Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זוכר שלפני חודש-חודשיים קראתי בפורום 8 על מופע סופרמוטו שהיה אמור להתקיים באיזור זמן פורים... מאז לא שמעתי על זה כלום. :?

 

חיפשתי גם בפג"ז ולא מצאתי איזכור לנושא.

 

האם המופע בוטל, הוזז, שונה, או שעדיין מתקיים כרגיל (ואז אשמח לקבל פרטים)?

 

תודה.

פורסם
אני זוכר שלפני חודש-חודשיים קראתי בפורום 8 על מופע סופרמוטו שהיה אמור להתקיים באיזור זמן פורים... מאז לא שמעתי על זה כלום. :?

 

חיפשתי גם בפג"ז ולא מצאתי איזכור לנושא.

 

האם המופע בוטל, הוזז, שונה, או שעדיין מתקיים כרגיל (ואז אשמח לקבל פרטים)?

 

תודה.

 

בוטל :(

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אני זוכר שלפני חודש-חודשיים קראתי בפורום 8 על מופע סופרמוטו שהיה אמור להתקיים באיזור זמן פורים... מאז לא שמעתי על זה כלום. :?

 

חיפשתי גם בפג"ז ולא מצאתי איזכור לנושא.

 

האם המופע בוטל, הוזז, שונה, או שעדיין מתקיים כרגיל (ואז אשמח לקבל פרטים)?

 

תודה.

 

בוטל :(

 

 

לך תבנה מדינה... :?

 

חבל מאוד. :cry:

פורסם
יש סיבה למה בוטל? רשויות, מארגנים, משתתפים?

 

העירייה האישרה, משטרת פ"ת אישרה, מחוז דן של משטרת התנועה - מעמיס קשיים.

 

:bad-word: מה עושה להם רע?

כל כך בניתי על זה :(

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

נצל"ש עצמי:

 

בעקבות דיון שהיה בפורום 8 (מישהו הזכיר היאבוסה טורבו בתור אופנוע "סידרתי"... :shock: ):

 

איך מתייחס החוק ל"שיפורים" באופנועים?

 

אני יודע שבמכוניות, לפחות, המצב ממש נורא. כדי לעשות כל דבר לאוטו, החל מהרחבת הצמיגים ועד להשתלות מנוע - חייבים לקבל אישור מה"מחלקה הטכנית" של היבואן, לשנות את הרישום במשרד הרישוי, וסתם המון בלאגן.

 

אנשים מקבלים הורדות מהכביש גם על אגזוזים או על דוושות אלומיניום שבאו עם האוטו! :?

 

איך זה עובד באופנועים? למשל בSM - שמחליפים נפחי מנוע (660?), צמיגים, אגזוזים רועשים וכו' - האם גם הם "לא חוקיים"? האם זה אישיו באופנועים? ואיך אתם עוברים טסטים?

 

תודה.

פורסם
נצל"ש עצמי:

 

בעקבות דיון שהיה בפורום 8 (מישהו הזכיר היאבוסה טורבו בתור אופנוע "סידרתי"... :shock: ):

 

איך מתייחס החוק ל"שיפורים" באופנועים?

 

אני יודע שבמכוניות, לפחות, המצב ממש נורא. כדי לעשות כל דבר לאוטו, החל מהרחבת הצמיגים ועד להשתלות מנוע - חייבים לקבל אישור מה"מחלקה הטכנית" של היבואן, לשנות את הרישום במשרד הרישוי, וסתם המון בלאגן.

 

אנשים מקבלים הורדות מהכביש גם על אגזוזים או על דוושות אלומיניום שבאו עם האוטו! :?

 

איך זה עובד באופנועים? למשל בSM - שמחליפים נפחי מנוע (660?), צמיגים, אגזוזים רועשים וכו' - האם גם הם "לא חוקיים"? האם זה אישיו באופנועים? ואיך אתם עוברים טסטים?

 

תודה.

 

נו ? מה אתה חושב?

מבחינת משרד התחבורה ומבחינת החוק, אופנוע הוא רכב לכל דבר.

כל מה שרשמת, חל גם על אופנועים.

 

"המזל" הוא שבפועל - מכוני הטסטים מחפפים/מתרשלים/מזניחים/לא מתעניינים

בטסטים לאופנועים וברוב המכונים, ניתן להעביר את האופנוע, בלי קומבינות אלא חוקי לחלוטין - בטסט של פחות מ-2 דקות.

(וזאת לרוב, כפועל יוצא של רווח אפסי מבחינתם על העברת טסט לאופנוע....אין להם שום סיבה להתאמץ ולהשקיע בבדיקה)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

 

נו ? מה אתה חושב?

