Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע עולה לאט מאוד פולו 96


dj naor
שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ,

 

לפני חצי שנה החלפתי טרמוסטט ברכב באופן עצמאי והכל היה תקין

פתאום עכשיו שאני צריך את החימום בחורף החום מנוע עולה לאט ולפעמים רק עד 70 מעלות שלפני כן היה עולה עד 90

 

תודה לכל העוזרים ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה תרמוסתת שמת? והאם במהלך הזמן אירעה התחממות כלשהי? ומה כוונתך "חום מנוע עולה לאט" כמה זמן? הוא לא יעלה בחורף ביום סגרירי כמו ביום קייצי לוהט. פרט.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
זה משהו נורמלי לחלוטין,חורף קר,האוטו לא מתחמם כמו בקיץ.

 

זה לא נכון ,הרכב צריך להתחמם לטמפ העבודה ללא קשר

לטמפ החיצונית ,מאחר והטרמוסטט אמור לסגור לגמרי את מעבר

המים אל המקרן עד לטמפ הקבועה בו מראש (במקרה הזה 87 מעלות)

ולכן למעשה הוא מנתק את המערכת מהקשר שלה לטמפ הסביבה .

 

התקלה אצלך הינה בטרמוסטט ,טרמוסטט לא מקורי או תואם לרכב הזה

לא מחזיק מעמד לאורך זמן ,עליך להחליף טרמוסטט ,הרכב שלך סובל מ"קרור יתר" .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא רשם סובל... הקשר בין סובל למשהו טוב זה כמו הקשר בין צעיר לצביקה פיק (=הזמר כמובן, לא המשתמש :) )

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

קרור יתר זוהי מחלה קשה מאד למנועי שריפה פנימית

שגורמת לשחיקה מוגברת של החלקים הנעים במנוע ,

הרס השמן ,שריפה גרועה עליה בצריכת הדלק

וזיהום האויר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון במהלך הנסיעה היום (לאחר יותר משעה) ירד מד החום לכיוון ה-70 ואחרי 3 דקות עלה חזרה...

יש לי רדיאטור דנדש מקורי מצ'מפיון... יש ממה לדאוג או שזה תקין? :o

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

תקלה קלה בטרמוסטט ,זה לא אמור לקרות ,תעקוב אחרי

זה לאורך זמן ותראה אם המחוג יציב על 90 מחוץ לעיר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את אותה התופעה (אבל אצלי זה בפונטו): טמפרטורת המנוע מגיעה לרמת עבודה נורמלית רק לאחר כמה דקות של נסיעה (2-3 דקות). וזה ממש בולט מוקדם בבוקר ןמאוחר בערב שבחוץ עדיין לא חם (למרות שלא אמור להיות קשר...).

אז מה זה אומר - שיש לי בעיה בטרמוסטט וחייבים לטפל בזה אחרת אני גומר את המנוע?

לחילופין, איך אני יכול לבדוק בעצמי - יש או אין בעיה במערכת?

תודה מראש לתומכים... :wink:

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...