Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ולילה טוב .

 

אני מעוניין להוציא רשיון לטרקטור לא בשביל לנסוע על טרקטורון אלה בשביל טרקטור לשם עבודה .

 

יש לי רשיון כבר 4 שנים למשאית .

 

שאלתי כזאת , מה ההליכים להוצאת הרישיון והאם התאוריה של הטרקטור היא קשה יותר מהתאוריה של הרכב ?.

 

 

תודה לעוזרים .

פורסם

והתאוריה וחומר הלימוד קשה יותר משל רכב פרטי או שזה אותו הדבר ? ..

 

והאם אפשר להוציא פטור מתאוריה לטרקטור - למי שיש רישיון לפרטי משא ואופנוע ? .

פורסם

קשה? יש רק בלחם, וגם אותו אוכלים.

לאחד, דיפרנציאלים ואינטגרלים זה ענין קל ופשוט אבל תן לו להכין תבשיל או סלט והוא הולך לאיבוד.

לעומת זאת, רבות מעקרות הבית, הן בשלניות מעולות, האם זה אומר שהן תלכנה לאבדון ברזי המחקר ?

אז מה בדיוק הקושי ? לנהוג, לבשל או מתמטיקה ?

 

לגבי שאלת הפטור - חשבתי שתחפש תשובה באתר משרד התחבורה, אבל גם את זה נגיש לך מוכן, כי כנראה שלך קצת קשה לחפש לבד.

 

.http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_52H/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_341/.ce/7_0_52Q/.p/5_0_4FS/.d/2?PC_7_0_52Q_subject=HE_RISHUI_INFO_22&actionType=browse#7_0_52Q

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...