מבחינת משרד התחבורה ומבחינת החוק, אופנוע הוא רכב לכל דבר.

כל מה שרשמת, חל גם על אופנועים.

 

"המזל" הוא שבפועל - מכוני הטסטים מחפפים/מתרשלים/מזניחים/לא מתעניינים

בטסטים לאופנועים וברוב המכונים, ניתן להעביר את האופנוע, בלי קומבינות אלא חוקי לחלוטין - בטסט של פחות מ-2 דקות.

(וזאת לרוב, כפועל יוצא של רווח אפסי מבחינתם על העברת טסט לאופנוע....אין להם שום סיבה להתאמץ ולהשקיע בבדיקה)

 

גם לא נראה לי שטסטר יפרק לך את הבוכנה ויתחיל לחפש מה הנפח של המנוע שלך באמת...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

 

נו ? מה אתה חושב?

מבחינת משרד התחבורה ומבחינת החוק, אופנוע הוא רכב לכל דבר.

כל מה שרשמת, חל גם על אופנועים.

 

"המזל" הוא שבפועל - מכוני הטסטים מחפפים/מתרשלים/מזניחים/לא מתעניינים

בטסטים לאופנועים וברוב המכונים, ניתן להעביר את האופנוע, בלי קומבינות אלא חוקי לחלוטין - בטסט של פחות מ-2 דקות.

(וזאת לרוב, כפועל יוצא של רווח אפסי מבחינתם על העברת טסט לאופנוע....אין להם שום סיבה להתאמץ ולהשקיע בבדיקה)

 

גם לא נראה לי שטסטר יפרק לך את הבוכנה ויתחיל לחפש מה הנפח של המנוע שלך באמת...

 

וגם אם הוא היה מתחיל

 

הוא לא היה יודע איך

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

 

נו ? מה אתה חושב?

מבחינת משרד התחבורה ומבחינת החוק, אופנוע הוא רכב לכל דבר.

כל מה שרשמת, חל גם על אופנועים.

 

"המזל" הוא שבפועל - מכוני הטסטים מחפפים/מתרשלים/מזניחים/לא מתעניינים

בטסטים לאופנועים וברוב המכונים, ניתן להעביר את האופנוע, בלי קומבינות אלא חוקי לחלוטין - בטסט של פחות מ-2 דקות.

(וזאת לרוב, כפועל יוצא של רווח אפסי מבחינתם על העברת טסט לאופנוע....אין להם שום סיבה להתאמץ ולהשקיע בבדיקה)

 

גם לא נראה לי שטסטר יפרק לך את הבוכנה ויתחיל לחפש מה הנפח של המנוע שלך באמת...

 

וגם אם הוא היה מתחיל

 

הוא לא היה יודע איך

 

לא קשה לדעת איך,

אבל נראה אותו מרכיב בחזרה...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

אם הוא רוצה לגעת לי בבוכנה הוא צריך להצטייד בכל מיני כלים וחומרים שאין לו.

עד אז - כל דבר שיעשה - ייתבע התחת של 10 הדורות הנשיים האחרונים אצלו בשושלת על נזיקין.

 

חוץ מזה - איך מישהו אמור לדעת מתי מנוע גדל בנפחו?

כך מנוע סובארו בוקסר למשל. פרק לו את הצדדים ושתול שם במקום 1300 - נפח של 2000 סמ"ק. מישהו ידע?

הבעיה היחידה שעשויה להיווצר היא עם "טביעות אצבע" חיצוניות:

מידות גלגלים

קוטר חישוקים

מספר סדרה יוצא דופן למנוע

כל מיני מגדשים בולטים

רדיאטורים נוספים בכל מיני מקומות

וכן הלאה...

 

אם אין טביעות אצבע כאלה הטסטר הוא גולם לכל דבר ועניין.

כשיש כאלה - הוא פתאום נהיה נצר לשושלת של מהנדסי רכב מדופלמים, ראשים גדולים, שאכפת להם מבטיחות בדרכים, וחלילה אינם מערימים קשיים בירוקרטים שאינם נחוצים משיקולים כלכליים...

חלילה....

 

 

פחחחחחחחחחח

 

אני לא אשכח לעולם איך בוחן של משרד התחבורה הוריד לי פעם אופנוע מהכביש כי המידה על הצמיד היתה רשומה באינטשים ולא במילימטרים. זו היתה אותה מידה, והמידה תאמה לרשיונות. אמרתי לבוחן: "תחשב, כל אינטש שווה 25.4 מילימטר".

הוא התחיל למלמל שטויות ועדיין הוריד את האופנוע מהכביש.

 

מדינת בננות הרבה יותר טובה מבחינה מוטורית מאשר ארץ זבת חולרע ודבש שלנו.

×
×
  • תוכן חדש...