Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון דיי נימאס לי מהרעש ומהפוזה שהמערכת שלי מוציאה.שלא תבינו לא נכון,אני מאוד מאוד מרוצה ממנה והצלילים מאוד טובים (יחסית לסכום שהשקעתי כמובן).אני מאמין שהפעלת הרמקולים על עיקרון איכות ולא רעש ישמור אותם לחיים קצת ארוכים יותר.ברשותי רדיו דיסק של פיוניר,רמקולים קדמיים של אלפיין,רמקולים אחוריים +סאב של ג'י בי אל ומגבר פשוט כדי להוזיז את הסאב...

 

כרגע הגעתי למצב שאני לא מוכן להשים עוד שקל אחד על מוזיקה ברכב..מה ששמתי מספיק בהחלט כל הרכיבים חדשים זכיתי לפתוח את הניילונים לכל מוצר.אבל משום מה אני לא מסופק מאיכות הצלילים.אני מוכן לוותר חלקית על העוצמה כדי להגיע למקסימום איכות שהמערכת שלי יכולה להוציא-ואני יודע שהיא יכולה.טוב נו הגיע הזמן לשאול את השאלה-איך אני עושה את זה???......

 

למרות שלמדתי דיי הרבה בחודשים האחרונים על מערכות מוזיקה ברכב לעולם לא ניסיתי להתעסק עם התקנות וכדומה,תמיד היה לי חבר טוב שאליו פניתי ותמיד הוא עזר לי בדברים האלו.אך אני כבר לא מוכן יותר לשגע אותו החלטתי לעשות זאת בעצמי ועל הדרך ללמוד דבר נוסף או שניים.בקיצור אני רוצה להגיע למצב של באסים נקיים,צלילים שלא חותכים את האוזניים וכו'.

 

כרגע אני יודע שכל שביכולתי לעשות זה לשחק עם הכיוונים במערכת שלי ולשחק במגבר שמחובר לסאב (המערכת שלי היא PIONEER 2000DEH) ואשמח דרך אגב אם מישהו יוכל ללמד אותי את הפונקציות של הכיוון שלה.אני לא מוכן להשקיע בכל הנוגע לאטימות וכדומה אבל אם אצטרך להחליף חוטים חדשים לרמקולים אעשה זאת כי החוטים שמחוברים עכשיו אלו החוטים הישנים שקיבלתי עם הרכב ויש להם רק סופיות חדשות (האם יש הבדל בין חוטים חדשים לישנים באותו רמה בערך)?

אז חוץ מלשחק עם המגבר והרדיו דיסק האם יש עוד משהו שביכולתי לעשות מבלי להשקיע כסף נוסף? אני יודע שזה קצת לא הגיוני אבל בכל זאת הכיוונים אצלי משתנים מפעם לפעם יותר מדי אנשים שולחים ידיים במערכת ואשמח אם מישהו יוכל לרשום לי כמה שלבים איך לסגור את העניין אחת ולתמיד-מה אני יכול לעשות כדי לשפר את איכות הסאונד למקסימום כך שגם אם הגביר לווליום גבוהה האיכות לא תהרס.תודה רבה לכל העוזרים בנושא!

פורסם

לפי המקרה שלך לדעתי הבעיה שלך היא נטו כיוונים.

תתחיל מאפס לגמרי לכוון את המערכת שלך -אם אתה לא מבין בזה כל כך תעזר בחבר או בבעל מקצוע שאתה סומך עליו.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

בגלל זה נתתי את הדגם של הרדיו דיסק שאולי אחד מהאנשים יוכל לתת לי תדרוך על מה ללחוץ ואיך לכוון בעצמי לפי הרמה שאני אוהב לשמוע.דרך אגב שחכתי לציין שהסאב יושב בתוך הבגאז' הוא דופק בצורה מגעילה מדי פעם שמרעידה את הפח ונותנת באסים לא עמוקים וצלולים אלא באסים של משהו שעומד להישבר כאילו האיכות שלהם בורחת ונעלמת..תאור מוזר אבל אני בטוח שאתם מבינים על מה מדובר.מישהו שמבין אמר שכניראה יש לי בעיה של אקוסטיקה ברכב.חשבתי אולי אני אטפל רק בבגאז' שלי ע"י אטימה.כמה צריך להעלות כל הסיפור הזה? איך עושים את זה? מה לקנות וכו'...

פורסם

אם אתה יודע לפרק את האוטו אז תקנה חומר איטום כמו דיינמט וכאלה.

 

אבל אם אתה לא יודע לפרק את האוטו תלך לחנות מערכות לשאול או שתשאל את המשתמש ALPINE פה בפורום (עדיף)

 

וכדי לכוון לך את המערכת עדיף שתגיע למפגש ותבקש ממישהו עזרה.

פורסם

קל מאד להיסחף ואתה רק תתבלבל.אתה לא רוצה להוציא שקל וכבר שואל כמה עולה אטימה לבגאז'...:|

עצתי לך,לך למפגש הקרוב בשבת.שם בכיף ישבו איתך ויכוונו גם את המערכת וגם אותך לשידרוגים או שינויים,אם צריך.

בהצלחה

פורסם

אמנם אני לא רוצה להשקיע אבל אולי אני אצליח להשיג אטימה לבגאז' בדרך כל שהיא...אני מבין שאף אחד לא הולך להגיד לי פחות או יותר איך משחקים עם כיווני מערכת וההמלצות נוטות לכיוון של להגיע לפגישה.לצערי אני לא יכול להגיע יש לי מספיק מה לעשות =\.אם בכל זאת תיהיה תשובה בכיוון שאני מחפש אני אשמח.

פורסם

שי תבין לכוון מערכת זה דבר קצת בעייתי בגלל שזה תלוי בכל מיני גורמים

כמו הרדיו דיסק, רמקולים, קרוסים, מגברים

צריך להיות איתך עם האוטו על מנת להראות לך פעם אחת איך לבצע את הכיוון בכדי שתבין לבד

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

עדיין מחכה בקוצר רוח לתשובה כיצד לכוון מערכת פשוטה ומגבר.זה לא שיש לי ברכב טוויטרים קרוסים וכדומה,סה"כ מגבר פשוט ומערכת פשוטה.4 רמקולים וסאב(2 מקדימה 2 מאוחורה).

פורסם

תודה רבה באמת על "העידוד" מצדך "BMW" ,אני לא הכרחתי אף אחד לעזור מי שמוכן לתרום לי מהידע שלו בכיווני מערכות אני פשוט אודה לו מאוד ומי שלא בבקשה שינסה לא להעיר כי אני לא מתמצא בתחום.

פורסם

מה שBMW ניסה לומר לך, זה שלא ניתן לכוון מערכת בהתכתבות.

אתה יכול לעשות חיפוש על נושא הכיוון, דובר על כך כמה פעמים.

אבל לומר לך לעשות 1,2,3 זה לא רציני ולא אפקטיבי, כי צריך לשמוע כדי לכוון.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...