Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קראתי את השרשור הזה של כוח-סוס, אמנם השאלות שלי מעט שונות משלו ולכן אני צריך בגדול המלצה על כדאיות יותר מאשר המלצה על רכיבים.

ברכב שאני מוכר עכשיו מותקנת המערכת הבאה:

-HU פנסוניק MP3 (דגם 1310 משהו כזה..לא זוכר ממש, לא רלוונטי כי זה לא יורד גם ככה מהרכב).

-מגבר JBL GTO P4000 4 ערוצים.

-קומפוננט JBL GTO 5.25

-פיוניר 9*6 330 וואט

-מגבר פלאטינום V12

-סאב מגנט

 

אני כבר מזמן לא בעינייני המערכות אז אין לי מושג כמה בינונית או בסיסית המערכת שלי כרגע.

המערכת אצלי כבר כמעט 6 שנים.

הכל עובד.

 

רכשתי טויוטה יאריס TS עם מערכת מובנת ללא MP3.

המערכת נשלטת מההגה.

לבחור שממנו רכשתי הייתה בעבר מערכת ברכב (ראיתי את הכבל הזנה מהמצבר חתוך).

הוא אמר לי שהוא השתמש ביציאת RCA שקיימת במערכת המובנית.

 

חשבתי להישאר עם מה שיש ולמכור את הרכב הקודם עם המערכת כמו שהיא אבל מצד שני הסאונד הגרוע ביאריס קצת מעצבן אותי.

לפיוניר האובליים כבר יש פתחים מאחורה בבגאז'.

אם זה יהיה כדאי, אז רק המגבר של JBL ,הקומפוננטים והפיוניר האובליים יעברו ליאריס.

את שאר הדברים אני אמכור.

 

מה דעתכם? כדאי להעביר רמקולים שכבר בשימוש 6 שנים לרכב החדש? יש סיבה לדאוג מ"תקלות" ברמקולים?

 

כרגע אני לא מקצע כסף למערכת חדשה כי יש לסטודנט דברים יותר חשובים לעשות עם כסף מיותר.

בכל מקרה, אם אוריד את המערכת מהרכב שנמכר זה כמובן יוריד את המחיר הנדרש ואני אאלץ לחבר משהו בסיסי במקום (יש לי רמקולים פשוטים לחבר ל-HU שישאר לקונה המאושר :wink: )

 

מה דעתכם?

יכולה להיות בעיה כלשהי עם היציאות RCA מה-HU המקורי?

תודה.

פורסם

הקונה שיקנה את האוטו הקודם שיוסיף כסף על מה שאתה משאיר, משם תתגלגל כמה אתה רוצה להשקיע למערכת ואני בטוח שתצא מפה מאושר.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

×
×
  • תוכן חדש...