Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל אם הרכב נוסע, למה לזרוק אותו תמורת 3000שח? כאילו מה, תלך ותקנה בכסף הזה מזדה 3 חדשה? :shock:

מחזק.

 

הם גם מציעים סכום זניח (יחסית למחיר רכב חדש), וגם מציבים תנאים לא ריאליים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מחזק.

 

הם גם מציעים סכום זניח (יחסית למחיר רכב חדש), וגם מציבים תנאים לא ריאליים.

 

מי שגורט את רכבו זה אחד שיודע שהרכב שלו לא יחזיק מעמד ובטח ובטח לא יעבור טסט בשנה הקרובה, אלא עם ישקיע בו סכום כסף די גדול, וגם למכור את הרכב הוא לא יכול כי הוא שווה 1000 שקל רק.

 

אז זה או להישאר עם גרוטאה בחצר או למכור ב1000 שקל, או לקבל עלייה 3 ולעשות טוב לסביבה.

 

אני למשל לא יגרוט את הרכב שלי בשל מצבו המכני המעולה, (טפו טפו טפו).

 

אז לא רק שאתה מקבל 3000 אלף שקל ועוזר לסביבה אתה גם חוסך לך הוצאות רבות בשביל לעבור טסט ושהרכב ימשיך לנסוע, אתם לא באמת מצפים שתמורת הסובארו "פשע" שתגרטו תקבלו מאזדה 3 חדשה מהניילונים נכון? תפסיקו עם החמדנות.

 

 

 

ודרך אגב, מי שגורט לדעתי, זה אחד שיש לו כסף לקנות רכב טוב יותר והוא מעדיף לקנות רכב טוב יותר מאשר להשקיע את הסכום לרכישת רכב טוב יותר בהשמשת הגרוטאה שלו.

פורסם

לגבי למכור גרוטאה מהחצר, זה לא בדיוק נכון. הרי הדרישה שלהם, שלרכב יהיה רישוי בתוקף. עכשיו איזה בן אדם יעשה טסט לאוטו שעומד בחצר ולא זז?



 

אוקיי. בן אדם ייקח את הגרוטאה מהחצר שלו, יביא אותה למצב נסיעה, ישלם אגרה, יעביר אותה טסט, וימסור אותה לגריטה? למה? קודם כל רוב הסיכויים, שהאגרה ועלויות התיקון יעלו לך יותר מה-3K ש"ח שתקבל. וגם אם תעביר את האוטו טסט בקומבינה, זה עדיין לא פוטר אותו מתשלום אגרות מצטברות.

 

אז שני המקרים היחידים, בהם הדבר הזה כן מועיל, הם:

 

א) מישהו עם אוטו ישן, שאין לו שום ערך אספני או סנטימנטלי לאותו הבן אדם, שהתקלקל, ועלויות התיקון לא מצדיקות את עצמן. אדם כזה ישתמש בכסף הנ"ל כדי לרכוש גרוטאה מתפרקת נוספת במצב קצת יותר טוב מזו שמסר לגריטה. אז כאן עדיין יש על הכביש גרוטאה מזהמת, מתפרקת ומסוכנת.

 

ב) מישהו שיש לו בחצר גרוטאה שהיא בלי טסט פחות משנה, יעשה לה טסט בקומבינה ויביא אותה לגריטה על גרר. פה הוא פשוט עובר על החוק.

 

מה גם שהחוק הזה רף תחתון של מחירי רכב משומש ל-3K ש"ח. אז כאן, אפילו מי שירצה לקנות אוטו לחלקים, ייתקל בקיר של "למה שאמרו לך את האוטו ב-800 שקל, כשאני יכול למכור אותו למדינה ב-3K שקל"

 

וזה גם יחסל את ענף הפירוקיות, ויחסום מאיתנו גישה לחלקים משומשים זולים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מי שגורט את רכבו זה אחד שיודע שהרכב שלו לא יחזיק מעמד ובטח ובטח לא יעבור טסט בשנה הקרובה, אלא עם ישקיע בו סכום כסף די גדול, וגם למכור את הרכב הוא לא יכול כי הוא שווה 1000 שקל רק.

 

אז זה או להישאר עם גרוטאה בחצר או למכור ב1000 שקל, או לקבל עלייה 3 ולעשות טוב לסביבה.

 

אני למשל לא יגרוט את הרכב שלי בשל מצבו המכני המעולה, (טפו טפו טפו).

 

אז לא רק שאתה מקבל 3000 אלף שקל ועוזר לסביבה אתה גם חוסך לך הוצאות רבות בשביל לעבור טסט ושהרכב ימשיך לנסוע, אתם לא באמת מצפים שתמורת הסובארו "פשע" שתגרטו תקבלו מאזדה 3 חדשה מהניילונים נכון? תפסיקו עם החמדנות.

 

 

 

ודרך אגב, מי שגורט לדעתי, זה אחד שיש לו כסף לקנות רכב טוב יותר והוא מעדיף לקנות רכב טוב יותר מאשר להשקיע את הסכום לרכישת רכב טוב יותר בהשמשת הגרוטאה שלו.

 

לעשות טוב לסביבה כדבריך זו לא מראית העין (והבולשיט האוילי) של פרוייקט היוקרה שנקרא גריטת רכבים.

אנשים בצמרת מתעסקים בזוטות אויליות ומסיטים דעת הקהל מהחשוב באמת לסביבה.

 

אם הם ,אלו היושבים שם במגדלי השן היו שליחים לאומיים מספיק טובים,היו דואגים לתחבורה ציבורית יעילה.

 

קדחו חור בדרך בגין פינת הרכבת בתל אביב לפני 15 שנה ! עם טארראם רעש וצפצופים בחסות רוני מילוא,במקום שקדחו חור עומד היום חניון,החור שסימל את בוא הרכבת נשכח לחלוטין, כי הסביבה חשובה להם כמו מצב הירח לזומתי....

 

די עם הדאגה לסביבה,די למראית העין,הידד ליוזמה הנכונה והיא שינוע אנשים רבים בכלים נכונים כמו כל העולם,ולא כל צעירה חיננית רוכבת בבוקר על הפונטו המתפרק שלה לחניון בתל אביב,שם היא משאירה המון כסף לחניות.

 

העיסוק בגריטה הוא עיסוק לאנשים קטני ראות בצמרת חסרי ידע וראייה,במקום לשנס מותניים,מתעסקים בזבל.

 

והבאתי רק דוגמא קטנה לחוסר האון והאימפוטנציה של מי שאמון עלינו בצמרת, אמון עאלק.......פחחחחחחחח

×
×
  • תוכן חדש...