Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי פוקאל K3POWER מוגברים עם הקרוסים שלהם ע"י קליף דיזיין 100 RMS לכל ערוץ

האאודיוסון הנ"ל הינו שני ערוצים כפול 140 ושניים נוספים כפול 130.

כאמור אני רוצה להישאר מוגבר פאסיבית

האם 140 RMS שהמגבר הזה מפיק יספיקו לפתוח את הרמקולים כמו שפוקאל התכוונו? כזכור הסט הינו 200 RMS

מה דעתעם על השילוב של הפוקאל שלי עם המגבר אאודיוסון הזה?

ומבחינת המגבר הזה בפני עצמו, כמה הוא נראה לכם שווה? (לא מהבחינה הכלכלית..)

תודה רבה לעוזרים :-D

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

שווה מאוד מאוד!

אגב בין אודיסון לפוקל היה פעם שיתוף פעולה כמו שהבנתי..

ואם הקליף פתח אותם.. אני בטוח שגם האודיסון..

אגב המגבר הזה מעולה גם בגישור! (יש לי אחד כזה!!!)

 

שאלה קטנה אליך.. אתה מכיר במקרה כתור בעל קומפוננטים של פוקל מישהו עם פוקל KRX2? במקרה?

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

קודם כל המון תודה לכל העוזרים

אני אקנה את המגבר ואני מקווה שאני אהייה מרוצה מבחינת הצליל והעוצמה

לגבי השאלה אם אני מכיר מישהו עם הKRX2 אז לא..

אבל חבר טוב שלי הוא הבעלים של KRX3.. מוגבר בג'נסיס. שומעים חבל על הזמן!

ואם מה שמעניין אותך זה הטוויטרים ובגלל זה אתה מחפש את הסט.. אז מחר אני מקבל את הטוויטרים מהסט הנ"ל

אני מחליף את ה TN52 של ה K3P שלי ב TN53 ככה שתוכל לשמוע. מה גם שהם הם מתאימים מבחינת נתונים ומבחינה חשמלית ככה שהם יכולים לנגן על הקרוסים שלי בלי בעיה.

בנוסף יגיע האאודיוסון ככה שזה צריך להיות שיפור...

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

אתה מגיע למפגש במקרה?

אתה מתכוון ל TN 53K? זה שם הטוויטר שמורכב ב KRX..

ואם כן אני אשמח מאוד מאוד לשמוע!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

יצאו 2 טוויטרים חדשים בצבע צהוב. אחד שמגיע עם הסט שנקרא (אם אני לא טועה, KR) שהוא גם 80 RMS לסט

והשני זה הטוויטר שמגיע ב KRX2 ו ב KRX3.. אני קונה את זה שמגיע ב KRX3.

טוויטר מדהים, כבר שמעתי אותו הרבה אצל החבר. חבל על הזמן, לא מעז לצרוח או להתחיל לצעוק והסאונד פשוט פוקאלי לחלוטין עם עדינות של טוויטרים של הרץ! פשוט מדהים, בגלל זה אני החלטתי לשדרג את הK3P שלי בטוויטר מיוחד יותר.

מה גם שהוא מפורט יותר וצלול עוד יותר מה TN52.

ולשאלתך אם אני מגיע למפגשים? תלוי.. למפגשים של חיפה אני מגיע לפעמים.

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם
K3POWER הוא סט נציל מאוד של 95.5DB

.

 

זה שטויות, והנתון הזה לא מעיד על כלום מבחינת היכולת של המגבר לעבוד עם הסט הזה.

למרות שאכן המגבר הזה יעבוד מעולה עם הסט הזה, אבל נתון הנצילות מקבל יתר משמעות ממה שהוא אמור לקבל.

under construction..

פורסם

אכן הסט נציל ביותר, 95.5 לקומפוננט זה מהגבוהים שנתקלתי.

לדעתי זה משפיע קצת אבל אני לא יודע כמה היה מורגש אם הם היו בעלי נצילות של 92 למשל..

אני אנסה את השלוב של המגבר עם הזה עם הסט שלי, נראה איזה תוצאות זה יפיק

מקסימום תמיד אפשר לקנות ג'נסיס דואל מונו..

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם
זה שטויות, והנתון הזה לא מעיד על כלום מבחינת היכולת של המגבר לעבוד עם הסט הזה.

למרות שאכן המגבר הזה יעבוד מעולה עם הסט הזה, אבל נתון הנצילות מקבל יתר משמעות ממה שהוא אמור לקבל.

 

 

הנתון הזה אומר הרבה,אם הסט הזה היה לדוגמא 85DB עדיין הייתה חושב

שהגברה של 130-140RMS תהיה מספיקה עבורו .?

אבל העובדה שהסט מאוד נציל 95.5DB אומרת שגם עם הגברה שכזו הוא יתפקד טוב מאוד.

פורסם

אודיו קינג,

 

האם אתה יודע ממה מורכב נתון ה"נצילות" שאתה מצדד בו?

אם כן, אני אשמח להסבר איך הוא מחושב, ועפ"י מה ניתן להסיק מזה על עוצמת ההגברה הראויה?.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...