Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו הפרטים המופיעים במודעה, מצ"ב תמונה.

שוחחתי עם הבחור ביום ראשון,

מחיר מחירון, אין בעיות שילדה / גיר / מנוע (מוכן להתחייב),

הק"מ נראה קצת גבוה, אבל לא נורא.

 

מעולם לא רכשנו רכב (תמיד קיבלנו ממקום העבודה),

גם כשאעשה עליו סיבוב, לא אדע אם יש בעיה :-)

 

1. האם יש דברים נוספים שכדאי לשאול לפני שנוסעים לראות ?

2. אם וכאשר ניסע לראות, מה אפשר וכדאי לבדוק בעצמי ?

3. ניקח כמובן לבדיקה, אני מניח שלא אמורים לצפות לטופס חלק, ממה כדאי להתרחק ומה לא נורא ?

4. בדיקת שעבוד אפשר לעשות באינטרנט, משהו נוסף שכדאי לדעת ?

 

רכב ראשון שקונים, אין חבר שמבין ברכבים, וגם אנחנו לא :-)

כל מידע יסייע.

 

תודה !!

Pic_06.jpg

פורסם

תוספת :

 

1. מה ההבדל העקרוני בין ספייס 06 לגרנדה 07, האם גם הגרנדה (אוטומטית בלבד) מומלצת כמו הספייס ?

 

2. האם רק טרייד מוביל מוכרים רכבים פרטיים (אנשים שעשו טרייד אין) של פיאט ? אגב מי מוכר של פז'ו ?

 

תודה !

פורסם

אני גם התקשרתי אליהם.

בפעמיים שונות ענו לי אנשים שונים והכתובת שהם נתנו היא גם כתובת של "אוטו דרייב" (זמנהוף 3, חולון).

אני לא יודע אם זה אומר שזה סוחר או לא אבל לידיעתך.

אני החלטתי לותר.

פורסם

את המדריך שלנו לרכישת רכב משומש כבר קראתם? הוא ומדריכים נוספים שכתבנו יוכלו לענות לכם על רוב השאלות.

קישור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=260104

 

ההבדל בין הגרנדה לספייס גדול מאוד, מדובר ברכבים שונים. הגרנדה האוטומטית מגיעה עם גיר רובוטי שהוא, איך לומר בעדינות, לא מתאים לכל נהג. הספייס מגיעה גם עם גיר רובוטי וגם עם גיר אוטומטי-רציף.

יש מגרשים נוספים שמחזיקים ברכבי פיאט, לא רק טרייד מוביל. אבל מגרש מעצם היותו מגרש רכש משומש לא תמיד קובע איזה רכבים יגיעו אליו, בניגוד לסוכנות שמוכרת רכבים חדשים ותמיד יכולה להזמין מהיבואן.

 

ליבואן פיג'ו-סיטרואן יש טרייד אין משלהם, חפשי לובינסקי טרייד בגוגל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הגרנדה החליפה את הספייס, מדובר בדור אחר, רכב שונה לגמרי.

עיצוב תא הנוסעים שונה, הגיר שונה, המנוע שונה, המושבים שונים, העיצוב החיצוני שונה - הכל שונה.

 

הגרנדה (וגם הספייס שקדמה לה) נותנת יופי של תמורה כמשומשת, אבל אם הדרישה שלכם היא לגיר אוטומטי בלבד כדאי שתשקלו שוב את הבחירה בגרנדה אחרי שתבצעו סיבוב ממצה על אחת כזאת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הגרנדה החליפה את הספייס, מדובר בדור אחר, רכב שונה לגמרי.

עיצוב תא הנוסעים שונה, הגיר שונה, המנוע שונה, המושבים שונים, העיצוב החיצוני שונה - הכל שונה.

 

הגרנדה (וגם הספייס שקדמה לה) נותנת יופי של תמורה כמשומשת, אבל אם הדרישה שלכם היא לגיר אוטומטי בלבד כדאי שתשקלו שוב את הבחירה בגרנדה אחרי שתבצעו סיבוב ממצה על אחת כזאת.

 

מה אתה ממליץ כאוטומטית ?

פורסם
אם תשמע לעצתי,תתרחק!

מדובר בסוחר שמתחזה לאדם פרטי,וברכב שעבר תאונה!!

 

תודה, אבל איך אתה יודע ?

פורסם

עד לפני שבוע חיפשתי פונטו(מצאתי בסוף:-))ובין הרכבים שראיתי,ראיתי את זה.ישר כשהגעתי ביקשתי מהבחור ת.ז. ורישיון רכב והוא אמר לי שהוא סוחר והרכב יד ראשונה ועבר תאונה מאחור.

ישר קמתי מהרכב,אמרתי לו שבשקרים הוא לא יצליח להיפטר מהגרוטאה שלו והלכתי.משם ישירות נסעתי לטרייד מוביל ושם מצאתי את המציאה שלי

ואגב,הוא מנסה למכור את הרכב הזה כבר יותר משבועיים וחצי,זה כבר סימן בשבילך שכדאי להתרחק.

פורסם
עד לפני שבוע חיפשתי פונטו(מצאתי בסוף:-))ובין הרכבים שראיתי,ראיתי את זה.ישר כשהגעתי ביקשתי מהבחור ת.ז. ורישיון רכב והוא אמר לי שהוא סוחר והרכב יד ראשונה ועבר תאונה מאחור.

ישר קמתי מהרכב,אמרתי לו שבשקרים הוא לא יצליח להיפטר מהגרוטאה שלו והלכתי.משם ישירות נסעתי לטרייד מוביל ושם מצאתי את המציאה שלי

ואגב,הוא מנסה למכור את הרכב הזה כבר יותר משבועיים וחצי,זה כבר סימן בשבילך שכדאי להתרחק.

 

הוא אמר לי שהרכב קיבל מכה מאחור, רק משהו בטמבון,

והוא מתחייב בבדיקה שהרכב לא עבר שוב דבר משמעותי, והכל תקין בשילדה, מנוע וגיר...

פורסם

תראה,יכול להיות שהרכב יצא סביר בבדיקה,אבל זה סוחר.ועוד סוחר שהתחזה לאדם פרטי.

רכב בעל ביקוש כה רב כמו הפונטו elx ,אם הוא במצב טוב-לא סביר שיגיע לסוחר כזה.

אתה רוצה להסתכן בביזבוז 450 ש"ח על בדיקה?בבקשה.

אני,אחרי מה שעברתי עם סוחרים,נהייתי אלרגי אליהם

לדעתי תתאפק ותחפש עוד קצת.

אני יודע שזה מתסכל ומייאש,אבל זה עדיף מאשר ליפול.

ולגבי התאונה,לדעתי זה משהו יותר משמעותי.אם זה היה סתם פח,הוא לא היה מציין את זה בצורה כזו בולטת,כי תיקוני פח זה לא משמעותי.

כדי למצוא elx שמורה אתה צריך לחרוש את יד 2 כל כמה שעות.לחילופין תנסה מידי פעם לבדוק בטרייד מוביל,לפעמים יש שם מציאות לא רגילות.

×
×
  • תוכן חדש...