שלום רב ולילה טוב .
אני מעוניין להוציא רשיון לטרקטור לא בשביל לנסוע על טרקטורון אלה בשביל טרקטור לשם עבודה .
יש לי רשיון כבר 4 שנים למשאית .
שאלתי כזאת , מה ההליכים להוצאת הרישיון והאם התאוריה של הטרקטור היא קשה יותר מהתאוריה של הרכב ?.
תודה לעוזרים .