Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני שנתיים וחצי גיליתי שאני לא רואה טוב ומאז אני עם משקפיים במספר של 1.5 ו 2.

חשבתי על כל הרעיון של הסרת משקפיים בלייזר , כל חברה כמובן אומרת שהיא המקצועית ביותר. אני חושש מיובש בעיניים ומשאר תופעות לוואי שיוכלות לקרות ולכן חשוב לי מקום מקצועי שנותן אחריות ויעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אז קודם כל האם היום מנתחים במספרים נמוכים כמו שלי ?

אם כן באילו מרפאות ניתן לקבל את השירות והעבודה הטובה ביותר ושהמחיר יהיה דיי סביר(לא פי 3 משאר השוק) ? (איזור המרכז אם יש חשיבות).

מחיר הסרת משקפיים בלייזר נקבע לפי מספר העדשה בעיקר או מגורמים אחרים?

גיל ניתוח - מאיזה גיל אפשר לעשות לייזר או שאין צורך לחכות.

 

מחכה להמלצות, תודה.:-o

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

לא כולם מתאימים לניתוח הזה.

תחילה,תצטרך לקבוע תור לרופא,שיעשה את כל הבדיקות הנדרשות ויבדוק,האם אתה מתאים בכלל לניתוח ?

אם אתה מתאים לניתוח,תוכל לעשות סקר שוק על חברות ומחירים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

חיפשתי ושם לא נישאלו שאלות בנוגע לגיל הניתוח ומספר העדשה המומלץ לפניי ניתוח. אם תמצא אשמח אם תתן קישור.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

בתורמרכיב משקפיים מזה כ 20 שנה, החלטתי שלא לעשות את הפרוצדורה.

דע לך שבין רופאי העיניים יש מחלוקת. חלקם טוענים שהדבר - טרם הוכך - אבל עשוי להזיק.

אחד מהם אף אמר שבשנים אלה, אנו מפתחים את דור מושתלי הקרנית הבא....

 

אגב, אני מכיר אישית כמה רופאי עיניים, ולכולם יש משקפיים.

אז יאמרו שהעיניים שלהם זה הפרנסה שלהם ולכן את הסיכון המזעי שכן יש, הם לא יכולים לקחת.

 

ואני אומר... היש אדם שמוכן כן לסכן את עיניו ?!

לדעתי, תתרגל למשקפיים. זה לא כזה נורא.

 

בכסף הזה, אתה יכול לפנק את עצמך בדברים אחרים !

פורסם

אני מכיר פרופסור מסויים (רפואת עיניים כן?) בבית חולים מסויים שלמרות שהוא לא עבר ניתוח לייזר, הבנות שלו עברו וגם אישתו. אשתי גם עברה אצלו ניתוח לפני כ-12 שנה והראיה שלה עדיין 6/6.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
בתורמרכיב משקפיים מזה כ 20 שנה, החלטתי שלא לעשות את הפרוצדורה.

דע לך שבין רופאי העיניים יש מחלוקת. חלקם טוענים שהדבר - טרם הוכך - אבל עשוי להזיק.

אחד מהם אף אמר שבשנים אלה, אנו מפתחים את דור מושתלי הקרנית הבא....

 

אגב, אני מכיר אישית כמה רופאי עיניים, ולכולם יש משקפיים.

אז יאמרו שהעיניים שלהם זה הפרנסה שלהם ולכן את הסיכון המזעי שכן יש, הם לא יכולים לקחת.

 

ואני אומר... היש אדם שמוכן כן לסכן את עיניו ?!

לדעתי, תתרגל למשקפיים. זה לא כזה נורא.

 

בכסף הזה, אתה יכול לפנק את עצמך בדברים אחרים !

 

כל מילה, בסלע!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לפני כמה שנים טובות עבדתי במכון מור במח' עיניים - ההמלצה הגורפת של כל הרופאים שם הייתה על דר' לוינגר מי-ם.

גיסתי עשתה את הניתוח לפני כמה חודשים במכון "עיניים" שבבעלותו בעזריאלי בת"א והייתה מאד מרוצה מהתוצאות.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

גם אני עשיתי ב"עיניים" בעזריאלי וככה גם עוד 5 אנשים מהמשפחה - כולם רואים מצוין עכשיו ומאוד מרוצים.

 

חיפשתי ושם לא נישאלו שאלות בנוגע לגיל הניתוח ומספר העדשה המומלץ לפניי ניתוח. אם תמצא אשמח אם תתן קישור.

 

מספר עדשה - לא משנה. כן משנה כמה זמן המספר שלך יציב ומה עובי הקרנית שלך. פגישת ייעוץ תפתור לך את הדילמה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן משנה מספר העדשה ביחס לעובי הקרנית - ככל שמספר העדשה גבוה יותר, כך יש ללטש יותר ולכן צריך עובי קרנית גדול יותר.

 

במידה ועובי הקרנית אינו גדול מספיק עבור ניתוח לייזר, ישנה אופציה להשתלת עדשה (ניתוח זה יקר בכמעט פי 2 במכון עיניים ונחשב כירוגי).

×
×
  • תוכן חדש...