסם
למיטב ידיעתי האחריות אינה כוללת "בדיקות וכוונים שיגרתיים המהווים חלק מהטיפול השוטף ברכב, כגון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל: איזון גלגלים, כוון סרנים..."

אני מצטט מכתב האחריות של לובינסקי טרייד לגבי רכב משומש אך נראה לי שהנוסח הזה אינו שונה לגבי רכב חדש.

 

האחריות גם אינה מכסה בלאי של חלקים כמו גומיות של משולשים ובולמי זעזועים הנובע משימוש רגיל או מוגבר. אם ברכבך אין תקלה מהותית, אני מניח שתצטרך לשלם עבור הכוון.

בקיצור להגיע למוסך להגיד שההגה מושך שמאלה שהוא ישר ושיבדקו את הנושא.

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

פורסם

לפי דעתי לפני הכל תיגש למוסך, ואל תתחיל לספר להם סיפור עשיתי ככה וככה, כדי להתנער הם יכולים להגיד שפעלת לא נכון.

תגיד שזה תופעה שהחלה לפתע לקרות ואתה רוצה שיבדקו מה הבעיה.

במידה ויגיד לו כיוון פרונט, אז תכוון פרונט, אני לא חושב שזה כלול באחריות.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

תחסוך את הטרחה שלך ושל המוסך. זה לא מכוסה באחריות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הבעיה נפתרה תודות ל"מעבדה לרכב"

 

כיוון פרונט פשוט פטר את הבעיה והיא נגרמה כנראה מזה שאמא שלי עולה יותר מידי על מדרכות (תו נכה) שהיא נוהגת.

 

מצטרף להמלצות על "המעבדה לרכב" יחס הגון וטוב מצד האנשים שם.

 

ופתרון הבעיה בדרך המקצועית.

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

×
×
  • תוכן חדש...