Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

סוף כל סוף נחשפה המחליפה המדוברת של ה147 הותיקה, תחת השם ג'ולייטה. הדגם יעשה שימוש במנועי פיאט ואפילו תחלץ מהדורה סופר-מיוחדת.

לפי סלמ"ת הג'ולייטה תושק בארץ במהלך חודש אפריל 2010 מצויידת בתיבות ידניות ורובוטיות כפולות מצמד. :bugeyed::shock2::inlove:

 

Giulietta-450.jpg

 

 

 

לדעתי הרכב נראה מדהים, חבל רק שצריך לשים לה מספר מקדימה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים. באמת עוד יצירה מדהימה. ודיי כבר עם העניין של "פיאט בתחפושת", כי היא ממש לא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ממש לא מזכירה לך את המיטו? אתה צוחק?

 

MITO:

alfa-mito-sport.jpg

 

והדבר הזה:

Giulietta-450.jpg

 

ואם אתה רוצה משהו עוד יותר דומה, הMITO GTA:

2009-Alfa-Romeo-MiTo-Quadrifoglio-Verde-Front-Angle-View-588x373.jpg

 

זו מיטו מתוחה עם פס שנראה כמו דלת אחורית. זהו.

פורסם

יותר מדומות, אבל אין לי בעיה עם זה.

רק נראה לי מוזר לקרוא לזה ה147 החדשה.

 

מבחינתי עוד רכב יפה על הכביש. שיהיה :)

פורסם
ממש לא מזכירה לך את המיטו? אתה צוחק?

 

MITO:

alfa-mito-sport.jpg

 

והדבר הזה:

Giulietta-450.jpg

 

 

 

 

שים לב למה שציינתי; קוים, מתאר כללי ופרופורציות. העובדה שלשתיים גריל דומה(אך עיצוב פנסים שונה), עדיין לא עושה אותן דומות(זה בערך כמו לטעון שב.מ.וו X6 דומה לסדרה 5, לצורך הדיון). כל משטחי המיטו מעוגלים ולא תמצא בה אף קנט ישר. יתר על כן, במיטו ישנן מספר נגיעות רטרו והפרופורציות הכלליות הן של מכונית צרה וגבוהה. את כל הנ"ל לא תמצא בג'ולייטה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...