שלום,
באופל אסטרה 2001, אוטומט.
כשאני נוסעת בעליה, שמצריכה לחיצת גז חזקה, ואז אם יש אחרי זה ירידה שאין בה לחיצת גז, אם אני ממש מאיטה
עד כדי עצירה אחרי העליה הזו, האוטו מתחיל לרעוד, מחוג הטורים מתחיל להשתולל והאוטו נכבה. כשאני מנסה להתניע שוב, האוטו לא מתניע עד שהוא לא ננעל (כשהקודן נותן צפצוף של נעילה), רוב הפעמים אני מצליחה להתניע את האוטו מנעילה ראשונה, לפעמים צריך לחכות ששוב האוטו ינעל, ואז לנסות שוב להתניע. כל זה קורה רק כשחום המנוע עובר את ה 80 מעלות. אני כבר חודשיים עם הבעיה הזו, עד שאני מצליחה לזהות איפה ומתי האוטו עומד להיכבות.
הלכתי למס' מוסכים, לא מצליחים לזהות את מקור הבעיה, כל מוסך נותן ניחוש אחר.
במוסך של החברה אמרו שאולי צריך לנקות בית מצערת, עם ספריי קרבורטור, עשיתי את זה והבעיה לא נפתרה.
מוסך אחר ניחש שאולי מדוושת הגז, והציע להחליף אותה.
מוסך אחר ניחש שאולי מאיזה חלק שאחראי על תפיסת הטורים, הציע להחליף אותו.
מוסך רביעי שניגשתי אליו ניחש שאולי מהאמבולייזר, שכמובן הציע להחליף אותו.
אני לא יכולה להחליף את כל החלקים האלה רק מניחושים.
אף מוסך אפילו לא נתן ניחוש כמו מוסך אחר.
אין לי בעיית מנוע מתחמם, האוטו מגיע ל 90 מעלות, המאוורר מתחיל לעבוד, ומערכת הקירור באוטו עובד בסדר.
למישהו יש מושג על מה מדובר כאן?