Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לכל מי שעוד לא מכיר - פרוייקט הגריטה יצא לדרך, ומה-1/1/2010 ניתן לשלוח כל רכב בן 20 שנה ומעלה עם טסט בתוקף לגריטה ולקבל בתמורתו כ-3000 ש"ח!

ברשותי סיאט מלאגה שנת 88, עד לפני חצי שנה החזקתי אותה עם רישיון (טסט) וביטוח בתוקף.. מכיוון שהרכב כבר לא בשימוש (למרות שעדיין נוסע, לא היה לי צורך בו), ביטלתי את רישיון הרכב וקיבלתי אישור שהרכב מבוטל.

השאלה היא האם עדיין יש אפשרות לשלוח את הרכב לגריטה ולקבל תמורתו את הסכום הנ"ל או שזה כבר בלתי אפשרי?

 

תודה רבה!

פורסם

כל הכוונה בפרוייקט הזה, היא לעודד אנשים לגרוט רכבים תמורת 3,000 ש"ח.

אותך לא היה צריך לעודד, אתה עשית זאת בלי קשר לתמריץ.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כל הכוונה בפרוייקט הזה, היא לעודד אנשים לגרוט רכבים תמורת 3,000 ש"ח.

אותך לא היה צריך לעודד, אתה עשית זאת בלי קשר לתמריץ.

.

 

שאלה

אפשרי להגיע עם טסט בתוקף על מובילית עם חלקים חסרים,למשל המנוע.

פורסם

לפי מה שפורסם, אין איזכור על כך שהרכב חייב להגיע בנסיעה, אבל מהכתוב עולה שהגורט חייב לפגום במנוע בסמוך לקליטת הרכב, מכאן עולה שצריך להיות מנוע.

יכול להיות שכתוב באיזה נוהל שהרכב חייב להגיע בנסיעה ויתכן ולא שמתי לב לכך, אבל למיטב זכרוני אין הגבלה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הרכב חייב להיות בעל אישור נסיעה וטסט, אז זה אומר שכל מה שלא קשור לטסט של הרכב ניתן לפירוק?

למשל לתת את הרכב לגריטה עם 4 גלגלים ומנוע וכמה פנסים וכל מה שהרכב זקוק על מנת להיות כשיר לכביש וכל השאר לפרק?

 

לדוגמא ניתן לפרק את המזגן של הרכב ולתת אותו לגריטה בלי מזגן?

כי אם כן אפשר להרוויח 3 אלף וגם למכור בנפרד את החלקים ולהרויח עוד.

פורסם

אבל אם הרכב נוסע, למה לזרוק אותו תמורת 3000שח? כאילו מה, תלך ותקנה בכסף הזה מזדה 3 חדשה? :shock:

ואם הרכב לא נוסע, לעשות טסט בקומבינה וזרוק להם אותו בחצר תמורת 3000שח.

פורסם
אבל אם הרכב נוסע, למה לזרוק אותו תמורת 3000שח? כאילו מה, תלך ותקנה בכסף הזה מזדה 3 חדשה? :shock:

ואם הרכב לא נוסע, לעשות טסט בקומבינה וזרוק להם אותו בחצר תמורת 3000שח.

 

אז בוא נספר לך משהו.

לחבר שלי יש מאזדה 3 חדשה של אבא שלו (שהוא גם ככה יותר זמן עליה מאשר אבא שלו).

לפני שבועיים הוא החליט שהוא רוצה רכב משלו ורכש רנו 19 מנוע 1400 ידנית שנת 90 ב-2000 ש"ח.

הרכב נוסע בצורה חולנית, מתחת לדשבורד יש מלא אלתורים וחוטים חשופים, הדבר היחיד שמעניין שיש היום ברכב זה רדיו דיסק ששווה יותר מהרכב.

 

רכב כזה עדיף לגרוט אותו מאשר למכור אותו בזול לצעירים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפי מה שפורסם, אין איזכור על כך שהרכב חייב להגיע בנסיעה, אבל מהכתוב עולה שהגורט חייב לפגום במנוע בסמוך לקליטת הרכב, מכאן עולה שצריך להיות מנוע.

