Jump to content

ilmatan100

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של ilmatan100

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לפי מה שידוע שילוח דרך הים זה לא לחבילות במשקלים של 10 ק"ג אלה בקוינטינר ומעלה .
  2. והתאוריה וחומר הלימוד קשה יותר משל רכב פרטי או שזה אותו הדבר ? .. והאם אפשר להוציא פטור מתאוריה לטרקטור - למי שיש רישיון לפרטי משא ואופנוע ? .
  3. שלום רב ולילה טוב . אני מעוניין להוציא רשיון לטרקטור לא בשביל לנסוע על טרקטורון אלה בשביל טרקטור לשם עבודה . יש לי רשיון כבר 4 שנים למשאית . שאלתי כזאת , מה ההליכים להוצאת הרישיון והאם התאוריה של הטרקטור היא קשה יותר מהתאוריה של הרכב ?. תודה לעוזרים .
×
×
  • תוכן חדש...