Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש בפורום..

אני מחפש רכב בתקציב של 25 אלף שקל שיהיה רכב טוב חסכוני שמור

 

חשבתי על כמה כיוונים כמו פולו או איביזה מי שיכול לעזור לי כמה עצות אני אשמח

 

תודה מראש..

ושבת שלום

פורסם

קודם כל ברוך הבא!

חשוב שתקרא את הנהלים של הפורום ותכתוב כותרת עינינית בפעם הבאה, כולם רוצים עזרה בקניית רכב.

 

בקשר לאוטו שאתה מחפש, פרט יותר לעומק מה אתה מחפש ומה חשוב לך ומה פחות חשוב.

נוחיות, אמינות, גודל, כח, חיסכון, מודל, צרכים וכו'

ככה נוכל לעזור יותר ולמקד אותך לרכב הכי טוב בשבילך!

 

בהצלחה.

צח.

פורסם

אוקיי אז סליחה על ההתחלה הלא טובה..

אז ככה אני בן 20 מגולני..

לא תמיד בבית

חשוב לי אמינות שיהיה זול בטיפולים שלא נקנה משהו ואז אני יתבאס מבחינת האמינות שלו..

חסכוני גם חלק חשוב מאוד..

נוחות מודל שיהיה בין 2002-04 גודל לא הכי חשוב לי..

הכוח והביצועים קצת פחות חשובים..

אני יותר מעוניין באמינות ובחסכוניות לקנות משהו חכם וטוב..

ואם על הדרך אפשר להכניס כוח ונוחיות ויופי אז גם עדיף..

מקווה שהבנת אותי ושיבינו אותי העוזרים בהמשך..

תודה צחי

פורסם

לא, הפיאט בראבה זה החתימה שלי, כי זה האוטו שלי בלי שום קשר לאלה שאני מגיב להם!

 

דבר שני, גולני זה טוב! 12 כבוד!

ובקשר לאוטו, נראה שעכשיו כשאתה לוחם אם הרכב ישמש רק אותך אז עדיף לחכות קצת (או הרבה תלוי אם אתה צעיייר) עד לשחרור גם לחסוך יותר וגם כי אין הרבה צורך ברכב כשאתה יוצא מעט מאוד.

אבל אם בכל זאת החלטת לעשות רכישה אז..

לפי הדברים שרשמת שחשובים לך ברכב, הרכב שאתה מחפש זה פונטו ספייס 2002 ידנית נ"מ 1300 רכב קטן, נוח יחסית, חסכוני, המון חלפים ובזול, ויחסית רכב אמין.

 

עשיתי בדיקה וזה הרכב הכי טוב בשביל הדרישות שלך, רק חשוב לזכור לחפש רכב זה לא מהיום למחר וצריך המון סבלנות.

חפש ותראה המון רכבים, רצוי שתיקח איתך מישהו שמבין, ושאל בפורום שאלות ככל שיעלו לך. חפש מכונית שמורה קילומטרז' נמוך נקייה מתאונות וחשוב מאוד לבדוק ברכבים אלה את מצב חום המנוע כי לפיאט יש נטייה להתחמם ואז הולך ראש ובלגן שלם.

 

המחיר לא צריך לעלות מעל ל 20K שאר הכסף הוא לישור קו בתקלות קטנות שתצטרך לתקן בעצמך.

 

אם אתה שואל אותי חכה קצת או שתקנה איזה רכב ישן שישרת אותך יפה מאוד פעם בשבועיים כשאתה יוצא. אחרי הצבא תקנה רכב יותר טוב!

 

בהצלחה.

צח.

×
×
  • תוכן חדש...