Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

רציתי לשמוע דעות, חוות דעת, ניסיון שיש לכם לגבי הרכב הבא:

פורד אסקורט (אריקה) מודל 1990 מנוע 1600 גיר רגיל 5 דלתות.

גילוי נאות - בעברי הייתי בעלן של שני רכבים כאלה רק משנתונים נמוכים יותר (85, 87) ובעלות גיר אוטומטי.

בשניהן היו לי בעיות של תושבות מנוע, מזגן חלש, זוללות דלק וכל מיני מרעין בישין אחרים אבל אהבתי את הרכב (גם מבחינת צורה חיצונית), לא כ"כ קטן מבפנים (הכל כמובן יחסי :wink:). אהה וכן אהבתי את ידיות הוינקרים והוישרים באוטו.

 

מטרת הרכב היא:

נסיעה יומיומית בתור רכב ראשון וטיפה נוסטלגיה (להירגע אני לא כ"כ זקן).

אשמח לשמוע דעות חיוביות וגם שליליות (למרות הכל זה מהות הפורום).

פורסם

לא שונה בהרבה הרכבים שהיו לך (כנראה יותר כבד ו "סוחב" פחות).

מיושן מאד אפילו יחסית לשנתון.

שום סיבה אמיתית לקנות אלא אם כן לשם הנוסטלגיה..

פורסם

על איזה דגם מדובר? זה MK4 או MK5? אם זה MK5, אז עדיף MK5B, ניתן למצוא בסכומים מאוד נמוכים מכוניות משמעותית יותר טריות. כזה רכב בערך שנת 98' אפשר לקנות בפחות מ-10K.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
על איזה דגם מדובר? זה MK4 או MK5? אם זה MK5, אז עדיף MK5B, ניתן למצוא בסכומים מאוד נמוכים מכוניות משמעותית יותר טריות. כזה רכב בערך שנת 98' אפשר לקנות בפחות מ-10K.

מדובר על mk4.

פורסם

לא מבין אותך.

 

רשמת, שהיו לך שתיים כאלו בעבר.

 

תיהיה בטוח, של 99% מחברי הפורום לא הייתה אפילו אחת כזאו.

 

אתה מכיר את הרכב יותר טוב מרוב המגיבים כאן, איזה מידע בדיוק אתה מחפש ?

 

דגם 1990 לא שונה מדגם 1987 (אלא אם ה 87' הייתה ברזילאית, מה שלא נראה לי, כי אני די בטוח שלא היו ברזילאיות אוטומטיות)

 

 

פורסם
בשניהן היו לי בעיות של תושבות מנוע, מזגן חלש, זוללות דלק וכל מיני מרעין בישין אחרים אבל אהבתי את הרכב (גם מבחינת צורה חיצונית), לא כ"כ קטן מבפנים (הכל כמובן יחסי :wink:). אהה וכן אהבתי את ידיות הוינקרים והוישרים באוטו.

אם זה MK4 וזה MK4, זה לא אותו רכב בדיוק על כל היתרונות והחסרונות?

 

נ.ב. יש בזה מזגן? וואו :shock:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא מבין אותך.

 

רשמת, שהיו לך שתיים כאלו בעבר.

 

תיהיה בטוח, של 99% מחברי הפורום לא הייתה אפילו אחת כזאו.

 

אתה מכיר את הרכב יותר טוב מרוב המגיבים כאן, איזה מידע בדיוק אתה מחפש ?

 

דגם 1990 לא שונה מדגם 1987 (אלא אם ה 87' הייתה ברזילאית, מה שלא נראה לי, כי אני די בטוח שלא היו ברזילאיות אוטומטיות)

נכון, אתה צודק. אכן היו לי שתיים כאלה (לא במקביל אלא אחת אחרי השנייה). דרך אגב, שתיהן הושבתו בתאונות דרכים.

אבל לא ייחסתי להן חשיבות מבחינה מיכנית (מכלולים, ביצועים וכדומה), כעת שקצת (אבל קצת) התבגרתי, אני מחפש את אותו מידע שלא הייתי צריך בזמנו.

 

אז פשוט אהבתי את הרכב "אהבה טהורה" ללא תנאים. נכון, זה נשמע רומנטי/מלוקק/שמאלץ (מחק את המיותר) אבל אני מניח שלכל אחד מאיתנו יש פינה חמה בלב לרכבים הראשונים שלו.

BTW, הברזיליות היו בשנתונים 84 ו-85 היו גם אז זוועה של רכב וכו שכתבו מעלה לא מגעתי בהם אפילו במקל...

×
×
  • תוכן חדש...