Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כך :)

אני פירסמתי כאן לפני חודש על בעיה שהיתה לי באוטו,

לא הצלחתי למצוא אותה (לא התאמצתי מספיק האמת)

אופל אסטרה שנת 2001 , נסע עד עכשיו 106 אלף

 

כשהתנעתי את האוטו בבוקר, הוא התניע חלק, אבל כל פעם שהייתי

מכבה אותו ומנסה להתניע שוב עד אחרי שעה, הוא סירב להתניע :)

רק אם הייתי מסובבת סויץ' עם גז חלש אז כן הייתי מצליחה לעשות זאת.

 

כמובן חלקכם ניסו לעזור, חלק אמר שאולי מהתירמוסטט, וחלק אמרו

ממשאבת הדלק, האמת היא שהמוסכניק גם אמר לי שאולי זה ממשאבת

הדלק, כשהיא חמה היא לא שואבת דלק טוב ובלא בלא..

 

אז להלן ההסבר:

אתמול אחרי נסיעה של 5 דקות, נדלקה לי הנורה של המצבר באוטו, וההגה נהיה

קשה, אחרי שכיביתי, סירב להתניע ביכלל, לקחתי למוסך, אובחן על ידי חשמלאי

רכב, ואמר שהדינמו מת. אז החליף דימנו.

ולהפתעתי הבעיה הזו של "לא מתניע" אחרי נסיעה נעלמה :), וגם כשאני מתניעה

את האוטו, אין את הרעש בהתחלה כשהאוטו התניע. כי קודם היה מין רעש שנעלם

אחרי 5 דקות נסיעה. והנסיעה עכשיו נהיתה הרבה יותר שקטה.

 

אז זה היה לידע כללי :)

פורסם
אז כך :)

אני פירסמתי כאן לפני חודש על בעיה שהיתה לי באוטו,

לא הצלחתי למצוא אותה (לא התאמצתי מספיק האמת)

אופל אסטרה שנת 2001 , נסע עד עכשיו 106 אלף

 

כשהתנעתי את האוטו בבוקר, הוא התניע חלק, אבל כל פעם שהייתי

מכבה אותו ומנסה להתניע שוב עד אחרי שעה, הוא סירב להתניע :)

רק אם הייתי מסובבת סויץ' עם גז חלש אז כן הייתי מצליחה לעשות זאת.

 

כמובן חלקכם ניסו לעזור, חלק אמר שאולי מהתירמוסטט, וחלק אמרו

ממשאבת הדלק, האמת היא שהמוסכניק גם אמר לי שאולי זה ממשאבת

הדלק, כשהיא חמה היא לא שואבת דלק טוב ובלא בלא..

 

אז להלן ההסבר:

אתמול אחרי נסיעה של 5 דקות, נדלקה לי הנורה של המצבר באוטו, וההגה נהיה

קשה, אחרי שכיביתי, סירב להתניע ביכלל, לקחתי למוסך, אובחן על ידי חשמלאי

רכב, ואמר שהדינמו מת. אז החליף דימנו.

ולהפתעתי הבעיה הזו של "לא מתניע" אחרי נסיעה נעלמה :), וגם כשאני מתניעה

את האוטו, אין את הרעש בהתחלה כשהאוטו התניע. כי קודם היה מין רעש שנעלם

אחרי 5 דקות נסיעה. והנסיעה עכשיו נהיתה הרבה יותר שקטה.

 

אז זה היה לידע כללי :)

 

וכאן ההודעה המקורית שפירסמתי אז

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=291416

×
×
  • תוכן חדש...