אוקיי אז סליחה על ההתחלה הלא טובה..
אז ככה אני בן 20 מגולני..
לא תמיד בבית
חשוב לי אמינות שיהיה זול בטיפולים שלא נקנה משהו ואז אני יתבאס מבחינת האמינות שלו..
חסכוני גם חלק חשוב מאוד..
נוחות מודל שיהיה בין 2002-04 גודל לא הכי חשוב לי..
הכוח והביצועים קצת פחות חשובים..
אני יותר מעוניין באמינות ובחסכוניות לקנות משהו חכם וטוב..
ואם על הדרך אפשר להכניס כוח ונוחיות ויופי אז גם עדיף..
מקווה שהבנת אותי ושיבינו אותי העוזרים בהמשך..
תודה צחי