Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ברכב המצוייד בגיר DSG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל העונים. מלבד התחושות לעניין התנהגות הגיר שצויינו לעיל, אני רוצה לשתף אתכם בהנאה הצרופה הקיימת בזינוק עם הרכב הזה ממצב עמידה. אתם יודעים, 25.5 קג"מ המושג כבר מ -1500 סמ"ק, ו- 7.8 שניות מ - 0 ל - 100 קמ"ש. בביצועים כאלה היתה אמורה להיות waiting list לחובבי ההגה והנהיגה. מה עוד שמחירה של האוקטביה 1.8 TSI - מאד אטרקטיבי.

 

ב-DSG דור קודם (6 הילוכים), היתה בעייה בחימום יתר של השמן שהעביר את התיבה למצב ניוטרל - תוך כדי נסיעה. על כך היה "recall" בארה"ב.

פורסם

לי לא היתה אף פעם את הבעיה הזו בדור הקודם, ובעליות של בית אורן הגיר היה תמיד על SPORT...

אני זוכר שקראתי משהו על זה, וחושב שזה היה רק בחלק מהדגמים, אולי בדיזל, כבר לא זכור לי. יש למישהו קישור מדוייק לבעיה? כי עוד לא פגשתי נהג מונית כאן (או מישהו אחר) שהיתה לו הבעיה הזו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

על איזו בעיה אתה מדבר? שני הדברים שציינתי הם לא בעיה במובן של תקלה. פשוט חלק מהאופי של הגיר. ההתדרדרות לאחור היא הגיונית וכאמור תוקנה בחלק מהדגמים. הטלטולים במהירות פקק היא פשוט האופי של הגיר בחלק מהמכוניות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היה ריקול בארצות הברית בלבד ולפי שמות הדגמים הקריאה היא לגיר ה-6 מהירויות. צירפתי קישור לכתבה בוואלה:

 

http://cars.walla.co.il/?w=/2/1542325/

 

לי ידוע אישית על כמה רכבים מסוג פסאט וג'טה עם מנועי דיזל שעוברות חיים ממש קשים בלי לצייץ ועדיין מרגישות חזקות וכחוניות.

פורסם

היא מרגישה מאוד מהירה, זה בטוח. מאוד דומה לגולף 160 שעושה 8 שניות, אבל תחושת התאוצה קצת שונה (אני לא בדיוק יודע להסביר את זה, אבל זה כנראה נובע מההבדל במנוע ובהגדשתו).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מנוע הגולף 1400 סמ"ק עם 122 כ"ס מצויד במגדש אחד, ואילו ה - 160 כ"ס מצויד בשני מגדשים ולכן פעולת המנוע באחרון, קצת מחוספסת.

 

כן, האוקטביה 160 כ"ס, 1.8 TSI בעלת מגדש אחד, מאיצה מעמידה ל - 100 קמ"ש ב- 7.8 שניות! :-D

פורסם
נכון מאד. בנסיעה רציפה לא מורגשות כלל העברות ההילוכים בגלל כפילות המצמדים. על כך אין חולק. אבקש את התייחסותכם אם אכן נכונה תחושתי כי בזחילה בפקקים מורגשת העברת ההילוך כמו בזמן זינוק נמרץ מעמידה, והאם קיימת התדרדרות כאשר הרכב נמצא בעלייה והגיר במצב D.

שוב תודה.

 

אני הרגשתי בדיוק את הדברים שאתה מתאר, כאשר עוזבים את הברקס בתחילת נסיעה מרגישים חצי קלאץ, וגם בירידות יש קצת הדרדרות (חניות), אבל זה שווה את התאוצת הכוחניות והחלקות שהאוטו מיצר (גולף 122)

פורסם

עידן,

 

תאוצה מ -0 ל -100 קמ"ש, לא נמדדת בתנאי מעבדה, בניגוד לתצרוכת דלק - שגם מצוין על ידי היצרן.

 

אגב, תאוצה נמדדת עם נהג כולל נוסע לצידו.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אומנם דיי ישן אבל רלוונטי.

שבוע שעבר גילתי את התקלה הנל אצלי ברכב.

כרגע הרכב במוסך (פעם שלישית) ורק היום גיליתי שהתקלה שנתקלתי בה היא לא רק אצלי... אני עוד לא יודע מה תהיה תהיה תגובת המוסך/יבואן ומה עלי לעשות (עצות?). בינתיים בבירור (טולדו 2006 TDI)

ולמי שרוצה סימוכין לRECALL וקצת מידע כללי על המערכת הבכלל לא חסרת תקלות http://www.autoinsane.com/2009/08/28/news/recalls-tsbs/volkswagen-recalls-53300-new-vehicles-announces-service-program-to-address-dsg-complaints/

 

אפשר גם לחפש את FLASH OF DEATH

פורסם

תודה על ההפניה. לפחות הם מציעים 10 שנות אחריות על הגיר; יפה מאוד.

אבל את הדגם שלך לא ראיתי כלול ברשימה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא. אלו רכבים שמשווקים באר"הב ושם כידוע- אין סיאט...

לכן אני בבעיה.

אני מנסה למצוא את מס הקריאה הרשמי של היצרן באירופה/אר"הב ולא מצאתי. רק את הקריאה בהונג-קונג.

יש למישהו מושג איך לחפש?

 

מישהו נתקל אולי בבעיה הזו? או אולי מכיר מישההו שנתקל??? אני חושב איל אני צריך להתנהל עם הדברים.

תודה על העזרהץ

×
×
  • תוכן חדש...