יכול להיות שכתוב באיזה נוהל שהרכב חייב להגיע בנסיעה ויתכן ולא שמתי לב לכך, אבל למיטב זכרוני אין הגבלה.

.

מתוך אתר משרד התחבורה:

האם הרכב חייב להיות במצב שמיש הניתן לנהיגה? לא. על הרכב להגיע על כל חלקיו לאתר הגריטה, בין אם במצב שמיש או לא.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

כל חלקיו הכוונה גם המזגן כמו בדוגמא שנתתי?

 

וממה שאני מבין אורן, עם הרכב שלי שובק חיים והטסט עדיין בתוקף אני יכול לגרור אותו ולקבל עליו 3 אלף שקל?

 

 

vovka יש אנשים שרוצים להיפטר מהרכב הישן שלהם ולהשתדרג, אך במעמד הקנייה לא מציעים להם יותר מאלף שקל על הגרוטאה עם הטסט אפילו שהיא במצב נסיעה, אז אותם אנשים במקום לקבל 1000 שקל יקבלו עליו 3 אלף וגם יעשו מעשה טוב בכך שיתרמו לסביבה.

 

 

על אף שהרכב שלי עומד בקריטריונים לגריטה אני לא יגרוט אותו אלה ימכור אותו במחיר גבוה משל הגריטה, עם אני יפרסם למכירה וכל מה שיציעו לי זה 2000 אז יאללה לגריטה, עם יציעו 4 אלף אז בבקשה תהנו.

 

 

רכבים ישנים כאלו הם סכנת חיים שמזהמת את הסביבה ואני לא מדבר ממקום גבוה אלה כאחד שנוסע ברכב ישן, מה יהיה רע עם כל המחירונים ינופצו ובקרוב מאוד הרכב הכי ישן על הכביש חוץ מאלו ששמורים לאספנות יהיה משנת 2000? אני לא מוצא בזה רע.

פורסם
לפי מה שפורסם, אין איזכור על כך שהרכב חייב להגיע בנסיעה, אבל מהכתוב עולה שהגורט חייב לפגום במנוע בסמוך לקליטת הרכב, מכאן עולה שצריך להיות מנוע.

יכול להיות שכתוב באיזה נוהל שהרכב חייב להגיע בנסיעה ויתכן ולא שמתי לב לכך, אבל למיטב זכרוני אין הגבלה.

.

 

לא לשוא שאלתי את השאלה,אם כך נוסף ל3000 למי שיש לו מעט תיחכום והבנה בענף יכול בקלות רבה להכפיל את הסכום שישאר לו ביד,

 

תלוי בכמה פרמטרים

סוג רכב

נפוצות

יחודיות (למשל קושי בהשגת דלתות או שמשות יחודיות) ויש כאלו רכבים רבים.

ועוד ,אך אין טעם להמשיך ולפרט.

 

דבר אחד ברור מעל לכל צל של ספק,הרכבים הללו חצו בערכם בשוק את רף ה3000 שקל,המשמש כעת כלימיט תחתון לכל עיסקה.

פורסם

taurus,

 

מי שברשותו גרוטאה מקרטעת שירצה להיפטר ממנה בתהליך הגריטה, יהיה חייב להנציל את מה שאפשר להנציל רק בתוך התקופה שהטסט עדיין תקף ואל תהיה בטוח שכל אחד מצליח להנציל חלקים בתוך פחות משנה לרכב שכבר לא רבים ממנו שרדו. אל תהיה בטוח שמי שכבר צריך חלק, יהיה מוכן לשלם עבורו יותר מכמה פרוטות שהרי גם הרכב שצריך משהו נמצא עם רגל אחת בדרך לקבר.

 

בכדי שתבין עד כמה ערכם של הרכבים כתורמי איברים הוא שולי, תראה כמה מוכנים לשלם אספני רכב עבור תורמות איברים ועבור רכבים שצריכים להתחיל פרוייקט שיפוץ - רובם לא יהיו מוכנים לתת 3,000 ש"ח.

 

אם להתייחס למה שכתוב באתר משרד התחבורה בענין הגריטה, יתכן שרכב שקילפו ממנו יותר מידי חלקים, אולי לא יתקבל בכלל ע"י הגורט.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...